Kuzenim ne yapsın ?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve glsh85 tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  1. glsh85

    glsh85 Guest

    kuzenım bıraz önce benı aradı ve uzun uzuunn anlattı ve napıcam ben dedı ?

    benımde aklıma burası geldı :enbuyukkk:


    bana o kadar yorum yapıp yardım eden kızlar fıkırlerını esırgemezler dedım

    kuzenımın 1 yılı askın sevgılısı var ve ogrencı araları fena degıl ...

    bır deee

    kuzenımın seneler önce asık oldugu ama kavusamadıgı bır cocuk var ama arada bunlar

    telefonla konusurlardı ... hatta bı ıkı kere gorusmuslerdı ama kuzenım kendını suclu

    hıssedıyordu sevgılısıne karşı .. :1no2:

    neysee cocuk haftasonu yasadıgı sehre gelcekmıs sırf kuzenım ıcın ..

    kuzenım acıkca anlatmıs durumu etkılendıgını ve bunun dogru olmadıgını fln

    cocukta hak vermıs ve senı yınede gormek ıstıyorum demıs ...

    sımdı bızım kız ( kuzen ) cocukla gorussun mü .. ?? :içelim:

    sonucta kac gunluk dunya neden ıcınde kalsın kı gıtsın gorussun dıyor bır yanım ...

    bır yanımda sonucta bu kızın sevgılısı var yazık ona dıyorumm ayy bılmıyorumm

    yanıı bı yorumm bı fıkırr hadı kızlarrrr :1rolleyes:
     
  2. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  3. EU3

    EU3 Guest

    göüşsün tabi neden görüşmesin ki :nazar:
    ama önce sevgilisinden ayrılsın :1closedeyes:
    empati yapmasını söyle ltfn kuzenine arkadaşım ..
    kendisine böyle bişi yapılsa ne hissederdi :kızgın:
     
  4. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  5. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    valla kaç günlük dünya olarak bakmam. bir kere, kuzenin biriyle beraberlen başka bir erkekle neden telefonda görüşüyor ki.
    .birde empati yapsın bakalım. erkek arkadaşı daha önce aşık olduğu bir kızla telefonla görüşsün. . vede ondan gizli o kızlada buluşsun. bakalım ne hisseder. ona bu doğru gelirmi. bence bu da bir çeşit aldatma.
    üzgünüm ama bana doğru ,gelmiyor.
     
  6. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  7. boncuk84

    boncuk84 nefsim içine sindi!!! Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    görüşmesin sevgilisi var ya empati yapsın bence hiç gerek yok yasakkelime
     
  8. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  9. EU2

    EU2 Guest

    katılıyoruma.s
     
  10. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  11. PeSpEmBe

    PeSpEmBe Uyuduum ben Büyüdüüm ben Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Mantığım diyor ki , görüşmemeli .. Aynı şeyi erkek yapsa , kuzen ne hissederdi acaba CADIARZU

    Şu an beraber olduğu kişiye karşı duyguları net değil bana kalırsa, yani ilişkilerinde eksik bir şeyler var ; öyle olmasa sana bunu sormaya bile gerek duymazdı...Eskisinin telefonlarını ( ya da msn

    her neyse) silerdi, böylelikle iletişimleri biterdi..

    Ama kuzenin silmemiş , işte film burda kopuyor, yani silmeyerek aslında ondan(eskisi) haber bekledi belki kendisi.. Hala da görüşüp görüşmeme konusunda kararsız olduğuna göre demekki o da

    bu kişiye karşı boş değil...

    ışin kısası Gülşahçım, kuzenine söyle şu anki ilişkisini gözden geçirsin , sevmiyorsa hiç zaman kaybetmesin , bıraksın.Bu çocukla (eskisi) da öyle ve o zaman görüşsün...

    Ama şu anki ilişkisinden memnunsa, bir daha o çocukla(eskisi) görüşmesin , ona dair her şeyi silsin ve asla da görüşmesin...

    Ama önce duygularından emin olsun ve kimseyi aldatmasın...
     
    Son düzenleme: 20 Mayıs 2009
  12. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  13. glsh85

    glsh85 Guest

    evet zaten yorumlarda anlasıldıgı kadarıyla aklın yolu bırdır :)

    cocukla sadece arkadas olarak gorusuyorlar yanı sevgılı fln degıller yanlıs anlasılmasın

    tabı kıı eskı asıktan ne kadar arkadas olunur o da tartısılır :)
     
  14. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  15. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    gorussun tabi ama gitsin sevgilisine ben boyle boyle yapiyorum sana haksizlik etmek istemiyorum deyip yolunu ayirsin sonra istedigi kadar gorussun.
    oyle tuzum kuru kalsin dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmiyim hesaplarina girmesin hic.
    aslanlar gibi gitsin aciklasin sonra istedigini yapsin.
    kimse kimseyi kandirmasin eski asiklar cok arkadasca bulusamazlar. niyetleri super iyi olsun hadi diyelim yasanmisliklari dahi yeter onlara.
     
  16. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  17. Princess

    Princess Guest

    kaç günlük dünya diye düşünürsek taşlar baya yerinden oynar...
    tabiiki görüşmesin..
    hatta mümkünse ( yani bunu nasıl anlatırsınız kuzeninize bilmiyorum ama) sevgilisi varken başka erkeklerden etkilenmesin. seni görünce etkileniyorum vs demesin.
    sevgilisini ezik bir tipmiş gibi göstermesin.
    sevgilisi napıyor, bir senedir kuzeninizle beraber.. adamın onurunu bari zedelemesin..
    kuzeniniz başkasından etkileniyorsa kendi ilişkisini bitirir sonra da istediğiyle gider. ama bitirsin.
    kendi başıma gelse çıldırırım..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 20 Mayıs 2009
  18. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsh85
  19. glsh85

    glsh85 Guest

    evet bencede yani ... ınsan kendıne böle bıseye ugradıgını dusunmesı bıle kötu :KK43: