Kolik

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve fpassion tarafından 17 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    17 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  1. fpassion

    fpassion Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Slm arkadaşlar ben 1 aylık bir kız çocuk annesiyim kızıma kolik teşhisi konulduğu zaman birçok şeye başvurduk bununla yaşayabilmek için bana bir arkadaşımın tavsiyesiyle edindiğim cd ve bir kitap sayesinde bebeğim oldukça rahat sizlere bu cd ve kitabı tanııtan sitenin adresini paylaşmak istedim.Eminim sizlerinde kolik bebeğiniz varsa veya kolikli bebeği olan bi yakınınız tavsiye etmenizi isterim.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Ocak 2009
  2. 19 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  3. fpassion

    fpassion Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kolik bebeğiniz varsa veya kolikli bebeği olan bi yakınınız tavsiye etmenizi isterim.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Ocak 2009
  4. 20 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  5. çiçek 2

    çiçek 2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım nasıl yapılıyo. yapamadım. anlatırsan cok sevinirim.
     
  6. 20 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  7. belissimo

    belissimo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çiçekcim ben anlatayım

    free yazan yeri tıkla sayfada.sonra çıkan harfleri sayıları neyse boş kutucuğa yaz.dowland ı tıkla.sonra aç diye küçük bi kutucuk çıkacak oradan pc ye yükleyebilirsin
     
  8. 20 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  9. belissimo

    belissimo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86


    a.s bu bebişler kendiliğinden çıkıyor yav
     
  10. 20 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  11. çiçek 2

    çiçek 2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    belissimo cok teşekkür ederim.
     
  12. 20 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  13. belissimo

    belissimo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben de sana teşekkür ederim.indirdim.süreli galiba.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Ocak 2009
  14. 21 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  15. çiçek 2

    çiçek 2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben başaramadım yaaa. süreli ne demek.
     
  16. 21 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  17. belissimo

    belissimo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çiçekcim indiremedin mi.indirdikten sonra bi yazı çıkıyo da onu dedim süreli galiba diye.yoksa indirdinde açamıyor musun
     
  18. 21 Haziran 2007
    Konu Sahibi : fpassion
  19. belissimo

    belissimo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    tekrarlıyayım canım.sayfayı tıkladın free yazan yeri tıkla.açılan sayfada bazı harfler çıkıyor.here yazan yere o harfleri yaz.hemen yanında dowland yazıyor orayı tıkla.sonra çalıştır diye bi yazı çıkacak.yüklenecek böylelikle.bilgisayarına inmiş olacak.