korunmayı bıraktıktan nekadar zaman sonra hamile kaldınız?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve Azize45 tarafından 23 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  1. Azize45

    Azize45 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    13.777
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    196
    merhaba arkadaşlar.merak ettiğim korunmayı bıraktıktan nekadar zaman sonra hamile kaldınız?ben allahın izniyle eylül ayından itibaren korunmayı bırakıyorum...kısmetse.eylülün 5 inde adet zamanım..adetlerim oldukça düzenli geliyor.inşallah çok beklemem bu ikin ci olacak allahın izniyle.oğulum bir kardeş için sabırsızlanıyor.opuyorumnanaktan
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  3. vizontele

    vizontele Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Korunma yöntemin ne? Hap kullanıyorsan 1 sene hamile kalamayanlar var.
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  5. ironik

    ironik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım bunlar bünye meselesi. arkadaşım hap kullanıyordu bıraktı 3. ayında hamile kaldı. ben hiçbir kimyasala bulaşmadım. eşim korundu hep. aylardır bi şey yok. nasip kısmet biraz da...
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  7. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    5 ay sonra
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  9. NisaNurum

    NisaNurum Canım Kızım Canım oğlum Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.167
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    bizimki çok kolay oldu hiç beklemedik o ay içinde hamile kaldım ve biz öyle aman amanda istemiyoduk belki tutar belki tutmaz hemen tutucak diyede beklemiyoduk ama hemen tuttu valla bizde şaşırdık ama o ay içinde oldu valla kapıdaymış bizimkikaydirigubbakcemile3
     
  10. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  11. Pretty

    Pretty Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ceemrecim ne kadar şanslısınız maşallah biz hapla koruduk 13. ayımız ama hala hamile kalamadım nasip bakalım bekliyoruz...
     
  12. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  13. NisaNurum

    NisaNurum Canım Kızım Canım oğlum Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.167
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    canım biz hapla korunmadık bi kere bile kullanmadım hiç doğum yapmamış biri için bunu önermiyolar ne kadarda hap bişey yapmaz deselerde en iyisi doğal yolla korunmak prezervatif keşke hiç kullanmasaydın daha kolay hamile kalabilirdin ama çalışmaları bırakma yola devam illaki oluıcak allah o zamanı bekliyo öyle bi zamanda gelirki anlayamazsın benim gibi şaşırırsın:1shok:
     
  14. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  15. bennermin

    bennermin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    597
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm ben korunmayı gecen hafta bıraktım ama kısıye gore değişiyormuş 1 ayda 3 ayda surebılırmış doktor bana ole ızah ettı
     
  16. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  17. angel409

    angel409 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım orası hiç belli olmaz ben bir senelik evliyim sadece ilk 3 ay hap kullandım şimdi 3 aydı korunmuyoruz ama hala bişi yok..ama arkadaşım bir sene boyunca hap kullandı hapı bıraktığı ay hamile kaldı...oldumu oluyor yani..demekki zamanı var...beklicez artık...kısmet
     
  18. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Azize45
  19. eylull

    eylull premseslerim büyüyor Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.990
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben 3 ay sonra hamile kalmıştım ne yazık ki düşükle sonuçlandı düşükten sonra da bu altıncı ayımız olucak