kötüyüm iste sevmiyor beni :(

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve simsiyah8 tarafından 1 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  1. simsiyah8

    simsiyah8 Sebepsiz Fırtına Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    biraz rahatlamak için sizinle paylaşmak istedim...
    bugün erkek arkadaşımla kavga ettik içim çok sıkılıyor şu saat oldu aramadı beni rahat mı batıyo bana bilmiuorum aslında ortada bi şey yoktu :uhm: canım gülüm konuşuyoduk işte klavye sesi duydum kime yazdın dedim önl değil dedi neyse söylettim sonunda arkadaşlardan biri işletiyo niye sesin çıkmıyor falan diyorlar dedi CADIARZU emin misin dedim başka şey söylemiş olmasınlar dedim sen dedi bana güvenmiyorsunda bilmem ne bi sürü bağırıp çağırdı bana sustum bende :gitme: kapattık msnde gördüm konuşmak istediğinde ara yazmış bugün görüşmek istemiyorum dedim :eek:klava: şu saat oldu bi arayım napıyo demedi bende görüşmeyelim dedim arayamıyorum napıcam ben ya bi daha hiç aramassa ayrılırsa benden korkoyorum senağlama senağlama senağlama
     
  2. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  3. bebusum

    bebusum Artık Daha İyiyim... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    548
    Beğenildi:
    135
    Ödül Puanları:
    113
    tatlım güvensiz davranmana bozulmuştur hatanı anlamanı bekliyordur kesin.ayrılık o kadar kolay değil de sen neden üsteledin gerçekten güvenini sarscak bişey mi yaşadın..
     
  4. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  5. MaViPaTiKLeR

    MaViPaTiKLeR Guest

    bugün görüşmeyelim demişsin o da aramıyor işte:kahve:

    geçer geçer...ufak tefek atışmalar olur öyle
     
  6. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  7. birsam

    birsam Guest

    eğer başarabilirsen gfürüşmeyelim dediğin halde arayan sen olma derim ben.tabi ki soracaksın kimle konuştunu ya da buna benzer soruları.
     
  8. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  9. mltm87

    mltm87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    çocuk seni dinlemiş işte bugün görüşmek istemiyosun diye o da aramıyor:1ninca:
     
  10. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  11. _Mustang_

    _Mustang_ BiLMeM Pro Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.536
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    153
    hakkikaten biz kaınları anlamak zor. hem görüşmek istemiyoruz der. sonrada hala aramadı diye stem ederiz.vallaha ben kadın olmama rağmen dayanamıyoruz bu nazlara erkekler ne yapsın yaa
     
  12. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  13. moondancer

    moondancer Sonunda Çok Mutlu :) Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    614
    Beğenildi:
    166
    Ödül Puanları:
    113
    kusura bakma canım ama çok sıkboğaz etmişsin çocuğu sinirlenmekte haklı bence,biraz daha rahat olmayı dene..
     
  14. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  15. _Mustang_

    _Mustang_ BiLMeM Pro Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.536
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    153
    sen ara kardeşim nasılsın de normal konuşursa ne ala yok trip atarsa haksızlık ettim sana de. ne olacak incilerin mi dökülecek. seviyorum dediğiniz insanla ne yarışı bu
     
  16. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  17. simsiyah8

    simsiyah8 Sebepsiz Fırtına Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yaşadım evet bilmiyorum bu güvenle ilgili mi ama o ilk kız arkadaşını çok sevmiş bi sekilde ayrılmışlar sonra kız vuruldu vefat etti 1 seneye yakn oluyor o bu duruma çok üzüldü ben belli etmedm ama herhalde dedim o boşluğu doldurmak için seviyor beni o yüzden güvenemiorm işte haksız mıyım bu olay iyice takıntı oldu bende :1no2:
     
  18. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : simsiyah8
  19. KucukBocuk

    KucukBocuk mucizeler benimle olacak! Pro Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    9.630
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    eskisevgilisi yaşıyor olsaydı güvensizlik duymana hak verebilirdik belki... olmayan hatta acı birşekilde kaybedilen eski sevgiliyi mi kıskanıyorsun yani...

    görüşmekistemiyorum demişsin ; üstelik konuşmak istersen haber ver diyen o olmuş... daha ne istiyorsun...

    valla aslında böyle köpek gibi davranmak lazım erkeklere... anlayışlı ve iyi niyetli olanların nasılsa kıymetleri bilinmiyor ...

    bari böyle davranıyorsun ; üzülme...