Kızlarrrrrrrrrr ne olur yardım!!!!!!!!!!

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve elçinzeynep tarafından 22 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  1. elçinzeynep

    elçinzeynep Guest

    merhaba kıslar aranızda ilaçlı rahim filmi çektiren varmı ne olur varsa bana nasıl oldugu konusunda bılgı verebılırmı sımdı ınternetten okudum göbek deliğinin hemen altından yani karından bı delık acılarak yapılıyprmus bu dogrumu eeger oyleyse resmen amelıyat gıbı hem acır hemde iz kalır merak edıyorum ne olur bılen bana bı bılgı versın benımde 1 senem doluyo bebıs gelmedı buyuk ıhtımal banada ondan yapacaklar
     
  2. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  3. minik kelebek

    minik kelebek evli,mutlu,çocuklu:) Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    canım mrb,tedirginliğini çok iyi anlıyorum.ben rahim filmi hiç çektirmedim ama burdaki bazı arkadaşlar çektirmiş,kimisi biraz acı hissettim diyo kimiside korkulacak hiç bişe yok çok abartılıyo diyo.sanırım doktorun ve hastaneyle alakalı bişe bu.
    inşallah buna gerek kalmadan müjdeli haberi alırsın arkadaşım.meleğin sürpriz yapar sana.allah yardımcımız olsun canım,isteyen herkese bebek nasip etsin rabbim.
     
  4. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  5. elçinzeynep

    elçinzeynep Guest

    canım benım guzel dıleklerın ıcın cok tesekkur ederım rabbım tum ısteyen lere versın ınsallah kımseye artmasın ınsallah banada gerek kalmaz dedgın gıbı ama merak ettım karından delık acıldıgı dogrumu ben cok afedersın alttan bakıyolar dıye dusunmustum neyse sana cok teskkur ederın ınsallah basından bole bısı gecn bı arkadas bana bılgı verır
     
  6. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  7. sherry456

    sherry456 Guest

    canım ben çektirdim ama öyle delik falan açılma diye bişey yok.ben hiç duymadım bunu.normal attan ilaç verip röntgen cihazı gibi bişeyden bakıyorlar. biraz acı verici bi işlem ama dayınılmayacak kadar değil.adet sancısı gibi bişey.kiminin sonrasınsa kanaması falan olmuş ama bende öyle bişey olmadı.
     
  8. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  9. deryaprs

    deryaprs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bende yaptirdim.alttan yapiyorlar.once soguk bir su gibi sivi veriyorlar,sonra uzun ince cubuk gibi bir kamerayla bakiyorlar.ben cok aci cekmistim.sonra ayaga kalkip eger yalnizsan eve donmek biraz zor oluyor.yaninda biriyle gitmeni tavsiye ederim.ama korkma sorunun ne oldugunu bilmek icin en iyi yontem bu.insallah seninde bebegin olur.
     
  10. 23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  11. sersev79

    sersev79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım bende çektirdim rahim filmini bazı yerlerde lokal anestezi altında yapıyorlar benim ise sadece 1 ağrı kesici apranaxla yapıldı elbetteki müthiş bir acıydı içimi çekiyolar sandım bide 10 dk falan tutuyo ilaç veriyo ilacın tüplerden geçmesini bekliyo gözünü korkutmak istemem ama yaptırıcan merkeze lokal anestezi altında yaptırmak istediğini söylersen daha isabetli olur bende yanlız gitmiştim yolda bayılacaktım az kalsın bu arada alttan rahim ağzını maşa gibi bişeyle sıkıştırıp o şekilde yapıyorlar bu işlemi
     
  12. 23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  13. elçinzeynep

    elçinzeynep Guest

    kızlar sagolun hepınız bılgılernızı paylasmıssınız allah razı olsun .ınsallah ona gerek kalmaz ama surda sene mı doldurmama 2 ay kaldı sanırım yapılcak oda ama ne yapalım bebıs olcaksa anne olcaksam o agrıya razıyım ben gobekten delık fılan olunca korkmustum ama deneyımlerıznen goruyorumkı ole bısı degıl rabbım tum ısteyenlere en ısa zmanda versın ınsallah kımsenın kucanı bos bırakmasın :Saruboceq:
     
  14. 23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  15. zeyhat

    zeyhat sonunda oldu :) Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.085
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    İlaçlı filmde vajinadan ilaç verilerek röntgenleriniz çekilir. Göbek deiliğinde girilerek yapılansa daha farklı işlemdir laparaskopidir. İlaçlı filmde anlaşılamayan şeyleri daha net ve kesin söyleyebilmek için yapılır.
     
  16. 23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  17. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
  18. 9 Şubat 2009
    Konu Sahibi : elçinzeynep
  19. dubai

    dubai Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    rahim filmi çok basit bişey bi okadarda yararlı ben dış gebelik geçirdim 5ay önce laporoskopi oldum vede kürtaj ama yinede bunlar bana zor gelmedi rahim filmide kolay bi operasyon senin sandığın gibi değil üstelik ameliyat gibi değil yani vajinadan ilaç veriyorlar ve sen o sırada adet sancısı gibi bi sancı çekiyosun inan çok kolay geçicek bende ameliyattan sonra 3ay korundum ve rahim filmi çektirdim sorun çıkmadı ve hemen hamile kaldım şimdi 7haftalık oldu inş.sende bebeğine en kısa zamanda kavuşursun rahim filmi gebe kalma şansını yükseltiyo çünkü yapışıklık varsa kanallarda onların açılmasını sağlıyo hiç korkma