kusma mide bulantısı ne zaman geçti

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve pinkaya87 tarafından 1 Mart 2010 başlatılmıştır.

    1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  1. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadalar...

    Benim merak ettiğimi eminim bir çok arkadaş merak ediyodur. ben artık çıldırmak üzereyim kocamda sürekli kilo veriyor. yemek yapamıyorum eşim yapıyor yemediğim halde kusuyorum arkadaşlar sizden ricam şu ki mide bulantınız ve iğrenmeniz ne zaman geçti bana 3 ayda geçer dediler geçmedi 14 haftada geçer dediler hala kötüyüm ne zaman geçti sizin öğrenebilirmiyimsositososito
     
  2. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  3. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Ay canım..

    Seni ancak hamileler anlar..

    Benim 8-9 .hafta gibi başladı ve 16.haftanın sonuna doğru %90 azaldı..Azaldı diyorum :)
    16-17 haftalar gibi de tamamen kesildi..

    bulantı için ilaçlar kullan doktoruna danışıp..Kolay gelsin.
     
  4. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  5. o1nesli35

    o1nesli35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben gebeliğimde ilk üçbuçuk ay hep kustum ama her gün. bir şey yiyemiyordum sevdiğim şeyleri bile,et balık tavuk bunlardan iğrenmiştim yemeyi bırak gör mek bile istemiyordum meyve yesem onu bile çıkarıyordum o kadar kötüydüm 15. 16. haftalardan sonra yavaş yavaş geçti ilaç falan kullanmadım bulantı için. şimdi ise her şeyi yiyesim geliyorcokacimcoook ama bu sefer de şekerim çıktı yiyemiyorum :çok üzgünüm:
     
  6. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  7. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    keşke benimde iştahım açılsa artık kendim için istemiyorum bebişimde iyi ama eşim telef oldu buzdolabı içi boş olduğu halde iğrenç kokuyor bana
     
  8. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  9. kedi003

    kedi003 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    ayy buzdolabı kokusu demıssın, o gunlerım aklıma geldı. :KK43:( senı oyle ıyı anlıyorum kı.. canım cok zordur o bulantı kusmalar ama arkadaslarnda dedıgı gıbı 15. haftalarda ancak hafıfler, gecmesı 18. 19. haftaları bulur ama eskısı kadar ezıyetlı olmaz. sen en zorları atlatmıssın, gıderek azalıcak bunu unutma.. bızde aynı seylerı yasadık... ama ne zordur bılıırm.. ılacsız atlattım ben, senınde az kalmıs bıraz daha dayan... ben 7 kılo vermıstım kusmaktan.. su an 36.. haftayım neredeyse, dogumu beklıyorum; oglusum benı zamanında cok uzmustu ama ınan gecıcek canım bu gunler..
     
  10. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  11. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    anliyorum seni ama hamileligin sonuna kadar sürenler bile varmis...benim son 2 ayda cikti simdi durdu cok sükür tedaviyle serumla..koca karinla kusup duruyodum cocuk icerde ne hale giriyodu kim bilir igrenc bisiy kusmak...
     
  12. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  13. silver5

    silver5 CANIMA CAN KATANLAR... Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.636
    Beğenildi:
    175
    Ödül Puanları:
    163
    benim iki bebişimde de 16.hafta dolunca geçmişti canım.ikisini de çok ağır bulantılarla atlattım darısı sana
     
  14. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  15. dilek38

    dilek38 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim kusmalar 5. aya kadar sürdü. bulantılar hala devam ediyor sabahları kaltığımda direk lavoboya gidiyorum sonra bulantı olmuyo. şu an 36. haftadayım
     
  16. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  17. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    16 haftamda cok azaldı...ara ara bulanıyo hala ama bu yaşantımı engellemiyoooo..tersine kötü günlerim aklıma gelinceee bu bulantı ne ki deyip devam ediyorum hayatımaaaa...4 aya geçiyomusss çok şukur seninde az kalmıs merak etmeeee
     
  18. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : pinkaya87
  19. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    işallah artık bitsin... yorumlarınız için teşekkkürler arkadaşlar