korunmayı bırakınca

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve adanaadana tarafından 7 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  1. adanaadana

    adanaadana Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar saglık olarak sorunum yok ıkı cocugum var 2.5 yıldır kondomla korunuyoduk.bu ay korunmayı bıraktık acaba hemen hamıle kalınabılırmı yoksa korunmayı bıraktıktan sonra bı kac ayda ugrasmakmı lazım lutfen cevap beklıyorum nasıl olur ya ugrasmak lazımmı
     
  2. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  3. Askisi

    Askisi Kizimiz ile cekirdek aile Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.832
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    insandan insana degisir, bazilari hemen hamile kalir bazilari cok ugrasir....sen kondom kullandin, ve bu sizi etkileyecegini düsünmüyorum. Deseydin ki hap kullandim, belki ugrasirsin derdim...bence....ama ablalarim varki daha ii bilirler canim...insallah hersey istedigin gibi olur...
     
  4. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  5. archimim

    archimim KRALİÇE KIZIM ASYA'M Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.213
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    kondomla korunduğun için bir problem olacağını sanmıyorum. hormonlarında bir değişiklik olmamıştır çünkü
    umarım çok uğraşmadan gelir sizin bebek
     
  6. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  7. adanaadana

    adanaadana Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ay kızlar işallah agzınızdan bal damlıyor resmen allah herkese hayırlı evlatlar versin
     
  8. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  9. adanaadana

    adanaadana Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    adetime 3 4 gun var beklıyorum.. gercı adetmın 18. gunu tutmaz ıdye dusunuyorum ama bu ay hayırlısı
     
  10. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  11. ifsumnadial

    ifsumnadial Rütbem Yok:) Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    484
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bencede kondomun hormonlarla bir ilgisi olmadigi icin ugrasmazsin sorunda yok zaten sadece yumurtlamayi tutturmak lazim:)
     
  12. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  13. adanaadana

    adanaadana Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    evet 25 gunde bır oluyorum bu ay ona göre ayarlıcam işallah acaba adete yakında hamıle kalınırmı
     
  14. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  15. ifsumnadial

    ifsumnadial Rütbem Yok:) Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    484
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    yumurtama genelde 28 günde bir adet görenlerde 10 ile 14 gün arasi oluyo seninki 25 günde bu 8 ile 12 nci gün arasi olmali adet nekadar erken gelirse yumurtlama erken oluyor nekadar gec gelirse yumurtlamada okadar gecikiyor yani yumurtladigin zaman bebek tuttmazsa 14 gün sonra adetin geliyo adetin gelimine yakin sanmiyorum tuttacagini cünki zaten yumurtlama tamamlamis kendini döllenmede olmayinca yumurta bebege yer actigi yatagi disariya atiyo. bence sen cizelge tut böylece yumurtlama gününü bilir ona görede iliskiye girersiniz ilk adet gününden itibaren dereceyle alltan atesini ölceceksin ilk gün genelde 36.3 36.4 36.5 oluyor ates yumurtalam döneminde ise 36.8 36.9 37 ye cikiyor bence öyle dene yada eczanelerde yumurtlamayi test eden hamilelik testleri gibi testler var ama o biraz pahalli ve icinde sadece 3 4 tane oluyo.insallah en kisa zaman da hamile kalirsin seni takip edicem
     
  16. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  17. adanaadana

    adanaadana Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    tesekkur ederım canım ben de öyle dusunuyorum adetımın 12.16. gunlerı arası öncesı olunca kız ıhtımalı yuksek ya benımde ıkı kızım var hayırlısı olsunda erkek olur işallaaaaaaaaaaaaah
     
  18. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : adanaadana
  19. ALeNaM

    ALeNaM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    647
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaslar.....benim adetime 7-10 gun kala goguslerim agriyor bu yumurtladigim anlaminami geliyor??