Korkuyorum :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve aytenim35 tarafından 16 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  1. aytenim35

    aytenim35 değmezmişş :( Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    297
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    10 aylık evliyim
    eşimle deliler gibi sevdik birbirimizi
    2 senede flört dönemi yaşadık
    herşey çok güzel hiçbir sorunda yoktu
    bigün eşim msn'sini açık unutmuş bilgisayarda (3 ay oldu)
    normalde hiç şüphelenmem evde cep telefonunu bile karıştırmazdım
    neyse bakıyım dedim bide ne göreyimm birsürü kadınlarla muhabbeti var:1shok:
    bikaç arkadaşlık sitesinede üyeymiş maillerine bakınca farkettim:1shok:
    msnsinde hatunlar adı altında 150 tane bayan msnsi vardı :1shok:
    üye oldugu siteleri buldum hepsinde kendini bekar olarak göstermiş :gitme:
    onları incelerken biri mail attı eşimin numarasını istemiş bi kadın
    eşim daha önceden numarasını vermiş ona ama o kişide numarasını kaybetmiş
    tekrar istiyodu numarasını bende hemen kendi numaramı verdim tabi
    eşim adına kadınla msjlaştım bigün boyunca
    dayanamadım sonra aradım kadını elim ayagım titriyodu
    kadınla 2 aydır muhabbetleri varmış evli oldugunu bilmiyomuş eşimin:kızgın:
    internette konuşuyolarmış bi haftadır :eek:klava:
    hemen eşimi aradım sinirle eve gell diye bağırdım ağlıyodumda :kızgın:mafoldumben
    eşim bişey oldu diye hemen izin alıp geldi işinden
    bittiğini söyledim yaptığı haltları anlattım :eek:klava:
    ağlamaktan zor konuşuyodum
    eşim ayaklarıma kapandı ağladı ayrılacağımı duyunca özür diledi ama affedemedim:eek:lmaz:
    2 gün ailemde kaldım ama hergün yalvardı mecbur döndüm
    çünkü çok seviyorum eşimi
    bidaha yapmıcağına söz verdi ama güvenim kırıldı ona
    beni sevdiğinede inanıyorum
    ama bilemiyorum yaa güvenemiyorum artık
    heran aldatcakmış korkusuyla yaşıyorum
    şimdi tüm şifrelerinide değiştirmiş:kızgın:
    bazen telefonunu kurcalamama izin veriyo bazende hemen alıyo elimden göstermiyo sinir oluyorum
    iş yerindede bilgisayarı var şüpheleniyorum hep neyapsam bilemiyorum
    akıl verin arkadaşlar
    neler yapmam gerekiyor
    eşim normalde bana çok iyi davranıyor melek gibi bi insandı
    deyim yerindeyse elimi sıcak sudan soğuk suya sokturmuyodu hep böyleydi tanıdığımdan beri bana
    bunu neden yaptığını hala anlamıyorum
    seni asla aldatmadım diyo hala ama kadın öyle sölemedi
    bazende bayanlara baktığını farkediyorum
    neden böyle olduğunuda bilmiyorum fisfisfis
    eşim benden önce çapkınmış baya aynı anda çok kişiyi idare etmiş ama hep sen teksin seni hiçbir zaman aldatmadım aldatmamda diyodu hep ikna etmeyi başarıyodu
    şimdi napsam bilmiyorum
    sizce tekrardan aldatırmı beni yoksa söz verdiği için güvenmelimiyim onaa
    :gitme:​
     
    Son düzenleme: 16 Ekim 2009
  2. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  3. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    hıım bazen telefonu elinizden alması dikkatimi çekti burada....

    kendinden korkusu olmayan bir adam niye telefonunu hemen alsın bakmana izin vermesin..

    bence varki bi korkusu izin vermiyo....yapacak iki şey var ya bitirmek yada güvensiz bir hayat sürdürmek...

    bir insan neyse iki olamaz bence....
     
  4. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  5. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    herzama dusuncem su yanda olmusdur reelde aldatamaya erkek sanal ortamda kendısını tatmın etmek ıcın sıtelerde dolanıyo dıye! sevıyosunuz affetmıssınız donmussunuz evınıze ama yapdıklarını edelını odetın kı bıdahakıne aklından gecse bıle sızın yapıcaklarınız karsısında hıc bısı yapamassın...
    esınızı uzakdan takıp edın ama ona bellı etmeyın elınız herdaım ustunde olsun aldatmaya meıllı bı eşiniz var sanırım..
     
  6. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  7. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    BEN HEP DERıM bu adamların ........ koparıcaksın gözlerinide oyacaksın adi pis herifler
     
  8. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  9. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    bunu biz bilemeyiz ama hayatın boyuncada kafanda soru işaretleri ile yaşayamazsın.
     
  10. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  11. glsh85

    glsh85 Guest

    içinde hep bır soru ısaretı olacak ne yazık kı umarım hersey guzel gıder bundan sonra
     
  12. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  13. Almirena

    Almirena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    cnm üzüldüm gerçekten ben evli değilim ama aldatıldım seni az çok anlıyorum yaşadıkların kolay değil ama morelini herzaman yüksek tut ne yazikki msnden öyle çirkin tanışmalar ve sohbetler olabiliyor erkek milleti doyumsuz olabiliyor zaman zaman biraz erken yaşta evlendiyseniz kendince çapkınlıklar yapamadıysa evlendikten sonra sana çaktırmadan yapmaya kalkıyodur bu erkeklerde genelde var birşeylere doymadan evlenince sonradan gözleri açılıyo erkeklerin genin de var açgözlülük senin yerin ayrıdır ama o çapkınlık hikayelerindende geri kalmazlar yakalarsanda yalvar yakar olurlar hayatta kimseye güven olmuyo eşin değil kim olursa olsun ama dediğim gibi kafanda olayları büyütme psikolojin bozulmasın değmez direk yüzüne söyle tavrını koy ona göre davransın çok yüzgöz olma sonuçta haklı taraf sensin bişey söylimmi tek suç da senin eşinde değil bizim hem cinslerimiz bayanlardada var suç sonuç olarak sen kendinden emin için rahat dene bakalım bundan sonra ne yapıcak hakkında hayırlısı olsun aklı varsa seni kaybetmez
     
  14. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  15. aycaaaaaaa

    aycaaaaaaa can oğluşlarrıımm :)) Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.084
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    163
    şifreleri deiştiyse ve telefonu elinden alıosa o adamadan hayır gelmezz :nazar:
    çunku yine yapıodur aynı şeleri öleyse
    neden böle bişe izin verdiniz ve kızmadınızz..
    seni sevme konusuna gelince seni tabiikide sevıodurama nefsinede hakim olamıodurr
     
  16. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  17. DuRu@--'-

    DuRu@--'- HAYALİM, AŞKIM VE BEN Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86


    çok zor bir durum....
    başka bir topicte rastladım bu mesajına kafan karışmış senin gerçekten
     
  18. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aytenim35
  19. aytenim35

    aytenim35 değmezmişş :( Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    297
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    reelde aldatçağını sanmıyorum evden işine işten evine gidip gelen biri ama işte sürekli internet önünde korkuyorum buyüzden nekadar sözde verse yapmıcam bidaha diye güven bikere kırıldımı tekrardan güvenmek zor oluyo eşimide gerçekten çok seviyorum ama acaba yetmiyomuyum onaa bazende suçu kendimde buluyorum kafam çok karışık :gitme: