Koku diye buna denir...

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve rabmer tarafından 24 Mart 2009 başlatılmıştır.

    24 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  1. rabmer

    rabmer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ark lancome poem mutlaka deneyin böyle bi koku yok yahuuu nası kalıcı günlerce çıkmıyo olahan üstü kullanan varsa yorum alimmmmmmmkaydirigubbakcemile3
     
    perfume love bunu beğendi.
  2. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  3. sarxix papatya

    sarxix papatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ben lancome un tropiques kullanıyorum.dehsetttttt.ama has kokum cerrutı 1881.asla degısmem hıcbıseyle.fırsatım olursa alır denerım canım saol.parfum manyagıyım cunkı ve ayakkabı ve ıc camasırı.
     
  4. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  5. xzem

    xzem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    597
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kıslarrrrrr fiyatınıda yazsaydınız ya ....... malum anneler biraz hesapcıdırda:)
     
  6. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  7. Evet arkadaşlar bende denemek isterim fiyatını da öğrensek daha güzel olur :)
     
  8. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  9. rabmer

    rabmer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    biraz el yakıyo ark ya küçük boyu 150 delikafadulden ama gerçekten çok güzel bi koku en azından şimdi bu kadar para verip alamam diyosanız açık alın ama ne kadr tutar bilmiyorum kokusu çünkü zor bi koku.
     
    Son düzenleme: 25 Mart 2009
  10. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  11. rabmer

    rabmer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ama gerçekten güzel koku yahuuuuuuuuu:)
     
    Son düzenleme: 25 Mart 2009
  12. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  13. AskBocugu

    AskBocugu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ay merak ettim kokuyu ama çokta pahalı ya ...
     
  14. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  15. rabmer

    rabmer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sarı papatya lancome un tropigues duymamıştım sağol canım bnde onu denim bi akikaydirigubbakcemile3ayne ya bnde özellikle ayakkabı hastalık resmen yani almadn duramıyom:eek:
     
  16. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  17. sm793

    sm793 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar ne kokusu bunlar, nasıl kokuyor yaniiii
     
  18. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : rabmer
  19. xzem

    xzem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    597
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    amannnnnn boş ver akideşşş ne kokusu olursa olsun bu kadar para verilmez bir kokuya sür iğde çiçeği kolanyasını he bu arada kolanyacıdan alırsan kolanyanın içine azda koku özü damlattır al sana parfümmm mislerrrrrrr gibi :roflol:kaydirigubbakcemile3