Küçük ev kazaları

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve daisy83 tarafından 19 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  1. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Oğlumun hemen hemen her gün başına canını yakacak bir olay geliyor. Çok yaramaz. Ne kadar dikkat etsem de bir şey oluyor. Çekmecelere elini sıkıştırdı, kilit taktık. Geçen gün kapıyı kapatırken görmemişim eli kapının altına sıkışmış çok üzüldüm.
    Düşmelerin haddi hesabı yok zaten. Kafasını, yüzünü bir yerlere çarpıyor, 2 defa koltuktan düştü. Birinde burnu kanadı.
    Kendimi de suçluyorum, bazen eşim dikkatsiz davranıyor. Hiçbir şey olmasa hızla salladığı oyuncağı suratına çarpıp ağlıyor.
    Sizin de başınıza geliyor mu böyle şeyler? Yoksa bizde mi tuhaflık var:) Ben aşı yaptırırken 2 hafta öncesinden içim acımaya başlıyor canı acıyacak diye ama bizimkinin her gün vukuatı var zaten. Sağ salim bir büyüse...
     
  2. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  3. ahsen26

    ahsen26 şennur Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    olur böyle şeyler çok dert etme.ama hep yanında olmaya çalış.tabikide düşe kalka büyüycekler.doktoruna söyle bir krem yazsın.çarpınca falan şişmesin,morluk oluşmasın diye.ablam bana bir krem ismi söylmişti ama unuttum.ondan alınca paylaşırım sninle.en önemlisi ortada ağzına alıcağı küçük şyler olmasın,bozuk para,ilaç vs.gibişeyler.zormuş çocuk büyütmek.allah hepimizin yardımcısı olsun.yavrularımızıda korusun.
     
  4. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  5. 064264

    064264 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    178
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aynen canım ya geçen gün pamuk yuttu, ondan önce etini kaza ile fermuara sıkıştırdım çok üzüldüm hala etkisindeyim,dün banyo yaptırırken su soğuk geldi ağladı daha neler neler kendimi çok suçlu hissediyorum ben o uyanıkken tuvalete bile gitmiyorum bunlar oluyo bi de kendi haline bıraksam ne olacak bilmiyorum
     
  6. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  7. begonvil07

    begonvil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.101
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    oglum da 11 ay 3 haftalik duse kalka buyuyor iste gecen gun plastik bir aski bulmus oynarken
    iki disinin arasina gelmis kenari fena halde kanadi yaninda da yoktum birsey yuttu mu
    bilemedim acile goturduk mide filmi cekildi sukur birsey cikmadi ama bosu bosuna
    radyasyon aldi artik buna da falan sukur diyorum gozune de gelebilirdi deyip kendimi
    rahatlatiyorum normalde yalniz birakmam ama yemek yaniyoirdu mecburen gittim yanindan
    basuna gelene bakin valla bebekler ayaklandiktan sonra cok zorrrrrr....

    allah yardimcimiz olsun valla.....
     
  8. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  9. SiBeL

    SiBeL oğlum ve kızım herşeyim Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    pazartesi akşamı salıncaktan düştü oğlum :KK43:(
    tam dalmak üzereymiş ben mutfağa bişey almaya gitmiştim salıncağın kumaşı demirinden sıyrılmış o aradan nasıl düşer anlamadık olan oldu düşüp oturdu şiddetle oturunca başı arkaya çarptı hemen aldık birkaç dakika sonra kustu ben kendimden geçmiştim iyice korktum hastaneye gittik ortapediciler baktı bişey yok ama beyin cerrahı görecek dedi 3 hastane gezdik sonunda röntgen çekildi bişi çıkmadı şükürler olsun..1 saat bekledik orda kusarsa ya da huysuzlanırsa diye..tekrar baktı doktor eve gönderdi gece kontrol ettim sürekli uyandırıp..geçti şimdi ama hala moralim çok bozuk.en tehlikeli zamanları sürekli biyerlerde..emekliyo ayağa kalkıyo..ve ben haftaya işe başlıyorum aklım hep onda kalacak ne zormuş gerçekten çocuk büyütmek..
     
  10. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  11. begonvil07

    begonvil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.101
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    cok gecmis olsun iyisi kotu birseyi yokmus allahim beterinden saklamis artik
    oyle deyip avunuyoruz ama ben de kendimi cok sucladim ama yapacak birsey
    yok her saniye nasil yanlarinda olamayiz degil mi?
     
  12. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  13. SiBeL

    SiBeL oğlum ve kızım herşeyim Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler size de çok geçmiş olsun.
    aynen öyle olacağı varsa zaten önüne geçemeyiz ama yinede tüm tedbirlerimizi alıcaz Allah a emanet yavrularımız..korusun meleklerimizi Allah ım..
     
  14. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  15. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    benım oglum utude elını yaktı canım ya ne kadar dıkkat etsende bırsey oluyor..

    Rabbım butun cocuklarımızı kazalardan belalardan korusun
     
  16. 29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  17. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    demekki tek değilmişim. Sevinmedim tabi bebeklerinizin de canı yanıyor diye ama normal olduğunu anladım. Biraz önce de bizimki fırının sapına tutunup ayağa kalkarken fırının kapağı açıldı arka üstü yere düştü başını çarptı yere. Fırın çalışmıyordu tabi yoksa yaklaştırmazdım aklıma gelmedi kapağının açılacağı daha önce hep tutunuyordu ona.