Kocaeli'de Doktor aryorum...Yardm edin ltfen!!!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve efecrin tarafından 31 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  1. efecrin

    efecrin hoşgeldin meleğim... Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben yeni anne adayıyım a.s etrafımdaki anne olan arkadaşlarım 1 doktor önerdi marmara has.erkan bey ama ben pek emin değilim.bulunduğum yere yakın olmasını istediğim için (iş nedeniyle gidip gelmem kolay olsun die) gittim.ancak pek memnun kalmadım.ağustosta bi daha gidicem bakıcam yine umduğum gibi olmazsa sizce hangi doktora gideyim...kafamçokkarıştı
     
  2. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  3. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    eğer gölcük tarafındaysan zeki beyi öneririm ben 3 senedir ona gidiyorum.
     
  4. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  5. pitos25

    pitos25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.447
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    izmit uzak değil dersen konak has. erkan türkoözü tavsiye ederim çok akıllı ve konuşkan
     
  6. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  7. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canım izmitin neresindesin bilmiyorum ama eğer akademi hastanesine yakınsan
    kesinlikle kendi doktorumu önerebilirim

    Akademi hastanesi
    Nuri Hüseyinoğlu
    belsanın hemen yanında

    bu sitedende nuribeye giden 4 kişi var biri doğum yaptı çok memnundu oda diğerleride yeni gitmeye başladı onlarda memnun olduklarını söylüyolar bende10. haftamdan beri nuribeye gidiyorum şuan36 haftalıgım kendisinden çok memnunum her konuda çok yardımcı tahlil sonuçlarını alamıcak gibi olursan o senin yerine alıp telefonda sana sonucları bildiriyo ve herşeyden önce
    hamileliğin çok doğal geçmesini sağlıyo ilaç yanlısı bir doktor değil
     
  8. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  9. efecrin

    efecrin hoşgeldin meleğim... Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    maalesef cnm gölcük bana uzak kalıyor ben körfezdeyim.teşekkür ederim yinede yazdığın için opuyorumnanaktan
     
  10. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  11. efecrin

    efecrin hoşgeldin meleğim... Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben körfezdeyim cnm o kadar da uzak sayılmaz, bende erkan türközü düşünüyorum bi kaç arkadaş daha soyledi ama konak has. ssk ya bakıyor mu onu bilmiom.bi bilgin varsa benle paylaşırsan çok sevinirim.opuyorumnanaktan
     
  12. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  13. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106

    canım hastane ssk'lıya bakıyor ama doktorların anlaşması oldugu sürece erkan beyin ssk ile anlaşması bitmiş ama konak tıpmerkezinde bakıyormuş mua ücretide biraz tuzlu orda sanırım ve eger hastaneye gitmen gerekirse ssk dan yararlanamıyomuşsun doğum filan yani
    bende tam olarak bilmiyorum ona giden bi arkadaşım söylemişti
     
  14. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  15. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    ben akademiye 57 tl veriyorum 10 günde kontrol süremiz var
    normal doğum 710 sezeryan1015 tl

    ve olası erken doğumda yendoğan yoğunbakım ünitesinde küvezden ekstra ücret alınmıyo
    sarılık için gecelik mavi ışın küvez fiyatı 350-400tl

    istersen konagıda akademiyide arayıp kafana takılanları sorup öğrenebilrsin
     
    Son düzenleme: 31 Temmuz 2009
  16. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  17. efecrin

    efecrin hoşgeldin meleğim... Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    cnm körfezdeyim başta belirtmediğim için özür :kedi:
    sanada sormak istediğim acaba akedemi has.ssk ya bakıyor mu çünkü özel sigortam vs.yok.
    buradaki arkadaşlarımın hepsi marmara erkan beye girmişler (hepsi o kadar güzel anlattılar ki bende bayıldım daha adamı tanımadan) bende 1 kere gittim ama onların anlattığı kadar hoşuma gitmedi.ne kendisine ulaşabileceğim bi tel.verdi nede ilgilendi,şunu yap bunu yapma hiç bişey demedi kafamçokkarıştı nuri beyi bi araştırayım bir kez daha erkan beye gideyim bakalım aynı olursa bende senin tavsiyene uyarım cnm çok saol :1hug:
    neyse cvp verdiğin için teşekkürler opuyorumnanaktan
     
  18. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : efecrin
  19. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    ben ssklıyım canım
    emekli sandıgı ssk herşeye bakıyo ben seni aydınlatmak amacıyla yazmıştım fiyatları ama aynı anda yazmışız bi üsteki mesajı okursan ayrıntılı yazdım canım
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.