kontrollü bebek bisikleti

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve Karagxoxzlxux tarafından 14 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  1. Karagxoxzlxux

    Karagxoxzlxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bebişlerimiz 19 aylık olamak üzerler artık oyunun tadına yavaş yavaş varıyorlar şimdi artık yazda geldi şu kontrollü bebek bisikletlerinden alan yada alacak olan varmı alanlar memnun kaldılarmı aldıysalar ne marka aldılar ben pilsanınkini almak istiyorum ama kararsızım sanki biraz zorlanacakmışım gibime geliyor bebişlerin tepkilerine hoşlarına gittimi mesela???
     
  2. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  3. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben henuz almadım ama almayı dusunuyorum
    marka olarak nedır bılmıyorum
    cıvıl bebek magazasında begendım bır tane oldukca genıs
    emnıyet kemerı, sepetı ve tentesı gıbı aksesuarları var
    sanırım hazıran gıbı alırım sımdı cok sık cıkmıyor dısarıya

    beyazmelek arkadasımız almıstı ve memnun sanırım
    ben de cocukların begenmeyeceklerını sanmıyorum
     
  4. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  5. beyazmelek

    beyazmelek Candan öte,candan ziyade Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.718
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    valla ben almayı düşünmüyordum baston araba alacaktım ama oğlum onları çok seviyordu dışarıda başkalaında görünce hemen koşup gidiyordu
    o yüzden karar değiştirdim ve bu bisikletlerden aldım benimki kanz marka çok çok memnunum iyiki almışım diyorum oğlum çok seviyor severek biniyor ileride kendisi bisiklet olarakta kullanabilir

    birkaç ufak tefek sıkıntısı var, mesela bebek arabaları gibi katlanamıyor sadece arkasındaki sürecek demiri çıkabiliyor o kadar bizim bagaja falan sığıyor ama çok uzak yerlere götürebileceğimizi sanmıyorum

    ikincisi eğer uzak bir yere yada uzun süre kalacağımız bir yere giderken mesela sabahtan akşama kadar orada vakit geçireceksek bisikletini almıyorum arabasını alıyorum yine de çünkü uykusu gelince arabasında uyuyabiliyor bisiklette böyle bir imkan yok

    tek elle falan çok rahat kontrol edilebiliyor sürmesi falan ok çok rahat hatta eymenin bebek arabasından çok çok daha kolay dsürebiliyorum dediğim gibi tek elle kontrol edilebiliyor
    yalnız bebeği uzun süre içinde yalnız bırakmayın evin içinde bile bisikletle oynarken yanında bulunun çünkü inmeye falan çalışır ağırlığını bir tarafa verirse yan geliyor bisiklet yıkılabiliyor
    biz ilk zamanlarda birkaç kez yaadık bir problem olmadı şimdilerde hiç olmuyor diyebilirim öyle birşey sanırım artık kendisi de öğrendi
     
  6. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  7. derinxby

    derinxby mis kokulumm... Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.417
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende aldım 3 ay önce falan pilsanın bisikletini ama yaşına pek uygun değil aslında.evde çok rahat biniyor akşamları evde tur atıyoruz ama dışarda güvenemem çünkü koruması yok sadece elle idare edilebilen bisiklet şeklinde.3 yaşından sonra süper olacak dışarda da .ben zaten evde oyalansın diye almıştım seneye dışardada kullanırız inş..
     
  8. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  9. diloks

    diloks ben oğlumla doğdum Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.447
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben de pilsanınkini aldım..emniyeti tentesi var..müzik korna vss..arka sepet..

    parçalara bölünüyor..5-6 parçaya ayırıı kutuya atıp getirdik tr den..

    ama ben verandada bıraktım iniyor çıkıyor..ama gidemiyor..itmmem lazım..yorulduğum için kendi oynuyor..dışarına pusete koyuyorum ya da yürüyor..

    40 kilo ya kadar da taşıyormuş..ben de bindim 1-2 kere:))))
     
  10. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  11. Karagxoxzlxux

    Karagxoxzlxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya benim istediğimde tenteli korumalı falan istoçta pilsanın yeri var oradan alıcam tel. konuştum yetkililerle modeline göre fiyatlandırılmış fakat sanırım benim istediğim 90 yada 100 tl civarında bişey inşallah rahat ederiz benim oğlanı parka götürdüğüm zaman herşeyi bırakıp onların peşinden koşturuyor aslında birazda buyüzden alıcam yoksa baston pusetimiz çok rahat çok hafif ama oğlum deli oluyor onun için zaten araba ve bisiklet delisi
     
  12. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  13. Strawberry_83

    Strawberry_83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.356
    Beğenildi:
    1.395
    Ödül Puanları:
    163
    bizede babanesi akülü motorsiklet almış evde kullanıyorda bende dışarda cesaret edemem ama belki yaza kullanabilir artıkın bakıcaz
     
  14. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  15. LAVXIXNYA4134

    LAVXIXNYA4134 mutluluk=kızım ve kocişim Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.872
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende sunny babynin aldım kızım çok sevdi sürmek çok rahat hem kızım çok mutlu oldu hem de ben...
    yürüyüşte falan da çok kullanışlı oluyorrrr....
    ben hepsi buradan 110 tl ye aldım ortalama fiyatlar bu zaten piyasada da....
     
  16. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  17. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    benim kızında kontrollü kamyonu var :)) napim öyle şeyleri daha çok seviyor ,kuzeninde vardı ,deli oluyodu binmek için bende öyle aldım ,şu anda annemin bahçesinde ,kızım da orda zaten bütün gün tepesinde ,koruması olmadığından kendi inip binebiliyor..

    ayrıca karagözlücüm sende çatalcada değilmiydin ,bir türlü görüşemedik ,haberleşelim bana telini filan mesaj at canım yaa..
     
  18. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  19. derinxby

    derinxby mis kokulumm... Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.417
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    eylüll kız allah sana ne diyim.:)) o kamyomdan eşim de almıştı.ama eve sığmadı kocaman bişey:)) bahçe yok bizde nerde kullancaz dönemiyoduk bile evde hehehe.bisikletle değiştirdik ama bizimkide korumasız olanlardan o yüzden dışarda kullanmaya cesaretim yok.açıkçası şu an arabası yediyo zatii:))