Kolik bebek annelerini bekliyorum

Konusu 'Ocak Anneleri' forumundadır ve vily tarafından 2 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  1. vily

    vily Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar,

    Canım kızım duru'mm 2.5 aylık oldu. Çoğu zaman o kadar çok ve şiddetli ağlıyorki ne yaparsam yapayım kesinlikler geçmiyor doktor kolik (stres) olabileceğini söyledi. Bebekler anne karnındaki sesleri duymak isterlermiş, öylece kendilerini güvende hissederlermiş. Ya araba sesinde, ya elektrik süpürgesinin sesinde yada saç kurutma makinasının sesinin iyi geldiğini söyledi. Evet saç kurutma makinasını denedik ve inanırmısınız sustu. Ve ne var biliyormusunuz kolik cd si. Çok şaşırmıştım. Çok ağlamaları her zaman gaz dan dolayı değil haberiniz olsun.

    Benim gibi bu sıkıntıları yaşayan arkadaşlar varmı aranızda??????
     
  2. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  3. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148

    ah canım olamzmı..bızımm kızıdfa tek susturan şey sac kurutma makınası..kendını yırtarcasına aglıyor geclerı 3-4 saat boyunca..sac kurutma makınasını acınca sankı sıhırlı bır degnek dokunuyor ve hemen susuyor.kapatınca yenıden abslıyor..ama işte bunun kaynagını bulmak lazım..ne problemelrı var acaba..ah ah cıldırmak üzereyım..
     
  4. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  5. fatmanehir

    fatmanehir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aynen benim kızımda öyle saç kurutma mak.ile rahatlıyor.3,5 aylık oldu biraz azaldı kolik.cd bizdede var onuda denedik.bir çok şurup denedik sanırım azaltan nurse harveys oldu.
     
  6. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  7. vily

    vily Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ay arkadaşlar bunun için sevinmek doğru değil ama aynı şeyleri yaşayan annleri görmek beni birazda olsun rahatlattı napıcaz bilmiyorum saç kurutma makinasına devam bakalım şimdilik başka çareler bulana kadar :))))
     
  8. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  9. aygxuxl65

    aygxuxl65 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar benim bebeğimde çok sancılı bi bebekti metsil verin çok işe yarıyo.
     
  10. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  11. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    benim kizim da cok sancilaniyor ama bir sprey aldim onu gunde iki kere 3 saatte bir veriyorum agzinden biraz rahatlatiyor ama yine de bitmiyor gazi bir turlu....dr 3 aylik olunca gecer dedi.rezene iciriyorum o da iyi geliyor diye duymustum vallahi ne duysam deniyorum cunku cok agliyor kizim..
     
  12. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : vily
  13. lida

    lida Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    biz de cok cektik hala da devam ediyor hafiflemis olsa da...ozellikle sabahlari cikaracam diye bikac saat ikinip duruyor...ama baslarda ciglik cigligaydi..gecti o gunler cok sukur..ben de tr.den bi arkadasa n...har diye bi surup getirttim de bi ay idare ettik..coook ise yaramadi ama hic yoktan iyiydi...onun disinda burdaki tum ilaclari her turlu caylari denedim ama bana misin demedi...neyse sonucta ceke ceke bitiyor bi sekilde..insallah bittigini de gorurum...

    bu arada kucakta oturura yakin gezdirmek de iyi oluyor..ayaklari karina bastirma da tabi masaj seklinde...
     
  14. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : vily
  15. kelebek41

    kelebek41 Kalbinurum Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    fön makinası sesi anne karını andırıyor
    bağırsak sesini
    tavsiyem acı elma yağı sürmeniz
    benim kızım 7,8 saat aglardı
    ve 3-4 corap gıydırın
     
  16. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : vily
  17. vily

    vily Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar kolikle gaz sancısının alakası yok
     
  18. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : vily
  19. gonca2206

    gonca2206 v for melinda Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.685
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    153
    kolik cd si edinin bence de
    benim kızımda cok işe yaramıştı