Küçük Burunlu Olan varmı?

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve Tili tarafından 19 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  1. Tili

    Tili Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    375
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    Slm Arkadaşlar,
    Benim az bir zamanım kaldı ameliyata bu sebeple korkularımda arttı....Bazı sorularım olacak yardımcı olursanız sevinirim.....
    Benim gibi normalde burun boyutu yüzüne göre normal (Benim ki Küçük ama güzel bir boyutta) olan ama yamukluktan dolayı estetik yaptıran varmı???
    Benim sorunum şu estetik ameliyatla burnumun yamukluğu gitsin ve yandan ve önden daha düzgün bir burun olsun istiyorum ama boyutları değişmesin istiyorum yani dahada küçülürse burnum yok olur yüzümde:))) büyüsünde istemiyorum küçülsünde istemiyorum ama düzgün olsun istiyorum...
    benim gibi burun ebatlı estetik yaptıran arkadaslar varsa tecrübelerini yazabilirler mi???:enbuyukkk::enbuyukkk::enbuyukkk:a.s.

    Tesekkurler
     
  2. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  3. rely

    rely Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim burnum küçüktü ama yamuktu :p Ucu da fazla düşüktü, buruna uzunluğunu da o düşüklüğü veriyordu. Burnumu kaldırırsa ve kemiği alırsa burnumun yokolacağını düşündüm ama çok güzel bir oranla düzeltmiş doktor burnumu. Yani kısacası bir şey olmuyor, merak etme. Tabii doktoruna da bağlı.
     
  4. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  5. Tili

    Tili Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    375
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    çok tesekkur ederim içimi rahatlattın...aynı dertten bende sorunluyum.....hangi doktora yaptırdın....
     
  6. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  7. deniz-iz

    deniz-iz Guest

    rely merhaba sen kime oldun acaba..benımde aslında çok büyük değil burnum.hafif kemerli ve azıcık düşük:KK43:
     
  8. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  9. founda

    founda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    794
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba Tili;
    Merak etme doktorlar orantılı, hesaplarla çalışıyolar. En güzel şekli ayarlarlar.
    Mesela benim burnumda az bi tümseklik vardı, biraz uzundu. Ben hep acaba burnumun ucu düzeltilirise bide tümsekklik giderse, uzun ve düz bi burnum olurmu diye endişelenmiştim.
    Ama doktorum o kadar güzel ayarlamış ki...Hiç korkma.Doktoruna güven ve bunun içinde iyi bi doktor bulmanı tavsiye ederim.
     
  10. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  11. rely

    rely Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    diğer başlıkta da söylediğim gibi, doktorum tunç şafak'tı arkadaşlar.
     
  12. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Tili
  13. o.m.a.y.r.a

    o.m.a.y.r.a Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    377
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    merhabalar,burnuz büyük değilse bence hiç gerek yok,güzel gözler güzel dudaklar varsa kemerli bi burun inanın daha seksi duruyor... :1hug:
     
  14. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Tili
  15. ardiente

    ardiente Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben napıceeem yaa
     
  16. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Tili
  17. ardiente

    ardiente Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar burnum baya geniş.daraltılacak da..doktor yapay bişey yaparsa diye korkuyorumu .insan içine çıkamam
     
  18. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Tili
  19. puccacik

    puccacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Evet, evet, ben varım=)

    Her estetik operasyonda burun bri maiktar küçülür demişti bana diğer doktorlar, ben de kendi doktoruma sormuştum korkarak..
    Seninki hiç küçülmeyecek, üzülme demişti..

    Hakikaten de öyel oldu, hatta şu an şişliklerden ötürü eskisidnen daha büyük bir burnum var ve çok yadırgıyorum..

    Neyse ki kıkırdak eklemeden burnu büyütmek mümkün değil, yoksa ona da evham yapardım=)