Koko

Konusu 'Bisküviler - Kurabiyeler' forumundadır ve EU1 tarafından 26 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    26 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    Fırın tepsisine yağlı kağıt yayıp üzerini yağlayın.
    Yumurta akını şekerle katı kar haline getirinceye kadar çı-rpın.
    Hindistan cevizi rendesi ve vanilya ilave edip tahta bir kaşıkla karıştırın.
    Bu karışımı krema torbasına doldurun.
    Yağlı kağıdın üzerine iki parmak ara ile sıkınız.
    Hafif ısılı fırında sertleşinceye kadar 25-30 dakika pişirin.
    Soğuyunca servise sunun.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Mayıs 2008
  2. 26 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. kardelen18

    kardelen18 Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    7.729
    Beğenildi:
    361
    Ödül Puanları:
    353
    deniyeyim bi gün güzel bi tarife benziyorrr
     
  4. 26 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    evet cok kolay ve gusel bir tarif
     
  6. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. mandilin

    mandilin tawık wicdanlı Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.913
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    çok kolay bi tarfmiş, deneyeceğim bende.
    Teşekkürler..
     
  8. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. bebisim52

    bebisim52 Tüm varlığım kızımmm... Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.903
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    keşke resmi olsa çok merak ettim boyutlarını tipini filan
     
  10. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : EU1
  11. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    az malzemeyle pratık ve hos bır tarıfe benzıyo
    denıcem ınsallah
     
  12. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : EU1
  13. royall

    royall yaşamak herşeye rağmen Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    sakız kurabiyesi gibioluyor sanırım pastanelerde satılıyor çokgüzelbir şey köpükte deniyor
     
  14. 28 Ocak 2010
    Konu Sahibi : EU1
  15. gokay13

    gokay13 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    denedim yrm ölçü yaparak ana tarife göre yrm ölçüdeki hindistan cevizi yetmiyor çok cıvık oluyor ben biraz daha ekledim h.cevizi. tepside yeyılark piştiler görüntü fena değil ama tadı güzel