Kuru saçlar için öneriler

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve MeDuSa tarafından 23 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  1. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    boyadan saçlarım yandı mahvoldu
    eskisi gibi ipek kadar güzel olsun demiyorum ama şu kuruluk nasıl geçecek ya kuruyup dökülüyo ve ben yardım bekliyorum senağlama
     
  2. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  3. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ben bi kere yaptım onu.. benimde sacımda kuruluk var ama yumurtanın kokusu okadar sarıyoki heryeri midem kalktı resmen.. cıkarana kadar bi dünya sampuan harcıyosun ve ne işe yarıyo anlamadım
     
  4. 24 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  5. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    güzeller yok mu yardım eden senağlama
     
  6. 24 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  7. mhrmhclk

    mhrmhclk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dökülme için saç diplerine ısırgan suyu masajını kuruluk için de dfn garlı saç maskesini (aktarlarda satılıyor) ve durulanmayan ve saç diplerine uygulanmayan bir ürün tavsiye edebilirm sanırım 7 24 gibi ya da mavi su gibi mavi su sarıkız,selective ve başka markalarda da olan minarel özlü ve silikon içeren şekil verici krem gibi bir ürün saç kremi yerine geçiyor diplere uygulama yalnız cnm ve saçların çok dökülüyorsa şampuanını değiştir mesela hangi şampuanı kullanıyorsun?
     
  8. 24 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  9. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    krem 7/24 uyguladım cnm yinede kuru o kadar çok şampuan denedimki blandax çok kullandım phantene elidor recous clear dove hepsini denedim şimdide kuru saçlar için durunun şampuanını aldım yani şampuanda fayda etmiyo ayrıca elidorun koparak dökülmelere karşı maskesini kullanıyorum mahvoldu saçlarım ya :sm_confused:
     
  10. 24 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  11. mhrmhclk

    mhrmhclk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dfn garlı yı bir dene istersen aktarlarda satılıyor dfn garlı saç maskesi bence o iyi peki saçın yağlanmıyor mu kolay kolay yoksa saç diplerin yağlanıyor sa saçlarının kendisi mi kuru saç bakım yağları da deneyebilirsin maa dökülme sorunun varsa doktora gitmeni öneriyorum bu kuruluk sorununu da anlat bakalım ne diyecek olmazsa bephanten bemiks badem yağı maskesini de uygulayabilirsin 1 adet bephanten 1 adet bemiks ampullerini badem yağı ile karıştırıp saç maskesi olarak uygulayabilirsin çok işe yaradığını duydum cnm
     
  12. 24 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  13. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    tmm cnm aktara da bi sorim ilgin içn çok saol
     
  14. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  15. EU1

    EU1 Guest

    canım hazır aktara sorcakken bu maskenin sampuanıda var defne garlı ş ampuan tamamen bitkisel ve gercekten sacları yumusacık yapıyo ben cok memnunum
     
  16. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  17. fatoxsxxsxxsx_

    fatoxsxxsxxsx_ umudum var... Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    8
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    benim de saçlarım çok kuru canım özellikle banyodan çıktıktan sora..:1no2:
    glissin saç kremlerinden çok memnun kaldım canım tavsiye ederim saçlarım sarı olduğu için sarı saçlara özel olandan aldım mikrosimler var içinde saça parlaklık da veriyo :lepi:
     
  18. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : MeDuSa
  19. mercan gxoxzlxux

    mercan gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende kuru saçlardan muzdaribim tavsiyelerinizi deniyecegim tşk:CüvCüv: