Komşumun kızının oyunu!....

Konusu 'Davranış Bozuklukları' forumundadır ve derin55 tarafından 3 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  1. derin55

    derin55 şükürrrr yarabbiimm!!! Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.247
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar benim üç yaşında kızım var ve aşırı sosyal bir çocuk!:bbo:sürekli oyun ve arkadaş istiyor hele bu aralar sürekli bahçede dışarda oynamak istiyor gamyoncuiremsuhihoyyytönüne geleni eve oynamaya çağırıyor!neyse birde komşumun 6 yaşında bir kızı var ben çok istemesem de kızım sürekli bu çocukla oynuyor!birgün evde oynarlarken kızımın oyun çadırında öpüşüyorlardı dudaktan:1shok: ben nerden öğrendiğini sorduğumda cevap vermedilaelaelaelaelae!kızım da anne biz aşkçılık oynuyoruz dedi :1shok: ben şaşırdım!siz olsanız nasıl davranırdınız?:sm_confused:kızın ailesi biraz cahil kızı anaokuluna yollamadılar gitmesi gerekirken!....
     
  2. 4 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  3. evrasu

    evrasu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    33
    arkadaşım bendence oyun çadırında veodasında oynatmabence ya önünde oynasınlar şu tv varya herşeyi ordan öğreniyorlar ve bence yaşından büyük çocuklarla oynatma kızını benimde oğlum var aynı senin kızın gibi hep arkadaş arıyor çıkar sokağa yanında dur oynasınlar onları korumak çok zor çok.....hele şu zamanda arkadaşımm.
     
    Son düzenleme: 4 Haziran 2009
  4. 4 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  5. derin55

    derin55 şükürrrr yarabbiimm!!! Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.247
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    biz de hep yanındayızdır ama bir ara böyle bir boşluk olmuştu :sm_confused:yaşıtı da yok etrafta mecbur kaldım ama çok görüştürmeyi düşünmüyorum artık valla!:1no2:
     
  6. 4 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  7. maytap80

    maytap80 varmı aşktan öte? Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.747
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    benim oğlumda 3-4 yaşındaydı alt kata birileri taşındı 1 yaş büyük oğlumdan bide kuzeni vardı kız oda 1 yaşbüyüktü benimkinden bahçe içinde bizim evimiz sen kömürlüğün arkasına gidin bigün göstyerin birbirinize benimkie saf eve gelmiş anlatıyo anne hasanda da benimkinden var ama ayşede bizimkinden yok onunki başka onun adı kutuymuş değişik bişey falan diye aman allahım delirdim yaa sakın oğlum dedim bidaha yapmayın böle şeyler güzel diil dedim baktım tekrar çağırıyo çocuk bunu kömürlüğün oraya doğru bidaha oynatmadım bunları bir arada yaa off zor bir durum zor yaşlar sonrada gittiler zaten
     
  8. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  9. derin55

    derin55 şükürrrr yarabbiimm!!! Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.247
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    cinselliği ve cinsiyet farkını anlatmak gerekiyor ama herşeyin yeri zamanı var!a.sbenimde kan beynime çıktı ilk :1shok:şimdi görüştürmüyorum babası da tembihledi artık oynamak yok diye!yaşıtlarını bulmak en güzeli ya da daha bilinçli büyüklerle oynaması!oturduğumuz yerde de çocuk olmaması çok kötü işte!:a015:
     
  10. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  11. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    ben geçen yıl 2,5 yaşında kız çocuğuna bakıcılık yapıyordum.birgün kız annesini dudaktan öpmeye kalkmış.aile resmen beni suçladı.ama sonra gerçeği anladılar.TRTde gece bahçesi diye bir çizgi film var.buradakarakterler dudaktan öpüyorlar ve çocuk buradan öğrenmiş.herşeyi ailelere bağlamayın.tv ler çocuklara iyi kötü pek çok şey öğretiyor
     
  12. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  13. derin55

    derin55 şükürrrr yarabbiimm!!! Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.247
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    haklısın tv.nin de çok etkisi var a.szaten ben önce konuşmalarını duydum resmen dizi film ağzıyla konuşuyordu çocuk!CADIARZUtv izlerken de dikkat etmeliyiz gerçekten!....a.s
     
  14. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  15. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    yaa tvde falan görmüştür muhtemelen ahh şu çocuklar...
    bence yasakcı tavrınız yerine ikisiylede güzelce konuşsaydanız daha doğru olurdu diye düşünüyorum yaptıklarının yanlış olduğunu anlatsaydınız sonuçta ikiside çocuk öle değil mi? hem kendi çocuğunuza hemde komşu çocuğuna haksızlık etmişsiniz diye düşünüyorum
     
  16. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  17. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Wala bu konular Şakaya gelmıyo
    bence bu konuda oyun olmaz
    anne babalar Çok uyanık olmalı bence
     
  18. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : derin55
  19. derin55

    derin55 şükürrrr yarabbiimm!!! Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.247
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    konuştum da zaten ama komşunun çocuğu ben konuşurken ya da başkaları hiç duymuyor bile!:1no2:
    biraz kızdıktan sonra dinliyor!görüşmelerini yasaklamadım ama sürekli takipteyim artık öyle şeyler oynamıyor!a.s
    araştırdım ana okulu dönemindeki çocuklarda böyle şeyler çok oluyomuş!benim kız için kötü örnek tabi daha küçük!sanırım cinselliği ve de cinsiyetlerini keşfediyorlar!
    yamancığımm bence de anne ve babalar çok uyanık olmalı a.sçünkü çokk kötü şeyler duyuyoruz gerçekten!