Küçük sivilcemi oluyo ne oluyo bunlar :(

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve Snm93 tarafından 13 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  1. Snm93

    Snm93 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar
    17 yaşındayım normal dereceli sivilce sorunum var yani sürekli çıkmıyor sivilce konusunda cildimden eskiye göre gayet memnunum.
    kırmızı izlerdende yok ama tek sorunum
    güneşte & ışıkta belli olan küçük sivilce gibi olan şeyler
    yağ bezesimi sivilcemi anlayamadım bunları beyaz ama küçük çok sayıda.
    Cildim zaten çok yağlı. Bunların adı ney ? Aynı şekilde olan veya olmuş olan varsa söylerse sevinirim ......

    innov...... mask .. beaut.. .tam adı yasak sanırım bu maskeyi kullanan varmı ?
    yada
    Lor...... Pu..... Zo...... Tekrar yağlanmaya karşı nemlendirici
    ve
    Lo..... Pu....... ZO......... Temizleyici arındırıcı
    siyah noktalara falan karşı bu pürüzlere karşı iyi gelirmi bu 3 ünü kullansam ?
     
  2. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  3. sevgili

    sevgili 20.06.2010 / Yeni HaYaT Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yağlanmaya karşı nemlendirici kullandım bi ara. emin değilim ondan mı kaynaklandı ama bende tek tük sivilce yaptı. tam yanaklarımla saç köklerim arasında o ince çizgilerde falan. şimdi kullanmıyorum onu, sanki böyle daha iyi.
     
  4. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  5. zap_zup

    zap_zup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    3.108
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Ben bayağ sivilce problemi çektim iki gündür kükürtlü sabun kullanıyorum iki günde söndüler ama benim cildim aşırı yağlıydı hem akneli hemde sivilceli.Bir tek iyi geldi.Dove yeşil sabun kullanıyordum oda güzel ama bi etkisi olmuyordu.
     
  6. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  7. Snm93

    Snm93 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    peki bunların adı ne oluyor ? bu sivilce tarzı şeylern
    teşekkürler güzel yorumlarınız için canım
     
  8. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  9. Britney00

    Britney00 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    164
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Bunları kafana göre kullanamazsın canım kullanma da..
    Resmini görsem kesin tanırım, bir resmini koy istersen..
    koyamıyorsan cildiye uzmanına git kesinlikle..
    Ama sakın bu ürünleri kafana göre kullanma..Özellikle loreal pure zone'u tavsiye etmem..
    Maske de sivilcelere iyi gelmez..
     
  10. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  11. hayalintakendisi

    hayalintakendisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    böyle alında falan mı sivilce gibi de değil yağ bezesi gibi de saçlarına yakın yerlerde de var mı bi aralar saçlarımın dibindekiler kaşınıyodu bile

    ben bunlarla bu yaz tanıştım ilk önce sıcaktan oldu sandım sonrabaya bi süre sonra geçti 1 haftadır falan tekrar var inş yakında geçer bunu bişey tetikliyo am ne olduğunu çözemedim
    gümüş suyu kullanmıştım ondan olduğunu düşünüyorum
     
  12. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  13. Snm93

    Snm93 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    alnımda deil cnm ya yanaklarımda var evet beyaz küçük yağ bezesi gibi ışıkta gözüküyor ama sadece
     
  14. 15 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Snm93
  15. geceperisi17

    geceperisi17 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bndede var aynı şekilde küçük küçük sivilce gibi kırmızılık yok normal kendi tenimizde sac diplerme yakın bide hafif yanaklarmda nasıl gcer of bn gülsüyü ve pudrayı karıştırıp maske yapıorum faydasını gördüm biraz denicem baqiim eczaneden sivilce kremleri hiç işe yaramıo yaw..