Kocam neden böyle?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve wwxxzz tarafından 27 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  1. wwxxzz

    wwxxzz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evliliğimizin 6. yılı.. bu zamana kadar evliliğimizde büyük bi problem yaşamadık. 2 sene önce bi bebeğimiz oldu. Zaten problemler de bebeğimizden sonra başladı.Ben yalnız başıma bebeğime bakmak durumunda kaldım. Hayatım tamamen değişti,uyku denen bişey kalmadı,yorgunluk felaket boyutlardaydı.Ben hep eşimin de bana yardımcı olmasını istedim.Ama o 'bebek seni istiyo, benim yapabileceğim bişey yok 'deyip bütün sorumlulukları üzerime yıktı.Ben eve tıkılıp kaldım oysa hiçbir özveride bulunmadı. Bu durum hala devam ediyor, o balık avlamaya, kamplara , basket maçlarına , giderken benim en ufak bi isteğimde söylenip duruyo_Olur da bebeğe bakarsa kaçgün başımın etini yemeğe devam ediyo..Ondan o kadar soğudum ki! Artık hiç gelmese umursamıyacak duruma geldim.Ne yapmalıyım bilmiyorumm bunu sadace ben mi yaşıyorum yoksa benim gibi arkadaşlar var mı?
     
  2. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  3. KHENA

    KHENA Evli,Mutlu,Cücüklü Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.013
    Beğenildi:
    93
    Ödül Puanları:
    148
    şimdi yazdıklarınızı okuyunca aklıma geldi..
    eskiden annemin ben doğduğum zaman yazdığı günlüğü bulmuştum.
    ondada aynen böyle şeyler yazıyodu. çok sorumsuz bir adam onunla nasıl başa çıkıcam tek sebebim kızım falan yazıyodu..
    Yıllar geçti annem babama sabretti kardeşim oldu büyüdük ben 16 kardeşim 11 yaşındayken ayrıldılar..
    bu demek değildirki herkes ayrılacak ama inan yazdıkların okurken annemin satırları geldi bir anda aklıma..
    ve ayrılma sebepleri babamın sorumsuzluğu ve açlışmamasıydı. bu erkekler hiç değişmiyecek bencee :eek:klava:
     
  4. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  5. Sileli

    Sileli Hadi Hayırlısı...... Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    853
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Otur adamakıllı konuş.

    Bu bebek benım değil bizim de.Sen babasısın ben yükün altından kalkamıyorum,yardım etmelısın,böyle yapmaya devam edersen benı yıpratmış ve kendınden soğutursun de.Ciddi ciddi konus bunları.Sesn sustukca devam edıcek cunku...
     
  6. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  7. bebek ikinizinde bebeği herkes sorumluluğunu bilmeli.madem eşinizin av basketbol gibi hobileri var , sizinde kuaför,tenis ,yüzme plates gibi aktiviteleriniz olabilir.
    hadi olmadı beraber bişeyler yaparsınız eşiniz bebeğiniz ve siz..
    eşiniz çok haksız görünüyor burdan bakınca..
    konuşmanızdan başka çarede yok.umarım sizi anlar ve sorumluluğunu yerine getirir..
     
  8. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  9. ecrin1001

    ecrin1001 BIR KIZI BIR OGLU VaRMIS ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    10.494
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    bazı erkeklerde böyle çocuga annesi bakar gibi bir düşünce var oysa ortak bir parçanız ve mutluluk kaynagınız çocugunuz..zamanla alışır belki yada özgürlügüne düşkün rahat birisi eşiniz anlaşılan hiç taviz vermiyor.bir pazarda siz ona bırakın çıkın kaçın hatta arkadaşlarımla buluşucam dersin bakalım napcak...
     
  10. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  11. PeSpEmBe

    PeSpEmBe Uyuduum ben Büyüdüüm ben Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Sanırım ben korkuyorum artık bebek sahibi olmaktan kafamçokkarıştı

    Zaten kadının yükü belli ,bir de bebek olunca kat kat artıyor sorumlulukları.. Üstelik beyler de yardımcı olmayınca ayıkla pirincin taşını... Maşallah kendi hobilerinden de hiç ödün vermemiş !

    Niye versin ki ; nasılsa hanım evde, bakar çocuğa , onun kendine ait hiç işi gücü yok zaten :kızgın:

    Konuşarak halledilebilse keşke , umarım olur :teselli:
     
  12. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  13. ozlew

    ozlew Daha ne olsun! Pro Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.021
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    buraya yazdigin bu dusuncelerini esinede soylemelisin...
    sogudugunu,sorumluluklarin seni yiprattigini bilmeli..
    birde sunu merak ettim
    sadece bebek yonundenmi boyle?
    diger yonlerden sorumluluklarinin bilincindemi?
     
  14. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  15. epaq

    epaq Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    "Bebek seni istiyor ne yapayım" nasıl bir cümledir yarabbim,bu erkeklerin bahane yaratmada sınırları yok gerçekten.

    Bence çok ciddi bir şekilde konuşma hazırlayın kafanızda,aynen buraya yazdıklarınızı eşinize hitaben söyleyin.

    Konuşmadan sonra birşeyler dank eder belki kafasına.
    Umarım herşey düzelir,Allah kolaylık versin.
     
  16. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  17. txixrtxixl kelebek

    txixrtxixl kelebek Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    cocukla ılglenmezse bebkte onu okadar tanıyaaz tabıkı annesını ıster
    yanı genelde erkekkler boyle dıye bılıyorum eskı versıyonlar boyl yenilerde senınkısının bole olması bıraz garıp
    arkadaslarımın esı var adam dr çok yogun akşam 7 den gece 12 ye kadar kocası 12 den sabaha5 e kadar karısı 5 te 7 kadar kocası bakıyor akşamda arkadasım uyuyor benımde çok hosuma gıdıyor bu aralar esı tez ıçin evde ben gıttıgımde esıne dıyorkı sen arkadasınla ılgılen ver bebgın mamsını bezını ben halleddeım dıoobenıme çok hosuma gıdıyor masallah yaa enım esım ole our mu bılmıyorum
    yanııı bence pek yapabılecegın bır sey yok
    çok zor.
     
  18. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : wwxxzz
  19. mahmuriye

    mahmuriye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim eşim de çocuk seni istiyor ne yapabilirim deyip kaçanlardan maalesef. bebeğimin yanından neredeyse hiç ayrılmıyorum. yapışığım o benim. çalıştığını bahane ediyor."yorgunum" kelimesi artık her ricamda alddığım bir karşılık oldu. kendi babası küçükken ona çok fazla yakınlık göstermemiş sanırım. kayınvalidemin anlattığına göre. onun bu yüzden daha bir yönelmesi gerekirdi oğluna...