Kuaförzede!!! boya konusunda bilgililerin ilgisine :(

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve dokuzcanlikedi tarafından 12 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  1. dokuzcanlikedi

    dokuzcanlikedi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    113
    Selam kizlar acayip canim sikkin sinirim bozuk :KK50: yaklasik 2,5-3yil once sac rengimi actirmak icin Türkiye de gittigim bir kuafor sacimi yakmisti tutam tutam kopuyordu saclarim daha evvelde berbat kuafor maceralarim olmustu tabii :KK43: saclarim biraz kendine gelince koyu kumral yaptirmis bu sorundan kurtulmustum... o olay bende baya etki yapmis ki 2,5.3yildir filan bir daha sacima boya surmemistim ta ki bu c.tesi ne kadar :26: sac rengimi kahve ve cok koyu karamel yada karamel yerine golge gibi duracak sekilde koyu bakir seklinde istedigim halde (Berlin de bir kuafor adinida verimde giden varsa madur olmasin TURKUAZ ) sacimi diger musteriler ile ilgilenmeye dalip golgeleri cok acinca ve onun ustunede cila dedigi bakiri verecek rengi surunce olan oldu! korkunc bir sac rengi ortaya cikti tarifi zor olan bu rengi daha once kimsede gormedigim icin saskinlik icinde istedigim renkle alakasi olmadigini rengi ona gosterdigini filan soyledim ama butun gun kakara kikiri neseli olan kadinin yuzu bir anda sirke satar hale geldi! inatla guzel oldugunu soyledi "gozune yabanci geldi bir kac gun sonra alisirsin" filan dedi basindan savmak icin bu berbat islem ve rezil renk icin 125 euro odedim!!! hafta sonu gecti goren kimse begenmedi esim beni kirmamak icin konunun ustune gitmedi.

    Sali gunu tekrar gittim ben duzelmesi icin her seye raziyken para konusunu acti ben islemimi dogru yaptim yeni boyadan ucret alirim haberiniz olsun filan dedi bende sizin hataniz diye direttim neticede 40-50 ne isteyecekse yarisini verecektim zaten ama c.tesinden kalma sirke surati ile "gerekirse komur rengi olsun cikolata olsun yeter ki su rezil sac kapansin" dedigim saca kahve toplarinda bir boya karistirdi ama %90 boyaya su katti cunki normalde benim sacim hep iki boya kutusu ile boyanir bir tanesi yetmez ve her zaman diger musterilerden fazla oderim :KK43: c.tesi ilk boyadiginda 2 kutu olan boyadan 1 kutu yapti ve ben musluk kisminda basim dayali oldugu icin gormedim ama sacimin arasinda su akarken kabi karistiriyordu o kabin benim sacima yetmesi mumkun degil acayip sulu bir boya ile yalap sak boyadi, rengi tam anlamak icin fonde cektirdim golgeler ve o berbat renk kaybolmustu 15euro olan fon icin benden 25 aldi ses cikarmadim hatta 30 biraktim ciktim yeni renk dogal gorundu gozume.

    Can sikici bir kac gunden ve paramla rezil olduktan sonra sorundan kurtuldigimi zannettim!

    2gun gecti aradan ve sacimi yikadim :18: kurutma islemi sonunda aynaya bir baktim ki boyanin yarisi akmis!!!

    Su an ki hali sokaga cikilmaz gibi degil bakirlik ve kizillik var agirlikla ama korkum bu rezil boyanin 2-3 yikamada akmasi cunki bu kadar islem goren bir saca bir daha ne zaman boya yapilir bilmiyorum.

    Ne diyim Allah`indan bulsun insallah 3-5kurus icin hem sacimin icine etti hem bir musteri kaybetti hemde kimle konussam anlatacagim olanlari ozellikle ikinci sefer gittigimdeki tavrini! keske guler yuzlu olsa arada olur boyle seyler hallederiz filan deseydi.


    Aranizda boya konusunda bilgili yada kuafor bir arkadas varsa lutfen sacimin durumunda en erken ne zaman boya yapabilirim bilgi verirse harika olur.

    Sacirim bu saci komur rengi yapip 2-3 yil daha kuafore ugramayacagim:KK50:

    Cok gerginim ondan biraz uzun ve detayli oldu kusura bakmayin :44:
     
  2. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  3. 48ve58

    48ve58 Muğlalı... Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.350
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    148
    içini döküp rahatlamışsın boşver...
    kuaförlere de güvenmek zor artık, ben de gidicem kaç aydır çekiniyorum valla, işin ucunda hali hazırdaki saçı mahvetmek de var... hep gittiğim kuaför ama gene de korkuyorum yani, daha önce hiç sorun yaşmadım saç yanamsı falan da, istedğim rengi tutturamama sorunuyla karşılaştım 2 kez. onun da etkisi var, inş düzelir saçların, tekrar tüm boya yaptırabilirsin umarım...
     
  4. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  5. AyShE GuL

    AyShE GuL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    cnm çok geçmiş olsun..

    koyultmak için hem artı para aldı hem de resmen suyla boyadı ha..
    yok artık diyorum iyice yüzsüzleşti bu kuaförler..
    kendi hatası ztn bir de içine su katmış zarar etmemek için ya
    asmak lazım bunları..:95:

    cnm koyu renklerle uğraşmak saçı o kadar da yıpratmıyor
    istediğin zaman boyayabilirsin o saçlarla dolaşmak
    daha çok sıkar canını ama siyah yapma pişman olursun..
    3.0 kapatır bence tamamını..
     
    Son düzenleme: 12 Kasım 2010
  6. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  7. Olala

    Olala Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.474
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun cnm

    ben de uzun süredir gitmiyorum kuaföre

    keşke başta para ödemeseydin
    bana ders oldu bi daha vermem rezillik yaptıklarında..

    evde yapıyorum kendim yapıyorum daha da öyle rezillik yaratmadım..
     
  8. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  9. hanxixmsultan

    hanxixmsultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    canım çok üzüldüm bi sürü para verdiğine mi üzüleceksin yoksa saçının yıprandığına bi sürü vakit kaybettiğine mi. ayrıca bu kuaförler nasıl saçı yakıyorlar anlamıyorum ben bile kaç defa evde kendim açtım saçımı yakmadım hiçbir şey olmadı. bunlar senelerce yapıyorlar bu işi anlam veremiyorum valla.

    canım paniğe kapılma, eğer saçının şu anki rengi koyu değilse yani ortalarda bir renk ise doğal tonlardan birine mesela açık kumral veya açık kahveye boya ama o boyanda fazla dayanmayacaktır aynı renktan bir kez daha boyarsan kurtulursun diye düşünüyorum. ama bir kez daha açıcı vurdurma saçına bu toparlaması lazım biraz. ama boya için beklemene gerek yok istediğin zaman boyarsın.
     
  10. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  11. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    266
    Ödül Puanları:
    213
    geçmiş olsun canım
    boyamak için beklemene gerek yok 3.0 ya da 4,0 numara kahvelerden biri işini görür senin
    aslında çikolta kahvede görür gibi geliyo bana saçını görmediğimden bişey diyemicem ama
    en azından çok koyu olmaz saçın uzunsa 2 tüp çikolta hahveye çok az 3 numara katarsan koyuluğu sabitleyebilirsin.
     
  12. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  13. SeciL90

    SeciL90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    vallaa seni en çok ben anlayabilirim heralde tatlım :KK16: 1 ayda saclarım 8-9 işlem geçirdi 1 tane açma işlemide dahil :18:hep bu kuaförlerin halt yemesinden 1 hafta oldu ancak kendime gelebiliyorum psikolojikman takıntı olmustu iice saçlarım bende koyu kahveye boyadımmm ve hala hafif kızıllıklar olsada bir de üstüne kestirdim saçları uçlardan alıştım rengine saçlarımdan olmamak adına koyuyum ama en azından rengarenk deilim:KK9:uzun bi süre boya görmek istemiyorum :KK19: kuaförler lafa gelince çok güzel atıp tutuyolar yaparız ederiz şöyle böyle koltuga oturasıya kadar sonrası rezillikk
     
  14. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  15. dokuzcanlikedi

    dokuzcanlikedi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    113
    :KK71: tüm mesajlar icin cok tesekkur ederim, para ile rezil olmak buna denir herhalde...

    Mesajlarin bir kacinda sadece tek tonda yada acma islemi yapmadan hemen boyatabilecegim anlamini cikardim cok sagolun 27sinde gitmek zorunda oldugum bir dugun var 20-22sine kadar sacimi dinlendirip tek ton bir kahverengi yaptirabilirim, saclarim uzun ve bukleli o yuzden evde tek basima yapmam mumkun degil:KK50:

    Umarim kimsenin basina ayni yada benzeri gelmez sac butun goruntuyu degistiriyor :18:
     
  16. 14 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  17. Misir_Prensesi

    Misir_Prensesi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.791
    Beğenildi:
    590
    Ödül Puanları:
    113
    dinlensin saçın koyu renge boya rahat edersin
     
  18. 14 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dokuzcanlikedi
  19. dokuzcanlikedi

    dokuzcanlikedi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    113
    :KK43: mecburen oyle yapacagim