Kuaför Elmas/Balıkesir

Konusu 'Gelinbaşı ve Gelin Tacı' forumundadır ve hanne54 tarafından 4 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  1. hanne54

    hanne54 19.09.2010 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Balıkesirli arkadaşlar ya da Balıkesir'i bilen arkadaşlar,
    19 Eylül'de Balıkesir'de düğünüm olacak. Kayınvalidem Kuaför Elmas'tan randevu almış bana,nasıl bir tercih olmuş acaba?
     
  2. 8 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  3. _rz_

    _rz_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Hannecim yine ben :)) Güzel seçim, için rahat olsun. Buranın en iyi kuaförlerinden biri...Dilerim her şey gönlüne göre olur ...
     
  4. 8 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  5. Soja

    Soja Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de orayı söylemiştim hannecim hatırlarsan bence de en iyilerden biri o ekibi de çok iyi bildiğim kadarıyla. Hayırlı olsun. Nerde galada mı evleniyorsun?
     
  6. 9 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  7. aycaa35

    aycaa35 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.335
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    ben balikesirliyim.kuoför elmas ilk defa duyoyorum. cok iyi kuaförler var .elmas yer olarak neresi
     
  8. 9 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  9. hanne54

    hanne54 19.09.2010 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım ya sana karşı çok mahcubum. Cevabını tel.den okumuştum eve gidince cevap yazar teşekkür ederim dedim ama sonra koşturmacadan mı nedir unutkanlık baş gösterdi yazamadım. Kusura bakma ne olur. Sağ olasın özelden yazdığın cevap için de buraya yazdığın için de. İçim bir nebze olsa da rahatladı sayende. "Yerce" konusunda söylediklerin de aynı şekilde beni mutlu etti.Rabb'im hepimizin gönlüne göre versin inşallah. Hepimizin gönlüne göre olsun her şey.olumunekankayizsmile

    Sağ ol tatlım evet hatırladım. Valla ben burdan araştırıp sizlere danışıp kayınvalideme söyleyecektim bana şurayı ayarla diye. O da araştırmış soruşturmuş, nişanlımın kuzenleriyle falan buraya karar vermişler. Fikrimi beyan etmedim bu süreçte. Ama sizin önermediğiniz bir yer olsaydı söyleyecektim şurası olsa nasıl olur diye. Teşekkür ederim tekrar vakit ayırıp yazdığın için. Valla havuz başı diye düşünmüştük ama hava koşullarını hesaba kattığımızda kapalı bir alan olsun denildi. Çünkü baktıkları yerlerin kapalı alanları yokmuş,B planı olmayacaktı yani. First Class'ta olacak düğün.

    Valla canım bilmiyorum yerini. "YERCE"ye yakınmış bildiğim kadarıyla.
     
  10. 10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  11. _rz_

    _rz_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hannecim hiç önemi yok canım, zaten düğün telaşınız var, sorun değil. Bahsettiğin düğün salonunda bu yaz arkadaşımın düğünü oldu çok cici yapmışlar salonu çok hoştu her şey, özellikle de yemekleri çok güzeldi. Her masada taze çiçekler, mumlar... İnşallah seninkide aynı güzellikte olur.

    Elmas kuaför Anafartalar caddesindeki garanti bankasının çaprazında kalıyor.Ekibinden bahsetmiş bir arkadaş doğru söylemiş çok güzel bir ekibi vardı fakat neredeyse hepsi ayrılıp kendi yerini açtı, yeni kurduğu ekibini bilmiyorum.Balıkesir küçük bir yer ama çok fazla kuaför var.
     
  12. 10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  13. hanne54

    hanne54 19.09.2010 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Anlayışın için teşekkürler tatlım. Valla dediin gibi telaştan,stresten, heyecandan her şeyi unututr oldum. Not ediyorum yapalacak işleri hep. Teşekkür ederim canımcım, umarım dediğin gibi benim düğününde de bahsettiğin gibi güzel, cici olur. Allahın izniyle her şey yolunda gider inşallah.
    Aaa üzüldüm şimdi yaamafoldumben. İnşallah dediğin gibi iyi bir ekibi vardır yine mafoldumben
    İnşallah çok memnun ayrılırım kuaförden.Çok korkuyorum, nazımın geçmeyeceği bir kuaföre gideceğim. Nasıl olacak saç, makyaj bilmiyorum. İnşallah çok güzel olurum:Saruboceq:
     
  14. 12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hanne54
  15. aycaa35

    aycaa35 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.335
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    insallah gönlüne göre olur. bilen varsa bende kaslarima kirpiklerime kalici makyajh yaptirmak istiyom .balikesir de taninmis iyi yapan memnun kalan yer varsa sevinirim.ben murata giderim her sene , kuaför olarak memnun da kalirim.nejat postanenin yanindakine giderim .
     
  16. 16 Mart 2014
    Konu Sahibi : hanne54
  17. pan2049

    pan2049 Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Hanne54 dugun nasildi bende balikesir e gelin gidicem deneyimlerini aktarirsan sevinirim

    your_app_name uygulaması kullanılarak device_name cihazından gönderilmiştir.
     
  18. 22 Mart 2014
    Konu Sahibi : hanne54
  19. pan2049

    pan2049 Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Bende balikesire gelin geliyorum deneyimlerini paylaşımısin


    your_app_name uygulaması kullanılarak device_name cihazından gönderilmiştir.