KK hakkında ne dediler

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve kahvekolik tarafından 16 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  1. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    yazarlık yaptığım interaktif sözlüklerden KK hakkındaki yazıları aktarıyorum size kızlar. bakalım KK hakkında ne düşünüyorlarmış, eleştirileri ve beğenileri nelermiş yerimseniben

    yaş farketmeksizin bayanların her konuda paylaşımda bulundukları, herhangi bir sorunları olduğunda hiç çekinmeden birbirlerine sorabildikleri, evli olanların çocuklarının eşinin fotoğraflarını koydukları ve eşlerinden kocişkom diye bahsettikleri, tahminimce %20 oranında bayan kullanıcı adı almış erkek üye barındıran içeriği geniş ve samimi forum.

    erkek olanların kabul edilmediği ancak nedense -programcı bulamadıklarından herhalde- cinsiyet bölümünde erkek seçeneğinin de yer aldığı site. daha doğrusu forum.


    google'da saç bakımı ile ilgili arama yaparken ansızın karşıma çıkan ve beni içine çeken site. her ne ararsan var valla. kayınvalidesinden dert yanan mı dersin kocasından şikayet eden mi... çaydanlığım karardı nasıl parlatsam ya da perdeler ağardı nasıl beyazlatsam... sadece ailevi mevzularda değil paylaştıkları dedim ya her ne ararsan var. cinsellik bölümüde varmış ancak üye olmadığım için inceleyemedim tabi. bir de protesto köşesinde hindi cumhuriyeti değiliz diye isyan sesleri yükselmekte… samimi oluşum velakin. birgünümü geçirdim içinde. bundan sonrada ara ara uğramayı düşünüyorum. o değilde bazı tesettürlü kullanıcılar tesettürsüz fotoğraflarını yayınlamışlar sitede şaşırdım. kınadım mı hayır ama şaşırdım.

    türk kadınının içinde bulunduğu vahim durumu tüm açıklığıyla kavramama yardımcı olan portal. türkiyenin en geniş kadın portalı şeklinde bi sloganları var. gerçekten de öyle, milyonlarca ziyaretçisi var bu sitenin istatistiklere göre. kızsal, süssel bi konuyla ilgili arama yapaken düştüm içeri ve ne aradığımı unutup, döne dolana okudum. sitenin en geniş kapsamlı bölümü el işi ve yemek tarifleri gibi konularla ilgili. iş ve kariyer kısmında sadece iki topic var. mesleklerimiz ve eşlerimizin meslekleri. eşlerimizin meslekleri kısmı çok daha geniş. cinsellik diye bir başlık olmasına karşın; başlıkta soru yöneltmiş olan kişilere; cık cık, bunlar özel şeyler canım töbe töbe gibi cevaplar yazılmış. site üyelerinin künyesinde medeni durum belirtiliyor. bekar görünen üye, cinsellikle ilgili bir şey yazdığında ya da sorduğunda iki sayfa boyunca şu cevap geliyor kadınlardan; "e ama sen bekarsın ki?" ve mesajlardan anlayabiliyorsunuz, bu gerçekten samimi bir şaşkınlık. evli olmayan bir kadın cinsellikle ilgili neden bir şey sorsun, konuşsun, gerçekten anlayamıyorlar. bekar göründüğü halde cinsel ilişkide bulunduğunu belli eden şeyler yazan üyeler tamamen yok sayılıyor. kimse onların yazdıklarına değinmiyor. onun bir üstündeki mesaj cevaplanarak forum devam ediyor. orgazm nedir sorusu pek bi yaygın. "hiç duymadım, o ne ki" var bi sürü. bi de; "ben yedi yıllık evliyim, hiç orgazm olmadım, önemli bişey değil"ler var. ayrıca oral seksin gırtlak kanseri, anal seksin de bağırsak kanseri yaptığına inanılıyor. eşinizin eski bir sevgilisinin fotoğrafını atmadığını görürseniz naparsınız anketinde; bütün kadınlar bunu korkunç bir şey olarak değerlendiriyor ve büyük bir kavga sebebi olduğunu belirtiyor. kadınların en büyük sorunları kaynana-elti-görümce üçgeni gibi görünüyor. kaynanada evin anahtarının bulunması ve kafasına göre tak diye girivermesi yaygın bişey. eşleriyle aralarındaki sorunlar da çoğunlukla bilgisayar kaynaklı gibi. bilgisayarın başından kalkmayan erkekten dem vuruyor hepsi ve bir kerecik olsun beni dışarı çıkar, bi lokantada yemek yiyelim diye eşlerine yalvardıklarını anlatmaktan çekinmiyorlar. evde oturmak sıkıyormuş. ama neden bilmiyorum... kalkıp, bir arkadaşlarıyla kendileri gitmiyorlar!


    her konuyu tartısabilecegini,her istedigini elestirip yorum yada protesto edebilecegini iddia eden,ama elestiri yaptıgında, sana hakaret edeni degilde o caanım sitesinden seni bir çırpıda atabilen bir site.bir daha üyelik mi? tövbe.ayrıca orda bi sürü erkek de var. bakmayın adına.


    http://www.kadinlarkulubu.com/ adresinden hizmet veren site. bayanların her türlü ilgi alanını bünyesinde barındıran, 2 admini dışında (görünen) erkek bulundurmayan forum sitesidir. büyük çoğunluğu 30 yaşın üzeri evli bayanlardan oluşan kullanıcı kitlesi vardır. ortamını şöyle izah edeyim, eğer 20li yaşlardaysanız annenizin gününe gitmiş gibi olursunuz; kocalarını, kaynanalarını çekiştiren , dertleşen , zayıflamaya çalışan ablalar kendi aralarında chat box ta bol bol sohbet ederler, forumlarda birbirlerine akıl verirler. en ufak tartışmaya bile mahal vermeksizin direkt cezalandıran tuhaf bir yönetimi vardır. chat box ta iş çevirmek isteyen baylar da anında usluplarıyla anlaşılmakta ve paketlenmektedir. kadın kadına kalmak isteyenlerin geldiği bir yerdir nihayetinde, kendimden biliyorum. öyle geyik ortam arayan gençler için sıkıcıdır, ama "göğüslerimi büyütcem" "dudaklarıma silikon yaptırcam" diye başlık açıp fikir almaya çalışan 16lıklar da yok değildir. kendi içinde doğrularını ve yanlışlarını tespit etmiş bir topluluktur. kendilerinden olmayanı dışlamaktadırlar. aynı gerçek hayattaki gibi, zaten buraya gelenlerin çoğu da internetle ilk burası sayesinde tanışmışlar. konuşur gibi thread girmekteler.

    bunun dışında; oyunlar , radyo tv, rss, blog gibi artıları vardır ki, doğru dürüst hiçbir mp3 bilmemne forumununda kk daki gibi geniş bir forum eklentileri yelpazesi bulunmamaktadır. böyle bir siteyi akıl eden şahsı da kutlamak lazımdır ki ekim ay istatistikleri daha iyi fikir verecektir bu konuda :

    Ziyaret Sayısı : 844,459
    Tekil Ziyaretci Sayısı : 516,193
    Ortalama Ziyaret Edilen Sayfa : 8.04
    Sayfa Gösterimi : 6,790,543
    Ortalama Sitede geçirilen zaman : 00:08:11
    Yeni Ziyaret Oranı : 52.55% (26.11.2007)

    edit: bol miktarda spoiler içermektedir.
     
    Son düzenleme: 16 Kasım 2008
  2. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  3. Deeryaa

    Deeryaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    e bende KK´yi googledan burun estetikleri hakkinda bilgiler ararken buldum kaydirigubbakcemile5, daha dogrusu fatih dagdelen hakkinda bilgilere bakarken ve o gün bu gündür giriyorum buraya hihoyyyt hemen üye oldum hosuma gitti hergün takip ediyorum neler yazilmis neler olmus diyeee kafamçokkarıştıŞeniz:nazar::enbuyukkk:
     
  4. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  5. begim

    begim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de gebelikle ilgili araştırma yaparken tanıştım Kadınlar Kulübü ile.İyiki de tanışmışım.:enbuyukkk:
     
  6. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  7. nevbahar

    nevbahar Herkes Olmuş Sahtekar Pro Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.936
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Bu arkadaş kural çiğneyip atılmış demek içine oturmuş :roflol:

    Eminimki geri dönmüştür bile çoktan tilki misalilaelaelaelaelae
     
  8. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  9. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    olabilir. ama bu yazdıklarımın içinde benim entry im yok gerçekten:1rolleyes:
     
  10. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  11. nevbahar

    nevbahar Herkes Olmuş Sahtekar Pro Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.936
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Tamam canım ben zaten o yoruma söyledim sana değil Şeniz
     
  12. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  13. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    heyt be ünümüz tüm sanal aleme yayılmış:))))
    bi arkadaşta banlanmış herhal onu anlatıyo:))))
     
  14. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  15. CERKESKIZI

    CERKESKIZI AŞK'sın SEN (h+e=ayk) Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.762
    Beğenildi:
    280
    Ödül Puanları:
    153
    ben kk da mutluyum valla bunu yazanın cınsıyetı ne? erkeklerın gırdıgını bılıorum ama gırsınler belkı odun olanlar yontulur ders alır ya da kafasına dank edıp ya bende bunu yapıorum yapmamalıyım derler.
     
  16. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  17. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım anlatamadım sanırım. sözlüklerde KK ile ilgili yazılanları aldım buraya. kişilerin yazdıklarını paragraflarla ayırdım yani kadın erkek karışık yazarlar.yerimseniben
     
  18. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kahvekolik
  19. BenSergu

    BenSergu SATRAB Pro Üye

    Katılım:
    3 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    bunlar bizi çözmüşler valla bakarmısınız yazılanlara kaydirigubbakcemile3
    yani şu yukarıda okuduğum yazılar neticesinde anladımki resmen KK analizi çıkarılmış ,amma velakin bizim kulübümüzde aslında daha neler var neleryerimseniben;
    acılar var, yardımlaşma var, dostluklar var, kavgalar var, umut var...kaydirigubbakcemile5
    sevgili kahvekolik harika bir paylaşım olmuş o kadar nette dolanırımda bi aklıma gelipde bakmamıştım, iyiki paylaştın emeğine yüreğine sağlıka.s...
    cümleten bir yerlerimizi kaşıyalım kızlar nazar neyim değmesinsırnaşık şey

    :enbuyukkk::nazar: