komple komple

Konusu 'Komik Yazılar' forumundadır ve burbuk tarafından 16 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    16 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : burbuk
  1. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    1.665
    Ödül Puanları:
    163
    Komple komple komple netteyis
    Komple komple komple msndeyis
    Komple komple komple sohbetteyis

    Koptumu net hadi ya üzülme be abi ya
    Hayat kısa tabi ya yürü başka pcmi yok
    Girmeyi versin bas git taksit taksit

    Komple komple komple netteyis
    Komple komple komple msndeyis
    Komple komple komple sohbetteyis

    Yani değeri bilinmeyen pcnin
    Güm güm başını vuracak elbet şaşkın
    Bırakda bi kire pasa iyice bulaşsın

    Bu net adamı yutar anında
    Dünya dönüyor bunun etrafında
    Deme ki gel etme güzelsin özelsin
    Muhabbetleri sile sile yöneticiliği öğrensin

    Komple komple komple netteyis
    Komple komple komple msndeyis
    Komple komple komple sohbetteyis

    Gece ayazından sabah ezanına
    Netteyis yine ..
    Yazık ediyosun niye geliyosun sen bu pcnin gazına

    O da özeniyo ama çözemiyo
    ADSL si yok muhabbetten söz ediyoo
    E haksızda değil o da
    Sahip olmak istiyor marka imtiyazına

    Bu net adamı yutar anında
    Dünya dönüyor bunun etrafında
    Deme ki gel etme güzelsin özelsin
    Muhabbetleri sile sile yöneticiliği öğrensin

    Komple komple komple netteyis
    Komple komple komple msndeyis
    Komple komple komple sohbetteyis
     
  2. 17 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : burbuk
  3. furtti

    furtti Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    594
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ellerine saglık cok güzel olmusssss:Roflol::Roflol:
     
  4. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : burbuk
  5. fely

    fely Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    779
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    hihihi
    =))) güzelmiş yaa
     
  6. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : burbuk
  7. ada

    ada ebe Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    301
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    emeğine sağlık.gayeet güzel olmuş valla.....
     
  8. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : burbuk
  9. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    ehehehe çok güzel olmuş gerçekten çok komik
     
  10. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : burbuk
  11. cmcmcns

    cmcmcns _CanCu (: _ Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eheheheheh çok iyi ya valla:KK70:
    saol cnmmm