KPS nasıl bişey????

Konusu 'Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)' forumundadır ve monaroza79_25 tarafından 8 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : monaroza79_25
  1. monaroza79_25

    monaroza79_25 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben ilk kez giricem lise mezunu olarak .Ne tür sorular çıkar ,hangi dersler ağırlıklı,nasıl çalışmalıyım ,dershaneye gitmek şartmı,sorularım sınırsız uzayıp gidiyo.Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum lütfennn....
     
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : monaroza79_25
  3. future

    future Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    600
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    konu başlığını görünce "lanet birşey" dedim içimden...

    lise mezunlarında 150 soru olduğunu biliyorum sadece.. şimdilik bilgim bu kadar, ama dersaneye gittiğimde senin için öğrenip yazarım arkadaşım...
     
  4. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : monaroza79_25
  5. Ati

    Ati Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    genel kültür genel yetenek soruları çıkıyo sorumlu oldugun dersler yani türkçe matematik tarih cografya ve vatandaşlık sorular lisans ve önlisansa göre daha kolay bide eger memurluk istiyorsan ki bu hemen hemen herkes işin gecerli bilgisayar işletmenliği sertifikan olmalı yoksa al tavsiye ediyorumbide başlıgı kpss olarak düzelt kps değil o
     
  6. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : monaroza79_25
  7. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    kpss saçma sapan birşey :eek:lmaz:
     
  8. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : monaroza79_25
  9. aysegul43

    aysegul43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    özellikle memur olmak istiyorsan olmazsa olmaz şartlardan biri
     
  10. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : monaroza79_25
  11. iceblue

    iceblue ღ♥♥tatLı aŞkıM♥♥&#43 Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar atamaların sertifikayla alakası varmı çok şaşırdım ayrıca mutluda oldum 3tane bilgisayar sertifikam var eta ms ofis işletmenlik bunların yardımınıda görebilirmiyim...şimdiden teşekkürler ayrıca önlisans bankacılık mezunuyum ve açık öğretim iktisat 3teyim benim lisans olarak girme şansımda varmı????????????