Kk gzlerimi makyajla nasl bytrm

Konusu 'Makyaj Uygulama Teknikleri fırçalar, aplikatörler' forumundadır ve Demet tarafından 28 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  1. Demet

    Demet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    995
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benim gözlerim küçük bazıları makyajla kocaman yapıyo bu nasıl oluyo biri banada öğretsin​
     
  2. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  3. EU1

    EU1 Guest

    1.istersen sadece rimel kullanip göz icine bem beyaz kalem ve kirpik altina hafifte siyah kalem sürüp siyahi azcik kulak cöpüyle bulastir böyle,daha naturel gözükür ve daha büyük gösterir.
    2.eyliner kullan hem alt tarafa hem üst ama yaridan yaparsan daha güzel daha büyük gözükür icinede hafif beyaz kalem tam irilesir ,tabi rimel unutulmamasi lazim özellikle dolgunlastirici rimel kullan..mesela jade maybellin 3+VOLUME ..
    3.istersen sirf üstten yaridan kalemle kalin cizgi cek ve altada ayni sekilde...

    ama beyaz kalemi unutma en cok ise yarayan o :)
     
  4. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  5. EU1

    EU1 Guest

    birde su var sakin sürme cekme o cok kücük gösterir herzaman...

    ha bide su alt kiripklerede hafiften rimel kullan :KK66:
     
  6. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  7. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    karakız zaten söylencekleri söylemiş.. bende sölim bi kez yinede.. göz içine beyaz kalem cek.. göz üstüne kirpik diplerine eyeliner yada göz kalemi cek.. siyah cok sırıtır yumusak bi ton kullan eger esmer degilsen.. alt kirpik diplerinede yarım kalem cek.. gözün sonundan ortasına dogru.. bide dolgun uzun gösteren bir rimell.. bunun dısında gözlerine cok koyu mayaj yapma.. koyu farlardan ziyade ten rengine yakın ve ışıltılı far sec..
     
  8. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  9. princess.17

    princess.17 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bence beyaz kalem qözu ırılestırıo ama qozde ciq bakıslara neden oluyo ben tavsiye etmem o yuzden sıyah kalemle qozunu buyutebılırsın qozunun ıcıne ve dısıne sıyah kalem aslında kendıne bı qoz seklı cız demek ıstıyorum sonrada çizdiqinde ten renqının kaldıqı boslukları doldr aynı renk qoz kalemıyle ama cok kalın hatlar olmasın o zaman qothic makyaja kayar kirpiklerini cok qür qosterecek de bı rımel sur alt ust kırpıklerıne tmmdır ha bide alt kirpik altındakı kalemın hatları bellı olmasın buqulu bı bakıs yaratmak ıcın daqıt qolqe yap yani bu videoları da izle

    http://www.uzmantv.com/gozlerimizi-buyuk-gostermek-icin-nasil-bir-makyaj-yapabiliriz

    http://www.uzmantv.com/kucuk-gozler-makyajla-nasil-iri-gosterilir
     
  10. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  11. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    süper bi site gerçekten kızlar
    ben izleedim herşey var makyajla ilgili çok beğendim
     
  12. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  13. princess.17

    princess.17 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet süper bi site ben herseyi ordan oqrendm
     
  14. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Demet
  15. Demet

    Demet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    995
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler kızlar bide kalem çekmeyi öğrenmem lazım :))