Kürtaj sonrası rahimde kan birikmesi yaşayanlar!!!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve filizim tarafından 24 Ocak 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : filizim
  1. filizim

    filizim Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.712
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşlar aranızda böyle bir durumla karşılaşanınız var mı?Ben 1 ay önce kürtaj olmuştum ve adet görmemiştim çok ağrım vardı kramplar giriyordu oturduğum zaman sanki bişiler batıyodu bıçak gibi rahmime,meğerse rahim ağzı kapanmış adet kanı içerde birikmeye başlamış.Az bi yapışıklık olmuş dün ufak bir işlemle açtılar ve o kanı boşalttılar haftaya kontrolüm var acaba bu yapışıklık tekrarlarmı?Yaşayan var mı böyle bir durum?
     
  2. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : filizim
  3. hazirann

    hazirann Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İlginc canım ben böyle bir seyi ilk defa duydum..Ama normal bir sekilde adetin doktorun söylediği tarihte gelmedi mi yani?Sana doktor tarih vermiştir adet kanamasının olacağı?
     
  4. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : filizim
  5. filizim

    filizim Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.712
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Hayır canım öle bir tarih vermedi bekliycez dedi ama benim çok ağrım vardı bekleyemedim..Ender görülüyomuş zaten o da beni buldu..
     
  6. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : filizim
  7. filizim

    filizim Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.712
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Kimsede olmadımı ya böle bişi kızlar yazın nolur???
     
  8. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : filizim
  9. filizim

    filizim Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.712
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Güncellll!!!!!!!!!!!!!!!!.................................
     
    Son düzenleme: 27 Ocak 2009
  10. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : filizim
  11. filizim

    filizim Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.712
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    güncell..
     
  12. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : filizim
  13. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.