Kpss nasıl geçtı......

Konusu 'Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)' forumundadır ve kibela24 tarafından 21 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  1. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    sınava gıren arkadaşlar sınavınız nasıl gectı..

    ben tarih öğretmenıyım hatırladığınız soruları cevaplıyabılırım
     
  2. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  3. gxoxnxuxl çelen

    gxoxnxuxl çelen gel artık melek yüzlüm... Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ahh ahh soruları bi hatırlayabilsem:çok üzgünüm:sınav öncesi başım çok ağrıyodu:çok üzgünüm:şimdi iki katı çok ağrıyo:a015:
     
  4. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  5. OZLEMKELES

    OZLEMKELES Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya şey vardı göktürkler macarlar ve öbürünü hatırlamıyom hangileri hristiyan diye canım sen biliyorsundur
     
  6. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  7. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.711
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    benım tafih çok kötüydü ben daha zorlarına çalışmışım apşısıp kaldım resmen tarihte dogrum varmıdır onu bile bilmiyorum
     
  8. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  9. dilek_36

    dilek_36 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2008
    Mesajlar:
    833
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    88
    özlem bende tarihçiyim macarlar hristiyan
     
  10. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  11. gulibik

    gulibik !!! Çapulcu !!! Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.354
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    diğeri bulgarlardı canım ben cewap olark bulgarlar we macarlar yaptım
     
  12. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  13. OZLEMKELES

    OZLEMKELES Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    :))) bende öyle yaptım ya genel olarak benimki de kötü yani umdugum gibi degil
     
  14. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  15. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    sorular cok mu zordu
     
  16. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  17. Sibel80

    Sibel80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.156
    Beğenildi:
    149
    Ödül Puanları:
    163
    benimde umduğumdan zordu izmir iktisat kongresini ne yaptınız.birde ben iş bankasını silip ziraat yaptım iyimi:eek:klava:
     
  18. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kibela24
  19. gulibik

    gulibik !!! Çapulcu !!! Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.354
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    tarih zordu ya yani beni zorladı yoruma dayalı diildi pek direk bilgiydi yani off:a015: neyse herkes için hayırlı olsun:teselli: