KK yl dnmlerimiz...

Konusu 'Mutluluktan Uçtuğunuz Haberler...' forumundadır ve be_reN tarafından 26 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  1. be_reN

    be_reN I'm takin back my love Pro Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    mrb kızlar dusundum de CADIARZU sureklı burda mutluluktan havalara uctugumuz duydugumuzda sankı kendımızmıs kadar cok sevındıgımız arkadaslarımızın mutlu sevınclerını paylasıyoruz.. opuyorumnanaktan mutluluklarına bı nebze ortak olmaya calısıyoruz.. :1hug: aynen uzuntulerıne ortak olup destek vermeye calıstıgımız gıbı.. :teselli: soyle bı baktım da hep dogum gunu evlılık yıldonumu yenı hamısler :CüvCüv: yenı bebıs haberlerı :KK46: cok mutlu oluyorz.. Şeniz Rabbım daım etsın ınsallah.. :Saruboceq: dun benımde kk da 3. ayım doldu.. :kedi: koskoca 3 ay gectı sızlerle bırlıkte.. opuyorumnanaktan gecelı gunduzlu ustelık.. delikafaduldenyerı geldı uzulduk yerı geldı sevındık bırbırımıze destek olduk arada da geyıkledık tabıı.. sırnaşık şey her neyse dusundum de neden bızleerde kk yıl donumlerımızı kutlamıyalım kı.. CADIARZU hemen hergun mutlaka bırımız kk da belkı 1.yılını belkı 2. ayını dolduruyor.. alkisalkisalkis ıste onları hep bırlıkte burda kutlayalım.. alkisalkisalkis :içelim: ılk ben baslıyayım.. 25.05.09 da kk aılesıne katıldım.. :lepi: dun tam 3. ayımdı.. :teytey: daha nıce 3.yıllara ınsallah... :sm_cool:kk benım evım gıbı oldu burdakı sıcaklık samımıyet dostluk baska hıc bı yerde yok.. :gitme:dostgumuzun arkadaslıgımızın samımıyetımızın paylasımlarımızın daım olması dılegıyle.. :Saruboceq: hadı bakalım kızlar hepınızı beklıyorum.. :teytey:yalnız tarıhler dogru olsun bakıcam ona gore.. :jeyyar:
     
  2. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  3. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.492
    Beğenildi:
    128
    Ödül Puanları:
    153
    benim de 2 senem dolmuş siz diyince baktım aa ağustos 2007de gelmişim buraya :ecrin_bebek:
     
  4. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  5. be_reN

    be_reN I'm takin back my love Pro Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    oo neguzel.. opuyorumnanaktan nıce yıllara ınsallah hep bırlıkte.. kaydirigubbakcemile5 kk var oldukca daha cok yıldonumlerı kutlayacagız ınsallah.. :Saruboceq: :enbuyukkk: :enbuyukkk:
     
  6. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  7. irna

    irna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.862
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    kıs ben bi koşu bakım geliyim :eek:

    valla unuttum.fisfisfis

    sanki burda doğmuş gibiyim yaaa. zemuszemus
     
  8. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  9. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    bınde deldım bende deldımm daha bebkke actım gzolerım burda 27,11,2007 de ..gunlerden salı yagmurlu bı akşamda carpısdım nette KK ıle askımız o sekılde basladı..:gitme:
    daha sonra aramıza bı sure ayrılık gırdı ama hep masallar mutlu bıter ya gene kavustum askıma..kaydirigubbakcemile3
     
  10. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  11. be_reN

    be_reN I'm takin back my love Pro Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sen yarın gelıcektın erken geldın.. delikafadulden nıce yıllara karcım.. opuyorumnanaktan Askınız daım olsun.. :kedi:
     
  12. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  13. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    bende 27.4 2008 de buraya geldiğimde...
    zaman ne kadarda çabuk geçmiş..
     
  14. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  15. NILBERA

    NILBERA SeVGi KeLeBeĞi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6.271
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    153
    bende 2005 sonlarına doğru kk yı keşfettim iyikide bulmuşum 2006 yazdığına bakmayın bundan önce yenilenmeden kk eski versiyonunda vardım yenilendiğinde uyeliklerimizde yenilendi seni seviyorum kk sizi seviyorum canım arkadaşlarımopuyorumnanaktan opuyorumnanaktan opuyorumnanaktan​
     
  16. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  17. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    12-07-2006 benim baya bi zaman oldu.aslında 2005 te üye oldum.kk nın sayfası o zaman burası değildi.kk yerini değiştirdi bizde tekrar üye olduk
     
  18. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : be_reN
  19. be_reN

    be_reN I'm takin back my love Pro Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    baktın mı ablacım.. Şeniz ne zamanmıs.. yerimseniben

    vayy be gonulum bır yıl oldu desene.. opuyorumnanaktan nıce yenı yıllara hep bırlıkte.. :enbuyukkk:

    oo sen hepımızden kıdemlısın desene.. :jeyyar: saka bı yana canım nıce yıllara ınsallah.. :enbuyukkk:

    nıce yıllara canım.. opuyorumnanaktan a.s. :enbuyukkk: