Kzlar fazlam abartyorum? Ltfen bir bakn...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve TuqqBaa tarafından 9 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  1. TuqqBaa

    TuqqBaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kılo konusuyla ılgılı bır konu acmıstım ama bu daha genel bır konu oldugu ıcın burda acmaya karar verdım bu kılo konusu olmadan once de bızım bır ayrılıgımız olmuştu daha ilk haftadan hafta sonu yine istanbula gelmişti erkek arkadaşım buluştuk ve konu askerlıkten açıldı 2 senesi var daha üniv okuyo dedi ki askere gidersem hatlarımı kapatacagım dedı şaşırdım bir an nasıl yani dedim arkamda kimseyi bırakmak istemiyorum dedi ben dedim bana sen ileriye dönük mü düşünüyorsun dedi bana şok oldum resmen ben bu ilişki başlamadan önce günlük değil ileriye dönük istediğimi yoksa olmayacağını söylemiştim o da tama demişti birden böyle dedi sinirden ne yapcağımı bilemedim ne demek yani askere kadar olursak olur gidince bırakacakmısın dedim sustu ileriye dönük düşünmüyordu ya bir gün ayrılırsak felan dedi bana ben de onun kalbini kırıcı sözler söyledim o kadar üzüldü ki tahmin edemezsiniz nolur üzülme seni çok mu üzdüm iyimisin gibi sorular bitmek bilmedi her 5 dk da bunu sordu sinirden ağladım ve buna dayanamadı yıkıldı barışmak istedi olmaz dedim biraz daha oturduktan sonra eve donücektik o ayrı otobüse ben ayrı otobüslere bincektik bana beddua edicekmisin ah edicekmisin seni çok mu kırdım gel barışalım gibi şeyler söyledi kabul etmedim otobüse binerken ağladı nolur affet beni afalladım birden pişmanım gel devam edelim felan dedi uzun süre konuştukk her 5 dkda bir iyimisin diye soruyordu eve geldım aradı konuştuk hemen msne geldi orda da hala barışmak ıstıyodu işi vardı çıktı akşam mesaj cekti barış benle sende tutuklu kaldım ben lütfen dedi artık öyle düşünmüyorum dedi barıştık ama içimde hep bir kırgınlık var sonra kilo konusu işte anlattığım gibi dün mesaj çekiyo mesajlar gec gelıyodu ne oluyo dedim bana bu konuşma ne boyle hareketler ne dedim yapmacık gelıyo dedi ben de ne demek istiyorsun sen dedim aşkım demiyorsun diyo bana 10 dk geçti aşkım seni çok özledim diyo anlamadım gitti yine birşeye kızdı akşam sonra yine aşkım felan da filan anlamadım gitti bu çocuğu kızlar ama ben onu pek takmıyorum soğudum ondan bakıyorum bana fikir verinn
     
  2. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  3. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    dalga geçiyor seninle :bbo:

    takmamaya devam et def et gitsin hatta
     
  4. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  5. simorgh

    simorgh Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    820
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    kilo konusunu pek anlamadım ama fisfisfissevgilinin senle pek ciddi düşünmüyor sanırım, ben aglayınca özür diledi pişman oldu yazmıssın..o nasıl biri ki fikri hemen 5 dk da degişti bana biraz sevgilinizin davranıslarında anormallik var gibi geldi...seviyor madem nedn arkasındakileri silmek istiyor...
     
  6. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  7. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok garip konuşmuş.sonradan üzülmüş falan ama dikkat et seni sonunda üzecek gibi
     
  8. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  9. TuqqBaa

    TuqqBaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sevıyor mu hyr sevmıyor bunda ikimiz hem fikiriz seviyorum demedi ama çok hoşlandığını felan söylemişti ya siz bir yere giderken haber vermesiniz istemezmisiniz çok haber verırdı artık cok az veriyor derse girdim yazdı 3 saat önce bir dersim var dedi çıkmıştır bu saate kdr ses soluk yokkk benimde kafam karışık
     
  10. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  11. Womanizer

    Womanizer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    çok yorar bu adam seni canım.ne kadar zamandır birliktesiniz.
     
  12. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  13. sevibade

    sevibade Güzel Bakan, Güzel Görür Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Çok tutarsız biri ondan sana hayır gelmez :1no2:
     
  14. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  15. lalelal

    lalelal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Bazı erkekler bedduadan,"ah" almaktan çok çok korkarlar.Sanırım bu da korkmuş...Bir süre sonra aynı saçmalığı bir bahane bularak yineleyecek diye düşünüyorum.ılişkinin en güzel zamanlarında böyle mantıksız konuşan,rutine bindiğinde kimbilir nasıl kırıcı olur?Bence de kapıyı göster,senin için pervane olacak biri elbet vardır!
     
  16. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  17. TuqqBaa

    TuqqBaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    1.5 hafta oldu evet haklısınız kaldıgı evde net var ama arkadaslardan fırsat olmuyo gıremıyorum dıyordu fakat dun baska bır msnden onu ekledım ve eklemiş o kızı benı eklemısısnız kendınızı tanıtırmısınız demiş ve gülmüşş bana girmiyorum diyordu eğer önemsese haber verirdi bana değil mi
     
  18. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuqqBaa
  19. Nagme

    Nagme ♫♫ Güzel Sesli KK Kızı ♫♫ Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşım sakın ha dengesiz insanlarla muhatap olmayın böyle kişiler insanı çok yoruyor... benim yazın böyle buna benzer bi ilişkim oldu olacaktı olmadan ben def ettim arkadaş kalalım dedim. Gerçekten sıkar bu durumlar seni aman ha diyeyim kendini bağlamadan direk bitir yani.Arkadaş arkadaş takılalım de. kaydirigubbakcemile5