kolay pizza için

Konusu 'Mutfak Püf Noktaları' forumundadır ve MATMAZEL87 tarafından 12 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  1. MATMAZEL87

    MATMAZEL87 kızını büyütmekte... Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.895
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar ben önceden pizza yaparken hamurunu yapacam die deli oluyordum zor yapıyodum ama artık yeni bişiiy keşfettim.pek keşif de olmasa da paylaşmak istedim...
    :kedi: fırından ekmek hamuru alıp içine margarin koyup yoguruyorum ve 5 dk dinlendirip pizzamı yapıyorum cok güzel oluyo ve daha kısa sürüyo hemencecikmen olyo:içelim:
     
  2. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  3. OVERnight

    OVERnight Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    582
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    ölçüleri tam ne peki kaç kişililik hamur ne akdar margarin ?çok kabarmıyo mu bidee?
     
  4. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  5. melody

    melody Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ben de merak ettim detayını..
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  7. akasya1612

    akasya1612 Sincaplarım cennette.. Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    641
    Beğenildi:
    98
    Ödül Puanları:
    113
    Canım istersen migrosta hazır pizza tabanı satılıyor, saddece tabanı sosuyla beraber üstünü dilediğin gibi hazırlıyorsun.. 3 tanesi 3.75 tl. Donmuş ürünler grubunda.. Ölçüleri büyük, hamuru ince ve tadı nefis.. Buzluğa atıp canın isteyince 10 dakikada yapabilirsin..
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  9. kumsall86

    kumsall86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tam da ramazandayken yuvarlak pidelerden kalan olursa mesela pideyi pizza tabanı gibi kullanabilirsiniz. Hazır kek gibi ikiye bölün pideyi altını alın. üzerine de malzemeleri koyup atın fırına. ramazanda kolay ve çabuk oluyo... hemde kalan pide olursa değerleniyor
     
  10. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  11. kumsall86

    kumsall86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tabi bu arada pideyi salçalı suyla ıslatmayı unutmayın. :KK70:
     
  12. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : MATMAZEL87
  13. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    pizza unu çıkmış canım..hazır satılıyo kutularda.bende onları denicem