korkuyorum

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Schirin tarafından 23 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  1. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    tecrübeli doğum yapmış annelerimiz bişe sorcam ben doğumdan cok hastanede bana kötü davranırlar diye korkuyorum henüz Türkiyede hiç hastaneye yatmadım ama duyduklarım biraz korkunc gibi.. birde dogumdan hemen sonra refakatcı yoksa bebegi hemşireler giydiriyomu?
     
  2. 25 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  3. mavia

    mavia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ben ankara etlik doğum evinde doğum yaptım 8 aralıkta doktorlar çok iyiydi stajerler vardı onlarda gayet iyi davranıyorlar her konuda yardımcı oluyorlar.ben 2 gün yattım doğumdan sonra bebeği bir battaniyeye sarıp anneyide bebeğide odaya götürüyorlar.o sırada senin bir yakınını çağırıp bebeği giydittiriyorlar.eğer bir sorun yoksa refakatçi kalmıyor yanında.bebeği giydirince çıkartıyorlar geriside sana kalmış.
     
  4. 25 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  5. Axsxk-xix Asi

    Axsxk-xix Asi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Yahu hastanede kötü davranırlar diye korkuyorum da ne demek? Hiç böyle saçma birşey duymadım.

    Millet ne diye hamile kadınlara böyle saçma sapan şeyler anlatır da zaten bozulmaya meyilli psikolojilerini iyice bozarlar anlamam ki????

    Hiç moralini bozma şirin. Dünyanın en sıcakkanlı insanlarının yaşadığı Türkiye'desin. Üstelik anne olacaksın. Kafanı böyle saçmalıklara takıp kendini üzeceğine, bebeğini düşün ve bu güzel, eşsiz dönemin tadını çıkar lülülülülülü
     
  6. 25 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  7. artık turkiye yi nasıl anlatiyorlarsa disarda....
    barbar, hastanelerde hastalara iskence yapılan, bebeklerin bile giydirilmeyip cirilciplak ortada birakiliverdigi, zalim insanlarin ulkesi vay anasını
     
  8. 25 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  9. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    evet yani saglık ocagındaki ebeler o kadar iyilerki hic anlattıkları gibi degilin inanın cok tecrübesizim bu konuda sadece yengem dogum yapmıstı onun yanındaki dogum yapan kadına cok kötü davranmıstı hemşire lakap bile takmıstı takatsız kadın diye
     
  10. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  11. pamukum1

    pamukum1 iyiki varsın meleğim Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    670
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar kızcağız haksız değil neleri var neler görüyoruz Ama dert etme arkadaşım herkez senin karşılaştığın hemşire gibi değil eğer öyle biri ile karşılaşırsan o sana kötü davranıyosa sende ona öyle davran bak yapıyolarmı bidaha azıcık sesiz gördüler mi başlıyolar azarlamaya sen niye giyinmedin sen niye soyunmadın diye
     
  12. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  13. -aixsxe-

    -aixsxe- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    86
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ben devlet hastanesinde doğum yaptım ALLAH cc razı olsun hiçbir şekilde kötü muamele görmedim tam tersine doktor ve ebe bana moral vererek tamam kızım tamam yavrum bitti geçti gibi şeyler söylediler şöyle yaparsan daha kolay doğum olur filan dediler çok iyilerdi çok memnun kaldım .
    bebek doğduktan sonra ben hiç karışmadım giydirmişler sarmışlar getirdiler üstelik benimde üzerimi başımı değiştirmişlerdi sonra odaya aldılar ve ertesi gün taburcu oldum .
    dediğim gibi hiçbir şekilde kötü muamele görmedim lillahilhamd.
    ama tam tersine çok bağırıp lakaytlık yapanlara kızabiliyorlar.
    bence sabır gösterilmesi gerekiyor çünkü taş çatlasa 5 ,10 dak. sonra bebeğini göreceksin .
    ALLAH cc herkese yardım etsin bir avazda kurtulmayı nasip etsin ...(amin)
     
  14. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  15. ELXIXFNAZ

    ELXIXFNAZ Meleklerim Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.358
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    Canim Ayni Korku Inan Bendede Vardi Ama Buna Rağmen Devlette Yaptim Doğumu Hiçte Anlatildiği Gibi Değilmiş Hemşiresinden Doktoruna Hepsi Gayet Ilgiliydi Böyle şeylerle Kafani Yorma Güzel şeylere Odaklan
     
  16. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  17. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    yok canım ne kötü muamelesi..kim ne anlattı sana bilmiyorum ama tutup hastanelerde adam dövmüyorlar..bide sen doğum sancısı çekerken kim ne yaparki sana..ha bazen benimde duyduğum şey şu anneler sancı sırasında biraz yırtındıkları için doktorlar gürültüden, daha doğrusu diğer sancı çeken anneleri korkutuyorsun diye bağırıyorlarmış..ama 2 doğum yaptım hiçde başıma öyle bi şey gelmedi..gayette mennunum ben..
     
  18. 18 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  19. minik kuslarim

    minik kuslarim CANIMIN 3'Ü Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.645
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ya kızlar kusura bakmayında;
    hep hastanelerde olanları anlatıyoruz.bırde hastalara bakalım.kımse kımseye kotu davranmaz durduk yerde degılmı?
    ben devlet hastanesınde dogum yaptım doktorum oranın bashekımıydı.ozel muayenehanesınde kontrollerıme gıttım.dogumlarımı orada yaptım.
    bır kadınlar geldı gormeyın yanı:KK43:((
    hele bırıne yanı ben bıle laf soyleyecektım.kadın doguma kadar karnımdan goremıyorum dıyerek hıcbır temızlık yapmamıs:KK43:((((((
    yanı boylesıne ıyı nasıl davranılır.
    bırı gelmıs elını kolunu sallaya sallaya sankı gezmeye gelmıs.gunun bellı ne bır canta ne bır esya yanında.kollarda altınlar sıkır sıkır:KK43:(((((((
    doktorlar dogumdan sonra bebgı gıydıreceklerdı cantayı sordular getırmedım dedı.ve o bebek dogumdan sonra kıyafet bulunmasını bekledı serın ortamda:KK43:(((( ben yanımda her ıhtımale karsı dıye fazlaca goturdugum ıcın verdım hemsıreye.ama bebek sabaha kadar agladı hıc durmadan.usuttu yavrucak.
    yanı boyle cahıllerın ıcınde bıde doktor hastane acısından bakmak gerek olaya degılmı arkadaslar?