Korkuyorum ya hamileysem :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve eeesss tarafından 16 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  1. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    Merhaba arkadaşlar beni aranızda az çok tanıyanlar vardır.evliliğimdeki bazı sorunları yazıyorudum sizlere.benim sorunum biz eşimle 1 aydır korunma işini biraz salladık.adetim bittikten 25 gün sonra adet olurdum genelde hep,ama bu ay olmadım ve pazartesi gününe kadar olmam lazım.eczaneden idrar testi aldım yaptım negatif çıktı inşşalah doğrudur.pazartesi günüde emin olmak için kan testi yaptırcam.içim içimi yiyo yasım daha 20 ve bi bucuk yasında kızım var.evliliğimdede bazı sorunlar var buna cesaret edemiyorum ikinci kez anne olmaya hazırdeğilim ya hamileysem :KK43:(( napıcam ben yaa offfofff:bbo:
     
  2. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  3. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.630
    Ödül Puanları:
    363
    Eğer hamileyseniz,yapacak iki seçenek var..
    Ya doğuracaksınız ya da kürtaj olacaksınız..buyrunnnnnnnnn
    Bir daha da korunurken daha dikkat edersiniz..:nazar:
     
  4. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  5. cemre_SU

    cemre_SU halasının kuzusu:) Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.942
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    madem sorunlarınız vardı o zaman korunma işini sallamyacaktın arkadaşım inş deilsindir:1closedeyes::1closedeyes:
     
    Son düzenleme: 16 Ekim 2009
  6. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  7. bence o gebelik testine bi daha bakın . ablamın testinde çıkmamıştı. 1-2 saat sonra çıkmış tabi biz bir hafta sonra öğrenmiştik..bundan sonra daha dikkatli korunun..
     
  8. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  9. Gardenia

    Gardenia Bana kırmızı çok yakışıyorr :)) Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.709
    Beğenildi:
    512
    Ödül Puanları:
    153
    ben sizi hatırladım evet bayağı sorununuz vardı eşinizle yanii arkadaşım hem sorunlu bir evlilik hem daha küçük bir çocuk eee o zaman nasıl korunmazsınız şaşırdım yani herşey bukadar basitmi dua edinde inş hamile değilsinizdir :nazar::nazar:
     
  10. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  11. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    gidip kan testi yaptırın. öyle idrar testiyle kesin karara varmayın.. Eğer hamile değilseniz ne ala.. Hamileyseniz de işiniz zor.. :nazar:
     
  12. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  13. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    eşinizle sorunlarınız var ıse neden korunma yontemnıı askıya alıyosunuz kı?
    bı bayan olarak bunu anlıyamadım gıttı..
    stresdende mevsım degısımınden de kaynaklanmıs olabılır regl gecımınız ..
     
  14. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  15. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    kızıyorum böylelere kusura bakmayın....


    madem korkuyosun bu kadar doğru düzgün korunsaydın....

    şimdi hamile kalsan bide aldırayımmı diye sorarsın

    olano masumlara oluyo size olan bişe yok nasılsa
     
  16. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  17. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Valla ister kız ister kızma ama komik bir konu olmuş bu..

    Şimdi diyceksin ki ''komikse yazma'', yazarım çünkü bu topiğe girenlerin hemen hemen hepsi aynı şeyleri yazacaklar..


    Sen şimdi;
    Gayet rahat bir şekilde evliliğinde sorunlar var diyorsun..
    Sonra..
    Korunmayı da salladık..diyorsun...

    Sonra da..

    Yaa hamileysem evliliğimde sorunlar var diyorsun.
    Ben birşey demiyim sadece ;
    ıyi yapmışsın ya korunmamakla, boşver doğurursun işte yaş araları fazla değil, ikiz gibi büyürler..:) diycem..
     
  18. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : eeesss
  19. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    aynı mesaj gelmiş.
     
    Son düzenleme: 16 Ekim 2009