klomenle hamile kalanlar

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve Ezgi tarafından 17 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    17 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ezgi
  1. Ezgi

    Ezgi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar klomenle hamile kalanınız varmı?çatlatma iğnesi oldunuzmu.?ben iğneyi olmadım o şekilde kaldım.acaba herşey yolundamıdır bilemiyorum.pazartesi dok gidicem. inş herşey yolundadır.
     
  2. 17 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ezgi
  3. giznur

    giznur GİZem ve ELvin'İN ANnesi Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.tebrik edrim canım
    çook sevindim canım bende klomen kullandım .dr çatlatma iğnesi olmadan bi deneyelim dedi. o ay hamile kaldım. ama maalesef düşük oldu. bebek karnımda gelişememiş. kromozom anomalisinden kaynaklanmış.yanı ilaç kullanmamla ilgisi yok .sen içini rahat tut. benimkisi şansızlık işte. şimdi bu ay bende tekrar başlıcam. pazartesi bende dr gidicem bakalım ne dicek.
    ALLAH bizlere ve bebişlerimize sağlık versin .:nazar::nazar::nazar:
     
  4. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ezgi
  5. zynp.ZEYNEP

    zynp.ZEYNEP KOKOŞ BERRA 'M Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.987
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ne mutlu canım sana ..bende 2 ay kullandım ama kalamadım..darısı bizlerin başına
     
  6. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ezgi
  7. Karagxoxzlxux

    Karagxoxzlxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende klomen +çatlatma iğnesi ile hamile kaldım şuan 10 haftalık hamileyim ve çok mutluyum
     
  8. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ezgi
  9. Ezgi

    Ezgi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim canım biraz rahatladım.bende klomeni 7,8 kez kullandım fakat çatlatma iğnesi ile.geçen sene bir düşük yaşadım.bu sefer hayırlısı bakalım ne olur.inş düşmez.
     
  10. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Ezgi
  11. PollyAnne

    PollyAnne Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.