konyada tüp bebek!! lütfen yardımcı olun !!!

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve tuba_cxuxneyt tarafından 30 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  1. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm arkadaşlar benim ilk tüp bebek denemem olacak 5 yıllık evliyıim daha önce 3 aşılama konya tıpda yapıldı dr. ali acar. ilaçlarımın yarısını raporla ssk karşıladı ama sprem yıkamyı özel selçukluda yaptırmamı istedi dr. neyse aşılamalar olmadı şimdi tüp bebegide özel selçukluda yapmak istiyor ve bunun için benden 1700 dolar para istedi ilaçlarımı ssk dan raporla alacam ama bu nasıl bi sistem anlamadım neden sigortada yaptıramıyorum artı bide özele para veriyorum?? çok kafam karışık lütfen yardımcı olun acaba para peşinde oldugu içinmi böle yapmak istiyor?? ayrıca tıpda başka bi dr. gitmek istesem tüp bebek yaptırmak için tekrar 3 aşılama geçirmem gerekiyormu yoksa öncekiler geçerli olurmu? yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar..
     
  2. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  3. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    tubiş,daha biz tüp bebek aşamasına gelmedik....
    ondan konunla ilgili yorum yapamayacagım...
    konu ile bilgili arkadaşlar cevaplarlar...
    umarım en yakın zamanda meleğin gelir...:Saruboceq:
     
  4. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  5. welike

    welike Guest

    canım ben kasım ayında m.çolakogluna gittim oda selçuklu hastanesiyle çalışıyor ama canım ben hiçççççç memnun kalmadım onlar için her şey para muaneye ayrı ücret verdim bir kere bile tahlil yapmadı beyfendi ben adetimin 3. günü gittim yurtdıındaymış kimse ilgilenmedi benim igneler adetin 5. günü başladı sonra 6 gün igne yaptırttı bi E2 tahlili falan yapmadan yumurta toplamaya kalktı somra 600 dolarımızı aldılar ve yumurtaların içi boş dendi anlayacagın ben hüsrana ugradım paramamı yanayım saglıgımamı yanayım sen karar ver ben iyce düşün ve araştır derim allah kolaylık versin
     
  6. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  7. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
     
  8. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  9. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim inşallah hepimizin duaları kabul olur ve hepimiz yavrularımızı kucagımıza alırız..
     
  10. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  11. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar tecrübelerinizi yazın lütfen inanın buna çok ihtiyacım var...
     
  12. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  13. sena81

    sena81 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2008
    Mesajlar:
    478
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam canım
    bende ilk tüp bebek denememi konyada selçukluda yaptırdım.benim doktorum metin çapardı.ocak 2008 de 2000 dolar vermiştik.bende ssk lı olmama rağmen bu parayı verdik.benim hikayem oldukça kötü.seninde moralini bozmak istemem ama ben yumurta toplama işlemi sırasında enfeksiyon kaptım.çok geç farkedildi.20 gün hastanede yattım.aylarca tedavi gördüm.sonuçta doktor hatası enfeksiyon tüplerimede sıçradı.şimdi tüplerimi bağlatmak için 1 hafta sonra ameliyat olup tekrar tüp bebek deniycez.herkes benim yaşadıklarımı yaşayacak diye birşey yok.umarım senin için hayırlısı olur.
     
  14. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  15. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canım ya nasıl böyle bir hata yapabilirler aklım almıyor iyice korktum şimdi...ameliyatı nerde olacaksın canım ve 2. tüp bebegi nerde yaptırcaksın? allah yardımcın olsun inşallah hayırlı sonuçlar alırsın...
     
  16. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  17. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ..................................... ee kimse bişey bilmiyormu bu konuda
     
  18. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : tuba_cxuxneyt
  19. sena81

    sena81 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2008
    Mesajlar:
    478
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    ankara gatada ameliyat olucam nisandada tüp bebek yine gatada yaptırıcaz.yok korkma herkezin başına gelecek diye birşey yok.nasip bu işler.ben bunları yaşayacakmışım.her zaman umut etmek lazım.eminim 2009 bize çok uğurlu gelecek.