KoyU tOnLaRa dÖnüŞşş

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve yagmur55 tarafından 11 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  1. yagmur55

    yagmur55 eymenim Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ARTIK SIK SIK SAÇ BOYAMAKTAN BIKTIM VEDE SAÇLARIM ÇOK YIPRANDI KOYU TONLARA DÖNMEK İSTİYORUM ....
    beyaz tenliyim doğal saç rengim siyah zaten...şu an saçlarım bakır kızıl yıllardır açık renk kullanıyorum... koyu rengi yadırgarmıyım pişman olurmuyum diede korkuyorum açıkçası... düşündüğüm tonlar sizce nasıl bu tonları kullanan war mı aranızda

    Loreal Recital Preference - 4.26 İstanbul Viyole -
    [​IMG]

    L'Oreal Recital Preference 3.66 - Yoğun Kızıl ultra viyole
    [​IMG]

    Loreal Recital Preference - 2.16 Siyah Ultra Viyole - Saç Boyası

    [​IMG]
     
  2. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  3. kokos_kedi

    kokos_kedi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen ya benımde saçlarım bakır kızıl su an ve sıkılmıs durumdayım akınca resmen berbat oluyr boya boya saçlarım yıprandı...
    bende beyaz tenlı ve açık yeşil gözlüyüm koyu istiyorum koyunun her tonunu denedim mesela ama ne yaparsam yapim siyaha dönüyordum simdi ole olsun istemiorum mesela koyu olsun ama ıcınde ısltılar oldun felam ne bılıyım degiişik bi renk aslında aradıgım
     
  4. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  5. kokos_kedi

    kokos_kedi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    siyah normal siyah işte
    kızıl siyah siyah ama güneşte kızıl parlamalar oluo içinde
    mor siyahta yani istanbul siyahı içinde mor yansımalar olan güneşte diger bahasettigim gibi canım
     
  6. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  7. sangs

    sangs good girl gone bad ;) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yagmurcum bende senın gbı dusunuyorum bıktım boyatmaktan eskı saclarım ne guzelmıs cok ozledım koyu saclarımı :gitme: gıttım kullu kumral aldım bende bugun koyulassın artık ugrasmak ıstemıyorum!!! bu boyaların morumsu olanları bence cok hos duruyo ferhunde vardı ya yapak dokumunde o hep bu tonları kullanıyodu cok yakısıodu ama boya nasıldr bılmıyorum ınankı ama aksada sıyah olur heralde mavı olcak dııl ya
     
  8. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  9. sangs

    sangs good girl gone bad ;) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm pelette bronz kahve cok guzel bı renk onu onerebılırım sana ben kullandım ısıltılı koyu bı kahverengı hafıf kızıllık var
     
  10. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  11. kokos_kedi

    kokos_kedi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet aslında hosuma gıttı bu renk ben bı arastrym canım cok saola.s.
     
  12. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  13. sangs

    sangs good girl gone bad ;) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    rica ederim tatlım :1rolleyes:
     
  14. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  15. kokos_kedi

    kokos_kedi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bide altın karamel var palettenin yeni çıkmıs nası bı renk acaba benim saçım bakır kızılı karamelmi yapsam yoksa bronz kahvemi?
     
  16. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  17. sangs

    sangs good girl gone bad ;) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm ben altın karamelı deneyenlere baktım bakırlık ıcerıyo baya o renk karamel olmuyo belkı akınca karamel olur bakır karamel gbı.bende beyaz tenlıyım demıstım ben karamel tonlarını kendıme hıc ama hıc yakıstramadım gozum bal rengı tenımde cok beyaz.sende nasıl durur bılemıyorum tabı..ama bronz kahveyı herkes cok begenmıstı hep soruyolardı ne renk dıye ha bıde ıcıne kumral karstrmıstım ben cok cok guzel olmustu
     
  18. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : yagmur55
  19. yagmur55

    yagmur55 eymenim Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben hiç beğenmemiştim o rengi kutudakiyle alakasız kızıl kahve çıkmıştı doğal saçımda