Kocaniz gün içinde sizi aramasa naparsiniz?

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve loneliness_1986 tarafından 30 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  1. loneliness_1986

    loneliness_1986 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    SLM BAYANLAR SİZE BİR SORU GÜN İÇİNDE EŞİNİZ SİZİ ARAMASA HATIRLAMASA YADA ARASA BİLE SADECE 2 KELİME KONUŞUP KAPATMAK İSTESE NAPARSINIZ?ONUN İLGİSİZLİĞİNE NASIL TEPKİ VERİRDİNİZ?:mymeka:
    ÜSTELİK ONA İHTİYACINIZIN OLDUĞUNU BİLE BİLE BUNU YAPSA:sm_confused:
     
  2. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    benim eşim ona ihtiyacım olduğu zamanlarda hep arar..
    ama normal zamanda aramazsa ben ararım,sorun etmem,çünkü işinin yoğunluğunu biliyorum...
    bu arada biz günde abartısız 10-15 kez araşırız zaten...
     
  4. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  5. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
    öyle bir şansı yok aramama gibi yani :icecream:

    şaka bi yana arada arar ama işi yoğun olduğundan çok üstelemem. ama o genede düşünür nasılsın demek için bile arar oy oy oy tombul kuşum benim Şeniz
     
  6. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  7. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    çok pis çıngar çıkartırımşakkıdı
     
  8. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  9. Lady34

    Lady34 ♥Kocasının Bebek'i♥ Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    196
    aramama şansı yok zırt pırt arar
    çok yoğun olduğu zaman da bi mesaj ceker
    canım cvp vermek isterse veririrm mesaja cvbımı:kahve:
    ne de olsa akşam görüşücez yani
     
  10. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  11. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Aramıyor zaten.. Ne oldu ki?gamyoncuiremsu

    O kadar yoğun ki, arasa şaşarım..:bbo:.
     
  12. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  13. maytap80

    maytap80 varmı aşktan öte? Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.747
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    aramasamı naparım bişey yapmıyorum .normal oldu artık enteresan olması araması yanılıpta aradımıda şaşırıyorum hayrola diyorum ve kesin biderdi oluyo zati tahmin ettiğim gibi:::::::::KK70:D
     
  14. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    gunde en az 10 kere arıyo zaten
    aramasada ben ararım ama onun kadar degıl
     
  16. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  17. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    İhtiyacım varsa, arar mutlaka o ayrı...Ama sıradan birgünde pek aramaz..
     
  18. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  19. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    10 kere mi?:1shok: Niye?CADIARZU

    Nasılsın demek için değildir herhalde..CADIARZU