Kocaeli'de Çocuk Doktoru Arıyorum

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve wetw tarafından 4 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : wetw
  1. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kocaeli merkezde iyi bir çocuk doktoru tavsiye decek arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim:nazar:
     
  2. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : wetw
  3. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    öncelikle hayırlı olsun canım aynı topikte ne çok şey paylaşmıştık
    ne kadarlık oldu bebişin

    kesinlikle hülya göçek derim akademi hastanesinde orada doğum yapmıştım zaten ve doktorumuz çok iyi çok düzenli randevülü çalışsada mikrobik hastalarını gurup halinde alıyo sonrasında odayı havalandırıyo öyle alıyo diğer hastaalrını
    ateşli hastalarını genelde cumartesi günlerine çağırıyomuş bana gerekmedikçe acil olmadıkça cumartesi gelme canım dedi ateşli hastalarımı alıyorum o zaman dedi aynı havayı solumasınlar dedi ve bebeğiniz hastaysa keinlikle ilaç verim göndermiyo mutlaka sonrasında kontrol istiyo

    benim oğlum 1 kasımda 2 ayını bitirdi canım ve biz hğlya hanıma 10 defa gitmişiz
    enfeksiyon kaptık vücudumuzda hafif yaralarımız oldu onlar için gün aşırı gittik kendisine sürekli kontrol etti sonra göbeğimiz kanadı sonra göbeğimizi koterize etti ve maalesef grip olduk akciğper filmi kna tahili vs vs derken su yolu etmişiz hastaneyi ve her gidişimizin arkasından 2 kere kontrole gitmişiz hastalarını başından savmıyo mutlaka takip ediyo

    kesinlikle öneririm canımm bir bebeğin düzenli gittiği sabit bir doktoru olmaıdır

    eğer gidersen bizi ömer yiğitin annesi yönlendirdi diyebilirsin emin ol pişman olmıcaksın yalnız ilk gittiğinde doktoru pek anlayamaya bilirsin biraz tıp dilince ve hızlı konuşuyo ama birdahaki gittiğinde alışmış oluyosunuz birbirinize
     
  4. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : wetw
  5. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba Sezen...
    Evet ne ok şey paylaştık, eşyaları, doktorlrımız, doğum şeklimiz vs vs vs.. Ben 21 ağustosta planladığımız gibi sezeryan oldum. Kızım 3.360 doğdu.Bugün itibarıyle 2 ay 20 günlük. Benim doktora gidilecek bi sağlık problemim olmadı ama aniden olduğunda iyi bi doktora gitmek isterim. Cankatta Gülten Yaylacıya başladık. Her ay düzenli rutin kontrol iin ona gidiyorum. Hastalık durumu henüz oluşmadığı iin(umarım bu kışı böyle atlatırız) iyi midir kötü müdür bilmiyorum. Rutin gidişlerimizde klasik boy, kilo genel durum dğerlendirmesi yapıyor ki bundan iyi mi kötü mü anlaşılmıyor. Sevecen bi bayan. Tavsiyen için teşekkürler. Aklımda olucak emin olabilirsin.

    Sen normal yaptın sanırım doğumu. Nasıl geçti? Ben sezeryanımdan memnunum ama ameliyat yerim hala hissiz. Oğlun nasıl? Büyümesi nasıl? Benim kızım 3.360gr doğdu, 2. ayı bittiğinde 5300 gr.olmuştu. Şimdi de 5600 sanırım. Evde kendimz ölçüyoruz da. :ecrin_bebek:

    Sütün nasıl? Gaz problemiminiz varmı? Uykularınız nasıl? Bizim uyku problemimiz var. Yazışalım yine...
     
  6. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : wetw
  7. papryrus

    papryrus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende necati günaltaya gidiyorum eski tren yolu üzerinde polikliniği var ve de coook memnunum cok da eski bir doktordur siddetle tavsiye ederim
     
  8. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : wetw
  9. inaysa

    inaysa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.770
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    konakta halil beye gidiyorum memnunum ama çok kalablık oluyor zor yer bulunuyor ama ilgi alakayı düşününce beklemeye değer diyorum
     
  10. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : wetw
  11. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben doğumku konakta yaptım. Halil beyi de tanıyorum ama çok yoğun olduğunu bildiğim için ona gitmeyi düşünmedim.
     
  12. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : wetw
  13. xxh.ydxx

    xxh.ydxx canım kızım melisimmm Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.613
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bizde ona gidiyoruz gölcükte nerde muaynanesi aynen geçen banada bagırdı
     
  14. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : wetw
  15. acibiber2053

    acibiber2053 kış büyüsü... Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.460
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben acıbadem de ali kaya ya götürüyorum çok ta memnunum..
     
  16. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : wetw
  17. Ssouthernssun

    Ssouthernssun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım ben özeline gidiyorum ama akademiye gidenlerden de cok memnun kalan kişi duyupta özeline öyle gitmeye karar vermiştim hatta oturdugum apartmanda 5 tane bebk var hepsi onun hastası olunca demekki bu adamda bişi var deyip gitmeye karar verdim :) 4taneside akademiye gidiyor özeldeki fahiş fiyatlardan dolayı biz özel sigortadan dolayı rahatız.ama 2.ay asıları için akademiye gidicem bende yazarım burdan bakalım nasıl davranıcak tabi hasta dr ilişkiside cok önemli bana iyi gelen herkese iyi olamayabiliyor elektrik olayı herhalde:) ama bize o kadar sabırlı olan adamın (hatta benim abuk sorularıma bile sabırla cevap verdi:kedi:) terslemesinede cok sasırdım.özele gidince ii davranıo olan biri paracı olur ama bana saglık ocagında yapılan asıları git orda yaptır bosuna para almayalım sizden dedi siz yapsanız dedim o kadarda zengin olamyın diger asıları zaten ben yapıcam bosuna para vermeyin onlar için dedi ben cözemedim valla sanırım o da pozitif elektrik aldıgına iyi davranıo kafamçokkarıştı
     
  18. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : wetw
  19. xxh.ydxx

    xxh.ydxx canım kızım melisimmm Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.613
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım yalçın beyin nerde muaynanesi gölcükte