kolay hamile kalmak için neler yapılmalı

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve paylaxsxxixm tarafından 27 Nisan 2007 başlatılmıştır.

    27 Nisan 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  1. paylaxsxxixm

    paylaxsxxixm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    slm arkadaslar ben 8 aylık evliyim ve bir bebek istiyoruz ama hala zafere ulasamadık.Kısa sürede hamile kalabilmek için neler yapılmalı :KK46:
    :1no2:
  2. 27 Nisan 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  3. :uhm: :uhm:
  4. 27 Nisan 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  5. Mahbile

    Mahbile Acem Kızı Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşım öncelikle konuyu yalnış yerde açmışsın yeri burası degil mod arkadaşlar taşırlar zaten ,saglık , gebelik bölümlerinde sorunun cevabı vardır.
  6. 23 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  7. derendeniz

    derendeniz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar ben 2.çocuk için aylardır korunmuyorum hatta ovulasyon takibi yapıyorum ama nafile.doğurganlığı artırmanın ya da hamile kalmanın bi püf noktası varmıydı???
  8. 23 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  9. Bence Gelmek Istediği Zaman Gelirrr...arayi çok Açtiysan Biraz Zor Oluyomuş Onu Biliyorum.kardeşimle Aramda 7 Yaş Var Kardeşim Birazzor Olmuş Meselaaa
  10. 23 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  11. Bide Adetin 30 Gün Ise Mesela 15. Günü Beraber Ol.28 Günde Bir Ise 14. Gün Birlikte Ol Derim..BİDE 2 GÜN ARA VERMEK LAZIM YANİ HER GÜN OLUNCA SPERM KALİTESİ DÜŞEBİLİRR
  12. 23 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  13. Mev*Can

    Mev*Can Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    yumurtlama dönemleri kişiden kişiye çok fark ediyo bir kadın doğum doktoruna gidip bu konuda yardım alabilirsin bide ben ikinci bebişi düşününce doktorum bana ilişkiden sonra hemen ayağa kalkma 3 5 dak yatakta uzan demişti bide aşırı sıcak suda yıkanmak yumurtlamada problem yaratıyor ve erkek sperm sayısını düşürüyormuş bunu bana bir prof doktor söyledi bence kulak ardı etme
  14. 24 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  15. Baku

    Baku Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Ben bir internet sitesinde, son adet tarihinin ilk gununden itibaren 12.gun, 14.gun ve 16. gun iliskiye girilirse gebe kalma sansi artiyor diye okumustum. Ayrica iliskiye girdikten sonra kalcanin altina cok yuksek olmayan bir yastik koymak ve yaklasik 30dk 1 saat uzanmak ise yariyormus diye okudum.
  16. 24 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  17. Baku

    Baku Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    :) Evet. Bence de kafaya takmamak lazim. Ben korunmayi biraktigimiz ilk gunden beri hamileyim, ay midem bulandi, ay bu ay regl belirtileri gostermiyorum, kokulara tepki vermeye basladim falan diye hamile moduna giriyorum. Sonra regl gunum geldiginde dua ediyorum regl olmayayim diye, surekli tuvalete gidip bakiyorum. Sonra regl oluyorum, once agliyorum, sonra hersey bastan basliyor regl bitince. Internette surekli gebelikle ilgili sitelere bakiyorum, gunleri sayiyorum. Ama gercekten de oluruna birakmak lazim. Ustune dusunce olmuyor. Kendileri gelmek isteyene kadar bekleyecegiz.
  18. 24 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : paylaxsxxixm
  19. derendeniz

    derendeniz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar bende aylardır her adet olduğumda resmen depresyona giriyorum.evden çıkmıyorum kimseyle konuşmak istemiyorum.Ama nereye kadar...heray bu sefer kesin diyorum ama hep boş çıkıyor.stresliyim ve rahatlamak için uğraşıyorum ama nafile.bu ay takmayacağım diyorum OLMUYOOOOR...
Benzer Konular: kolay hamile
Forum Başlık Tarih
Gebelik kolay hamile kalabilmenin yollarını anlatırmısınız Perşembe 13:41
Gebelik Hamileliğin kalmanin kolayligi 2 Temmuz 2014
Gebelik Kolay Hamile Kalmak İçin İncir Kürü Havuç Kürü Karışımı 26 Ekim 2013
Gebelik hamile kalmanin en kolay yollari 8 Mayıs 2012
Gebelik Kolay hamile kalma yöntemi var mı yawww :(( 11 Nisan 2012