Kuafr arkadasmdan gelorum...

Konusu 'Saç Bakımında Kullanılan Ürünler' forumundadır ve EU1 tarafından 11 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    of kızlar saçlarımın tel tel olduunu anlatmıstım biliosunuz
    bguun kuafor arkadasıma gttım o yapmıstı saçlarımı sarı
    neyse
    gttım dedıkı bunun olması normal bn sana dedım yawas ywas açalım
    yanmasın.
    ben dınlemedım onu bakım yaparım dedım
    neyse
    o benım saçları sarı yaptı bı kaç gun sora tel tel oldu
    bana dedıkı bunlar bole kalır senın tek yapman gereken ii markaların
    bakım kremlerini uygulaman.. evde yapıcagın yağların hiç bi faydası olmaz
    o yağlar sadece dipleri beslıo dedı...
    bı kaç gune kadr bakım kremleri alıcam sizde önerirseniz sevinirim
    fiyatlarıyla brlıkte...
    şimdiden tesekkurler:teselli:
     
  2. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. jeyloo

    jeyloo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.087
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Ayne sey benimde basima gelmisti saclarim kuzu gibi olmustu,
    ancak revlonun bakim spreyi var büyük sise heralde 500ml vardir yesil renk, fiyati heralde bi 55 ytl vardir.
    Ama bana cok iyi geldi.
     
  4. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    geçtimi pekiiiiiiiii?sennde tel tel mı oldu
     
  6. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    hata tamamen arkadaşının sen nekdar ısrarla birden aç desende
    o seni dinlememeliydi.ne yani o saç yandıktan sonra çok kötü olacağını bilmiyormuydu.hadi sen bilmiyordun ilk defa gelecekti başına.arkadaşın sana bunun iyi bir fikir olmadığını saçlarını yavaş yavaş açma konusunda seni ikna etmeliydi bence.ama olmuş olan artık hiç bişi fayda etmez ne yağ ne şampuan hiç bişi.aynısı benim başıma geldi kuaför mesleğinden anlamayan bir aptalın eline düştüm işte.aman yıllar önceydi saçlarım yandı lastik gibi oldu tarak girmiyordu neredeyse saçlarıma dokununca tuhaf oluyordum.herşey denememe rağmen düzelmedi hiç.sonra iyi bir kuaförle tanıştım bunun tek yolu saçlarını sürekli kestip diplerden sağlıklı saç gelmesi dedi.ben 2 yıl kıpkısa saçlarla dolaştım.hiçte fena değildi sonra saçlarım sağlığına kavuştu ve istediğim kadar uzattım.GEÇMİŞ OLSUN
     
  8. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    cok haklısn bzde kuaforle karar verdık kesınlıkle boya yapmıcak 5ay . 5ay da her ay 2cm kestırcem kurtulcam
     
  10. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. kxuxllxuxmango

    kxuxllxuxmango Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.491
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım sen geçen gun saçını bırde neva colorla boyamıştın değil mi bak oda saçını mahvettı . kuaforunde ışguzar sanırım dığer arkadaşların dedigi gibi sen ısrar etsende arkadaşınsa yapmamalıydı. bunu bıkaç kere yazdım ama tekrar yazayım.
    lımon tuzları varya hanı krıstal şeklinde. onlardan al bı avuç kadar erit ve oldukça soguk suya koy. saçını bunun içine sok beklet bekletebildigin kadar. sonrada yıne soguk suyla durula sadece. bu saçının kendini toparlamasını saglar bı surelıgıne. ama bunu sık sık tekrarlama.
     
  12. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    tmm saol cnm benım... yalnız benım saçlar o neva clor la boyamadan once bole oldu:KK70:
     
  14. 12 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. doktorlar123

    doktorlar123 Guest

    bende gliss in shea yağlı olan bakım yağını kullanıyorum..
    gerçi saçımda boya yok fakat farklı çeşitleride var mesela teyzeminde saçı röfleli oda gliss sıvı yağını kullanıyo memnun.fiyatıda 7 ytl civarıydı sanırım.en kısa zamanda geçer inşallah..
     
  16. 12 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    Saolasin kardeş oof of umarim gecer
     
  18. 12 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. eldeniz

    eldeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    elidorun saç bakım maskesini kullanıyorum,fiyatı 9 ytl civarında,saçı yumaşatıp besliyor...