kornişe takılan zebra perde aparatı

Konusu 'Perde, Güneşlik, Stor, Jaluzi, Rustik' forumundadır ve aşina tarafından 27 Nisan 2012 başlatılmıştır.

    27 Nisan 2012
    Konu Sahibi : aşina
  1. axsxina

    axsxina Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar balkonumuz girintili çıkıntılı ve stor perdeye uygun değil, zebra perde araştırırken internette kornişe takılan aparatla kolayca kendiniz de monte edebilirsiniz yazıyor, böyle birşey gören ya da duyan var mı?
  2. 27 Nisan 2012
    Konu Sahibi : aşina
  3. Madamiks

    Madamiks Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.384
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At

    Bütün aparatları içinde oluyor ve siz oraya vdalıyorsunuz,çok basit.Sadece bir matkapa ihtiyacınız var.
  4. 29 Nisan 2012
    Konu Sahibi : aşina
  5. pinti

    pinti Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bende kullanıyorum zebra perde kornişu sabitlenen vidaları sökülüyor ve arasına zebra perde için olan aparatı yerleştiriliyor sonra klik mekanizmalı bişey zaten kolayca takılıyor yani ayrıca vidalamaya gerek yok çok bait ben kendim yaptım
  6. 19 Mayıs 2012
    Konu Sahibi : aşina
  7. damla_58

    damla_58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2011
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    aparatta sadece tornavida yeterlidir. matkapla işiniz olmaz!
  8. 4 Haziran 2012
    Konu Sahibi : aşina
  9. axsxina

    axsxina Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar nerden aldınız peki bu sistemi, ben ankara da iki yere sordum bilmiyorlar böyle birşey...
  10. 10 Haziran 2012
    Konu Sahibi : aşina
  11. pinti

    pinti Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ben kastamonu ineboludan perdeciden aldım zebra perdemi ufacık yer burda varsa ankarada muhakkak bulursun
  12. 3 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : aşina
  13. damla_58

    damla_58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2011
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
  14. 13 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : aşina
  15. xsxayan

    xsxayan Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    289
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Özel Mesaj At
    kornişe takılan aparat derken mekanizmaya gerek kalmadan mevcut kornişte zebra pardeyi kullanabiliyormuyuz?biraz açıklarmısınız lütfen
  16. 13 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : aşina
  17. ceylan_ceylin

    ceylan_ceylin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    729
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Resim yokmu mrak ettim?
  18. 14 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : aşina
  19. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    zaten zebra perde (ben daha yeni takdırdım) komple geliyor. matkapla 3 delik o üç deliğe bir şey takıyor sonra perdeyi tık diye oturtup aşağıya çekiyor bu kadarrr..