Kötü bir şey yaptım sanırım

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Asmin tarafından 13 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  1. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ya kizlar neresinden tutup anlatayim bilmiyorum
    bugun bir kizla muhabbet ettim konu ask mevzularina geldi kizla aslinda baya tansiyormusuz benim yakin arkadasima asikmis kisa bi sure cikar gibi olmuslar ayrilmislar. simdi arkadasim baska bisi ile cikiyo. kiz 1 senedir okula gitmemis yeni toparlaniyormus.. bunlarin hepsini ayni konusma icersinde ogrendim. cocuk buna evlenme teklifi etmis ettigi gun ayrilmis. cocugu taniyorum biraz yani bu konuda konusurken kiz fenalasti hastanaye kaldirmislar simdi kardesi haber verdi. konusurken soylemisti bu konudan dolayi bayiliyorum kotu oluyorum diye..
    cok kotu hissediyorum kendimi kizi hasta etmisim gibi yani payim buyuk bu konuyu konusmamaliydik sanirim ara ara soyledim istemiyorsan konusmayalim dedim ama anlatmak istedi.
    once hatta isim vermeden anlatti sonra senin yakin arkadasin dedi ben anladim o mu dedim evet dedi..

    ya ne yapmam lazim? bu durumda birisine nasil davranilir? en iyi bir daha konuyu acmamak ama bu sefer de onu yuzustu birakmisim gibi hissedicek. kizla bi samimiyetim yok neden bu kdar detay anlatti madem hasta olacagini biliyo neden benle konusma ihtiyaci hissetti bilmiyorum..
    tek bildigim su an kiz hastanede ben aglamamak icin kendimi zor tutuyorum.

    cidden nasil yardim edebilirim kizlar ona? yani olay benime cozulcek degil biliyorum. ama elim ayagim titiryo ilk kez boyle bisey basima geldi ne yapmam gerektigini bilmiyorum.
    fikir verin lutfen..
     
  2. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  3. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    canım senin bi sucun yok
    aşk acısı çok geç iyileşen bir yaradır
    1 yıl olmasına rağmen hala ondan haber almak bile bu denli yakıyorsa canını çok sevmiş demek ki...
    bana kalırsa senin yapman gereken onunla karşilaşmamaya çalişmak
    bunun için özel çaba sarfetmene gerek yok
    lakin şu durumda gidip onu ziyaret etmen tekrar aynı şeyleri hatirlayip yarasının kanamasına sebebiyet verir
    zamana bırak....
    zira o en iyi ilaçtir...
     
  4. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  5. AttaQue

    AttaQue Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Senin bi suçun yok ki canım yaa kendisi anlatmak istemiş başına silah dayamadın ki anlat anlat diye.
    Çok kafana takıldıysa bi ziyaretine git çiçek alıp.
    Bundan sonra da mevzuyu hiç açma o açacak olursa bile kapat hemen.
     
  6. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  7. mltm87

    mltm87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    sen bişey yapmamışsın kii
    insanın karşısına ne kadar insan çıkar eski sevgilisinden bahsedince bayılan
    nerden bilebilirdin kii
    senin yapıcağın bişey yok ziyaretine git o da bi psikoloğa gitsin bence
     
  8. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  9. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Kendini suclama lüften...nerden bilebilirdinki böyle olacagini..:1hug:

    Al bir demet cicek git hastaneye...allah o kizcagizinda yardimcisi olsun...nede cok sevmis..yazik:çok üzgünüm:
     
  10. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  11. KucukBocuk

    KucukBocuk mucizeler benimle olacak! Pro Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    9.630
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    canım hakikaten konu seninle ilgili değilmiş ki ... o senin yakın arkadaşın olduğunu bile bile senle paylaşmak istemiş... üstelik bu konudan dolayı rahatsızlandığını da biliyormuş...

    elbet bunları duyunca için rahat etmeyecek ama ...

    bence geçmiş olsun dileklerini ilet ; ziyaretine git ya da çiçek yolla... samimi de değilmişsiniz ama üzülmüşsün belli... ya da onun eğleneceği ; ona umut olacak bir film al geçmiş olsun diye gönder...

    yani herkes aşk acısı çekiyor ... herşey zamanla unutuluyor ... anlamadığım evlilik teklifi edip aynı gün terkeden erkek için insan kendi hayatını nasıl bu kadar mahveder... allah yardımcısı olsun diyeyim...

    yapabileceğin o arkadaşını unutmasının doğru olduğunu vurgulamak ve yeniden aşk için umut vermek olabilir... ama tabii samimi olmadığın için bunları yapmak zorunda değilsin...
     
  12. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  13. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    isin kotu yani haffata final haftamiz kiz simdi hastanede
    yani tam toparlamisken kizi dagittim sanirim
    ama boyle olcagini insan bilemiyor
    zaten tedavi falan gormus yani ciddi klinik olaylari olmus
    bi insan nasil bu kadar sever aklim almiyo.
    cocuk da iyi birisi ama iste bu konularda dengesiz kiza evlencem senle deyip yuzustu birakmis.
    ya aklim almadi bi disari ciktim toplanayim diye o sirada kardesi haber verdi ablami hastaneye goturuyorlar diye elim ayagim bosaldi resmen.
    konusmamak daha iyi sanirim..
     
  14. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  15. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    kendini suçlu hissetmene hiç neden yok.anlatmak istemeseydi anlatmazdı.belkide senden arkadaşın hakkında tekrar bişeyler öğrenmek için açtı konuyu.hem bu nasıl bir aşkki insanı bayıltıyor. kızın başka bir rahatsızlığımı var acaba.
     
  16. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  17. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    iste konu benle ilgili degil ama belli ki kizin bi umudu varmis ki benle tanismak icin emek harcams konustu baya..
    oglenden beri anlatiyo ilk basta anlam veremedim sonra umudu oldugnu anladim..
    sanirim konusmamla umudunu kirdim onun..
     
  18. 13 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Asmin
  19. EU1

    EU1 Guest

    kendini suçlu hissetmene gerek yokki canım.. sen zaten bişey yapmamışsın hem konuyuda kendisi açmış.. demekki gerçekten çok sevmiş ve halen aşk acısı çekiyor.. kendini kötü hissediyorsan hastane ziyaretine git fakat konuyu hiç açma.