Kocaeli de Akademi Hastanesine giden var m ?

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve zeynebinannesi tarafından 22 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  1. slm...

    akademi hastanesine gidiyorum en başından beri..31 haftalık olduk ama biraz tedirginim ...hastane şartlarından haberdar olan var mı ?? ya da orada doğum yapan ??
     
  2. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  3. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    valla canım bende enbaşından beri akademiye gittim 1 eylülde normal doğum yaptım doktorum nuri beydi ve ben çok memnun kaldım gerek hastaneden gerek doktorumdan
    yine bu siteden bir arkadaş daha vardı ayşegül41 diye oda nuribeyin hastasıydı o sezeryan la doğum yaptı oda çok memnun kaldıgını söylemişti ayrıca yine bu s,iteden hayat tıpmerkezine giden birçok kişide yine akademide sezeryanla doğum yaptılar hiçbirinden şikayet duymadım arkadaşında dediği gibi beklentine bağlı
    sadece odalar biraz ufak zaten bi standart oda var birde lüks odalar var seçimine kalmış ve oda seçimin ne olursa olsun sezeryanlı doğumda önceden oda ayırtmak en doğrusu
    senin doktorun kim canım
     
  4. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  5. aabeyazmelek

    aabeyazmelek YA HAY YA HALIK Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.316
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bende haziranda dogum yaptım sabah akşam temizlik yapıyordu doktorumdan hemşirelerden hastaneden memnun kaldım
     
  6. 22 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  7. AYXSXEGXUXL41

    AYXSXEGXUXL41 me and my pleasure.. Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    480
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sezen arkadaşımın dediği gibi bende orada doğum yaptım ve çok memnun kaldım.bende sabah akşam temizlik yapıldığına şahit oldum.hijyen konusunda da bir sorun yoktu.başka hastanelerle kıyaslandığında biraz daha pahalı bu doğru ama ben değer diyorum..siz hangi sebepten dolayı tedirginsiniz zeynep'in annesi?
     
  8. 22 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  9. bilindik tedrgnlikler işte :bbo:

    ben gökhn bey e gdyorum...aranız da bnm doktorumda doğum yapan var mı peki ??
     
  10. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  11. aabeyazmelek

    aabeyazmelek YA HAY YA HALIK Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.316
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben gökhan beye gidiyordum normel dogum yaptım
     
  12. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  13. nasıl oldu peki cnm memnun kldın mı ?? ben 35.hftadayım ve en bşından beri gökhn bey e gdyorum ...bana ilk kontrolümde sezeyn mı norml mi die sormuştu ?? kendisi hiç fkir wermio mu ?? bize mi bırakıck anlmadım ... bu hafta kontrolüm var bunlrı konuşcm ama szn deneymlernizi de merk edyrum...
     
  14. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  15. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    eşimin bi akrabasıda gökhan beyin hastasıydı oda sezeryan doğum yaptı ok memnun oldugunu söylemişti zaten akademiyi seçmemde onunda payı büyük
    hijyene gelince belki hastane binası biraz eski oldugu için öyle geleblir yoksa gerek doğumhane gerek odalar banyolar gayet temizdi
    bide 401 nolu odaya dikkat hastanenin en ufak odası :)) ayşegül 401 di dimi canım
     
  16. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  17. bunları okudukça içim rahatlıyor valla...çok tşk ederim.. akademi hastanesiyle ilgili bi kaç biş anlattılar korktum :S doktorumdan memnunum ama aklımı karıştırdılar işte..yok biri sezeryan olmuş haala bilinci yerinde değilmiş..yok biri epudrl olmuş felç kalmış :S daa bissürü şeyler moramilimi bozdu : (

    35.haftamdayım bubları aklıma getirmemeye çalışıyorum...

    bir an önce kontrol günüm gelse de ne kadar kalmış bi öğrensem :KK70:
     
  18. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : zeynebinannesi
  19. AYXSXEGXUXL41

    AYXSXEGXUXL41 me and my pleasure.. Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    480
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    404:) benim planlanan tarihten önce olduğu için doğumum küçük odaya kaldım malesef.tek boş oda oydu tek kişilik oda olarak.ama onada şükür diyorum şimdi ,ya oda dolu olsaydı nolurdu acaba:) cnm sende hiç korkma.ben kendi isteğimle sezeryan oldum.inan ben kan aldırırken bayılan biriyimdir normalde.ama doğumum o kadar rahat geçtiki.spinal sezeryan oldum.hastane dönüşü hiç yatmadım.hep hareketliydim.sonradan dedim, yaaa bunun için mi korkmuşum..şu anki psikolojini çok ii anlayabiliyorum ama olurda sezeryan yaparsan spinal sezeryan la doğum yap.genel anestezide ayılırken çok ağrı oluyormuş.spinalde belden aşağın 8 saat uyuşuk.uyuşukluk geçmeye yakında ağrı kesici yapıyorlar,ağrı sızı olmuyor cnm.sakın kötü kötü şeyler düşünüpte strese girme.allah güç veriyor valla..