Korkuyorum...

Konusu 'Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı' forumundadır ve Hekime tarafından 22 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  1. Hekime

    Hekime UZMAN DOKTOR Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    76
    İlk geceden falan değil... Evlilikten . Erkek arkadasım evlenmek istiyor ama ben bahaneler bulup erteliyorum cevap vermeyi bile... anne babamdan ayrı uyanmak... bir adamla bir hayata evet demek.... korkuyorum :KK43:
     
  2. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  3. blueangel1771

    blueangel1771 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    883
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    meraba canım.bnde yeni evlendm.ama bahsettiğin gibi korkularım olmadı.sadece ara ara acaba dedim.ama şuan 1 aylk evli olmama rağmen annemlerin evini hiç aramıorum.kendi evim gibisi yok şuan için.e sevdğin insanla aynı yatakta uyumak vede uyanmak harika birşey.kesinkle korkulck bi durum yok.elbet birgün evleniceksn sonsuza kdr orda bekar kalamazsın ki.bnce atmaya çalış bu düşünceyi kafandan.evli olmak çok güzel birşey.
     
  4. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  5. Hekime

    Hekime UZMAN DOKTOR Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    76
    Ah blue angelim ah acaba aldatır mı acaba aynı yatakta uyuyabilirmiim acaba acaba... owww sorma durumum beter :KK43: ayol evinde rahat rahat gaz cıkarma olayın bile bitiyor (tabii bu işib sakası :):):)):
     
  6. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  7. seda_elt

    seda_elt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ya bnde sana katılıo gibiim, yada kararsızım öle diimyerimseniben
    eminim ewliliğin biçok güzel yanı wardr hatta ewli arkadaşlarıma şöyle bi bakıyorum da herşey güzel görünüyor
    sırtını yaslayabileceğin birinn olması
    akşam ewde gelmesini beklediğinn birisi olması
    ona yemekler yapmak, gezmek , tatile çıkmak..
    biçok şeyi paylaşmak.. örnekleri çoğaltabiliriz:1rolleyes:
    ama senn de dediğin gibi insann kendine ait bi yaşam alanının da olması lazım yaa:teselli:
     
  8. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  9. pamukluprenses

    pamukluprenses Cennet kokulu oglum.... Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    564
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    valla size katılamıcam kızlar yani belki yorum yanlış olabilir ama karşı tarafa güvenmek lasım ondan öte kendini rahat hissetmelisin onun yanında her konuda herşey konuşulmalı cünkü o sizin aileniz oluyo annenize kardeşinize babanıza anlattıgınız herşeyi anlatmalısınız utanarak sıkılarak böle düşünerek olmaski
     
  10. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  11. gecmek

    gecmek tatlıkız Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bence doğru insan evet budur dediğinde zaten evlilik fikri beyninde dolaşıyor.Bir insanı gerçekten sevmek ve onunla bir ömür paylaşmayı istemekle alakalı birşey diye düşünüyorum evliliği..Bende 1 ay oldu evleneli ama blueangel ın dediği gibi hiç aramıyorum annemlerin evini:) alışamazmışsın gibi geliyor ama insanoğlu herşeye alışıyor, benimsiyor.
     
  12. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  13. seda_elt

    seda_elt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar eminim ewlilik harika birşeydir, size tabii ki katılıorum..
    Allah hepinize ömür boyu mutluluk wersinn, Allah ayırmasın kimseyii
    ama bu konuda Hekime arkadaşım da bnde bunun aksini iddia etmiyoruz kii benneyaptımki
    hatta okulm bitti we mesleğimi elime aldım, her anlamda ewliliğe hazırım we heran ewlenebilirim:1rolleyes:
    ama ben kendi adıma şunu söyleyim, uzun vadede ewliliğin getireceği bitakım şeyler oluo
    sizlerde iyi biliyorusunuz, o kısmı beni düşündürüyor
    ewliliği ilk günkü gibi taze tutmaya çalışmak, aman aşkımız bitmesin aman saygımızı yitirmeyelim telaşı olursa bu beni çok yorar gibime gelio nedense :uhm:
     
  14. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  15. sessizLik

    sessizLik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.427
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar..
    evlilik tabi ki cocuk oyuncagi degil iyi düsünüp tasinmak en dogrusu..
    ama benim sormak istedigim ne zamandir birliktesiniz ve yasiniz kac?
    okuyormusunuz yoksa calisiyormusunuz?
    bunlar basit sorular ama önemli sorular oldugunu düsünüyorum
    hakkinda hayirlisi olsun insallah

    a.s.
     
  16. 23 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  17. oznurs

    oznurs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya evlilik bambaşka bişey anlatamazsınız... tamamiyle 2 kişiye bağlı... açıkçası benim hayallerimdeki gibi olmadı.. ben 1,5 yıllık evliyim... evlilik nasıl diyolar günüm anlatıyorum... sabah 6,30 kalk giyn işe git akşam 7,30 da gel sofra hazırla etrafı toparla kocan geçsin tv nin karşısına gece yarısına kadar kumanda onda sen bi kanal açmak iste gezdiğin her kanala laf etsin ve sen bezmiş bi halse sırf sinirden 22,00 de yat..... benim için işte evliliğin tanımııııı.....aamaaaaaaa dediğim gibi 2 kişiye bağlı düzgün bi adamla evlenirseniz bunlar gelmez başınıza benden ibret alın iyi seçin hayat eşinizi kızlaarrrrrr........
     
  18. 30 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Hekime
  19. Hekime

    Hekime UZMAN DOKTOR Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    76
    Saol oznurs iice korktum şimdi :) ...
    Sessizlik canım ben 32 yasındayım uzman doktorum ... o 33 muhendis... gayet fazla okumaktan korku yasayan tiplerdeniz yani :KK70::KK70::KK70:
    bir de benim mesleğim maalesef pek evliliğe elverişli deil ... gece nobetlerim falan var... offf offf dertliyim hissediyorum teklif edecek yakında ciddi ciddi ... millet benle evlenmeyecek mi diye dert edio bende evlenecek mi diye :):):): ahhh ahhh akrep burcuyum işte yaşasın özgürlüüük :)