Kzlar bakarmsnz ok mu zayf grnyorum?

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve ebixsxim tarafından 27 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  1. ebixsxim

    ebixsxim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ya bı bakarmısınız cokmu zayıf gorunuyorum bılıyorum en az 5 kılo eksıgım var ama o kıloyu almak ıcın ugrasıyorum lamıyorumm :KK43:( aldım dıyelım o kılo yu 5 kılo nereme gıdecek yaa resımlere bakıp zayıflıgımın nasıl gorundugunu soleye bılrmısınız bana lutfennn...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]bu ve alttakı yakından yuzumun kılosunu bakmanız ıcın arkdaslar
    [​IMG]

    ıyı kotu yorum beklıyorum kızlar goruntum dısardan nasıl gorunuyor ıhtıyacım var bılgınıze ben kendımı kotu hıssedıyorum zayıflıgımdan dısardan nasıl bı goruntu merak edıyorum:S
     
  2. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  3. kriegerin

    kriegerin benim can oğlum Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.549
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    gayet hoş manken gibisin kuzum
     
  4. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  5. nidam034

    nidam034 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bana ustun ıyı gıbı geldı ama bacakların bana gore zayıff bu tamamen benım dusuncem kızmaca darılmaca yok..aslında dogru gıyınerek bu hatanı dıyelım kapatabılırsın..ornegın daha bol paÇa pantolon veya etek bu senı oldugundan daha kılolu gosterecektır..
     
  6. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  7. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.783
    Beğenildi:
    1.962
    Ödül Puanları:
    238
    Canım üzülme.. hani burdan gercekleri söyleyin demişsin..şimdi sana içimden gecenleri
    söylüycem, evet oldukca zayıfsın.. ama inan ki kötü durmuyor.. yüzün çok hoş
    Biraz bacakların diğer taraflarına göre daha ince gibi....merak etme alırsın ilerde
    Kafaya takacak bişey değil bu.. böyle kalmaz alırsın biraz belki....
     
  8. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  9. ebixsxim

    ebixsxim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [/COLOR]
    yok canım neden darılayım fıkır almak ıcın ekledım zaten her turlu yoruma acıgım evet bacaklarım zayıf :KK43:( kılo alcanıda zanntmıyorum alsam bıle bı kac kılo ustume gıdıyo gogus yuz olarak bacaklarımı napıcam bılmıyorum
     
  10. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  11. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Ah be güzelim buna mı üzülüyosun :sinifsinif:
    kolun var bacağın var
    sağlıklı ayaktasın sositososito
    bunları yazabilecek tahsilin var
    kilolu olsan ona üzüleceksin
    biz insanoğlu illa moralimizi bozacak bişeyler buluruz kendimizde
    iç güzelliğine bak
    etraftan nasıl tanınıyosun seviliyomusun :uhm:
    evet dış güzellikte önemli ama
    inan karşında seni anlayan seven olmadıktan sona
    dünya güzeli olsan neye yarar
    kilolu yada zayıf buna takılma bence çok fazla
    yüce rabbim neyler
    neylerse güzel eyler
    eminim senin de farklı bi güzelliğin vardır a.s.
     
  12. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  13. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    Ben seni görsem zayıf kürdan demem ki.
    HAtta imrenirim baseni yok ince düzgün bacakları var diye.
    Kilo almanı gerektiren bir durum yok bence.
    Aşırı kilo eksikliğinde yok.
    Canını sıkıp boşuna üzülme.
    Milletin dediklerine kafa yorma.
    Kilo al diyene ben memnunum halimden de.
    Millet böyle olamıyor diye herkesi kendine benzetmeye çalışıyor
     
  14. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  15. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    birazcık bacaklardan kilo alsan süper olursun bence..
     
  16. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  17. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    evet zayıfsın ama keşke bende böyle zayıf olabilsem
    yarı gün aç geziyorum zayıf olcam dye...bünye meselesi galiba..
    geceleri yatmadan önce makarna pilav ye,çok hareketli durumlardan kaçın..
    nasıl kilo alamaz insanlar anlamam ya...kaydirigubbakcemile2kaydirigubbakcemile2
     
  18. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ebixsxim
  19. ebixsxim

    ebixsxim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mafoldumbenmafoldumbenkafamçokkarıştıkafamçokkarıştı:1shok::1shok:senağlamasenağlama kızlar kendımı bıldım bılelı bola kuru bıseyım alamıyorum yanı yok alamıyorummmm babama cekmısım 35 den snra aldı kılo annmde desen erken yasta anne olmus 21 ınde kardesıme hamıle kalmıs 30 lu yaslarıdna kılo almıs :KK43:( bende ole ımkansız alamam :s