kocamı nasıl kıskandırabilirim :(

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve zafergamze tarafından 21 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  1. zafergamze

    zafergamze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar kocalarınızı nasıl kıskandırıp kendinize baglıyosunuz benim kocam beni hiç kıskanmıyo brzcık kıskansın istiyorum sizce ne yapmalıyım.bana bi akıl verin soruyorum beni hiç kıskanmıyomusun die ben içimde yaşıyorum herşeyi sana yansıtmam diyor.ama ben yansıtsın istiyorum.napabilirim yardım.: utangac:
     
  2. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  3. EU1

    EU1 Guest

    benimki de son zamanlarda kıskanmamaya başlamıştı.bende değişik kıyafetler aldım.kızma ihtimali olanlardan da aldım (tam kızacağı şeyler değil) ondan sonra kendime akşamları bakım yaparken onun dikkatini çekerek yapmaya başladım.sabah işe giderken süslenmek için erken kalktım.sürekli şık olmaya özen gösterdim.yani sürekli dikkat çeken bi bayan olarak etrafında dolaştım.o da başladı söylenmeye ne bu kadar süsleniyorsun.ne gerek var, evdeyken süslen.
    bu konuşmalar kıskançlığından biliyorum.peşimden ayrılmıyor şimdi.
     
    drunk in love bunu beğendi.
  4. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  5. EU1

    EU1 Guest

    canım özel bi çabaya gerek varmı bilmiorum??
    elbettki kıskanıodur ama belki sizin bi hatanızı görmüordur tam onun istedigigibisinizdie
    ama biliorumki biz bayanlara bu yetmior kıskanılmak istioruz aman diyim çokda isteme fazlası zarar.
    sende g_b_k arkdaş gibi yapabilirsin akşam işte bakım yap yatmadan önce sabah bi arkdaşına oturmaya gidicegini söyle ay ne giysem falan:)
    biraz oyna yani hadi kolay gelsin.
    gelişmelerden haberdar et
    AYRICA BENıM SEVGıLıM ıÇıN ÖZEL ÇABA GEREKMıOR BENı O DERTTEN KURTARIO KENDıNDE KISKANÇLIK DUYGUSU Bı HAYLı VARDA:)
     
  6. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  7. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    eşimi kıskandırmak için bir çaba sarfetmedim hiç.kıskanırsa kıskanır.aşırısı da iyi değil zaten.her şeyin ölüçülü olmasında yarar var.belki belli etmiyordur.
     
  8. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  9. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    bu mudur?
    budur sositososito
     
  10. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  11. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    daha önceki konunu hatırlıyorum
    eşinin çok ilgisiz olduğundan bahsediyordun
    sanırım kıskanırsa ilgilenmeye de başlar diye düşünüyorsun
    ama sırf kıskançlık olsun diye eşini eve kapatıp
    ilgi, sevgi göstermeyen adamları da biliyoruz
    kıskandırmak için özel bir çaba sarf etme bence
     
  12. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  13. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    onu görmezden gel.....:eek:lmaz:
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  15. butterflys73

    butterflys73 Tek Bayrak Tek Millet Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    654
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :roflol: kimi bulamaz kimi de bilemez dedikleri bu olsa gerek :roflol: ben de kıskançlıktan nasıl vazgeçirebilirim diye mi topic açsam ne delikafadulden eeee o zaman da bana giyinme süslenme paspal gez mi diyeceiniz delikafadulden bence bu durum kişilikle alakalı
     
  16. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  17. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Özel bir çaba sarfetmiyorum.....Ama Her daim gözleri üzerimde..
    Eşinde seni kıskanıyordur ama belli etmiyordur.

    Bence senin asıl sorunun ılgisizlik..
    Eşinle Konuş Bunu..Paylaş,Özelliklede Bir Kadın olduğunu Anlat..
     
  18. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : zafergamze
  19. BarbieveKen

    BarbieveKen kendine geyşa Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9.487
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    kıskanmasın ya çok kötü bişey kıskançlık :umursamaz: