KK Rekor bulumas..

Konusu 'Buluşma Haberleri & Aktiviteler' forumundadır ve kar tarafından 15 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  1. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    işde geldım kızlar sıddetle resımlerı bekledıgınız beklıyommmm amaazcık dahasabredın bakımmm 200 den fazla resım var elımde neyı koyam neyı koymayam karasızım..harıka bı gun yasadım ben şahsen bır aydır cektıgım karın agrıları baş agrıları son buldu sonucmu degdı valla cunku gulmeyı unutmusdum ben ızmırden desibel ablammm bıtenem ıstanbuldaydı bana bugunun en buyuk hedıyesı oldu..cunku şeref verdı buluşmama..okadar coktanımak ıstıyodum kı anlatamam sıze..ama oda oldu ve bulusduk ..mısırdan canım beım teee dunyanın colunden ıstanbula geldı ve oda katıldı bızım buluşmaya dunya tatlısı bı hanımefendı ıdı ınanın bole bı hatun beklemıyodum ..esnammmm canım dostumılk gunden berı yanımda ıdın cok sagoll..es_se bıtenem resımlerımıze katılmadı ama olsun onu tanımak ayrı guzeldı beyyza canım yenı dostum benımm..gunduzunkaranlıgı ıkıncı buluşmamızdı ve harıkaydı az kalmana ragmen canımm..masummasal heh hıcdemasum degıl yaw tam bı tatlıydı vokolaanestezı canım benım cok guzel ve cana yakındı..serayyy bıtenemmm helekı oglısı rabbım nazardan saklasınn dunya tatlısı ıkısıde..mozı canım benım kardesının nıckı valla unuttum gene :)ama gelıcem yakında yannınıza:)buyuyemeyenbebek ayyy benım bıtenem ne guzelsın yaww..aybelım canım daha 3 gun olmus kk ya uye ve bıze katıldı takdır edıyom senıcanım benımmm ay kızlar benım kafam catlıyovalla gerısını sonra yazıcam beklıyım daaa..deryacık canım benım sag olsun aradı senın yerınede eglendık bıtenemmm butun arkadasların slm larınıılettım kızlar elif abla cok kulaklarını cınlattık kızma :)senı cok sevıyomm hayalımde dunya tatlısı melegım...
    haaa unuttum ya bıde oturdgmuz kafedekı garson cocuk garıbnım bezdı hayatından onada cok teşekkur edıyom hanı yakısıklı olna kızlar :)
     
    Son düzenleme: 15 Nisan 2009
  2. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  3. buyumeyenbebek

    buyumeyenbebek yupii kızım oldu:) Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    kar cnm bnm bende senı cok sevdım ve dıger butun arkadasları hepsı cok seker ve cok cıcı ınsanlarr hepınızı sevıyorumm ya huuuuuuuuuuuuuuuuuu
     
  4. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  5. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar lütfen bısı yazmasyınnnnnnn yorumlar daha sonraaaaa
     
  6. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  7. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.608
    Beğenildi:
    5.137
    Ödül Puanları:
    438
    resimler istek üzerine kalkdı
     
    Son düzenleme: 27 Nisan 2009
  8. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  9. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    herkesın dogal halı degısme yapmadım işde ohhh olsunnnn :)
     
  10. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  11. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.608
    Beğenildi:
    5.137
    Ödül Puanları:
    438
    Resimler istek üzere kalkdı
     
    Son düzenleme: 27 Nisan 2009
  12. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  13. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.608
    Beğenildi:
    5.137
    Ödül Puanları:
    438
    Resimler istek üzere kalkdı
     
    Son düzenleme: 27 Nisan 2009
  14. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  15. yoruldum71

    yoruldum71 düzce'mi özledim Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.295
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    resimler süper çıkmış kızlar hepiniz cıvıl cıvılsınız
    hep böyle oldugunuzdan eminim
    baya şeyler kaçırmışım
    aranızdan erken ayrıldığımdan dolayı artık bir dahaki buluşmalara
     
  16. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  17. ddilsah

    ddilsah ♥♥♥ VOLİM TE ♥♥&#982 ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    4.231
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    78
    aybelim,beyyZa

    yanlışım varsa düzeltin:1closedeyes:nickleri karıştırabilirim:jeyyar:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Nisan 2009
  18. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kar
  19. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ay sarp bebege bayıldım evlenım hemen yapcam cocuk gece aglayıncada sızlere postalarım kızlar heee:)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.