Kzlar K ya kullanan var m?

Konusu 'Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri' forumundadır ve ezzoo tarafından 18 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  1. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar şimdi küç yağı sürdüm..acayip bi kaşıntı we az bi yanma oldu..kullanan war mı?? endişelendim birazcık :kedi:
    ne bulursam sürüom yaa mafoldumben
     
  2. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  3. morbocek

    morbocek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    intro kullanıyodu diye biliyorum ben ezzoo'cum.
     
  4. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  5. wild_blonde

    wild_blonde Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    BEN KULLANIYORUM TATLIM CILEK YAGıyla karıstırarak 10 gun oldu nerdeyse ben memnunum.Kasıntı oluyo bendede.Intromda basladı kullanmaya bıde ona sor ıstersen
     
  6. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  7. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tmm cnm teşkkrler opuyorumnanaktan
    inş işe yarar bu kaşıntı büyütücek diodu ya introm,,inş doğrudur yaa :dance:
     
  8. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  9. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tm cnm,,benm yanma otlar çizdi o yüzden oldu galiba..korktum bianda dün..neyseki geçti sonra..
     
  10. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  11. IntromTrack

    IntromTrack Efe'lerin Efe'si Geldiii Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.585
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    tatlım kaşıntı olması işe yaradığını gösteriyor evet konunu yeni gördüm kusura bakma kullanıyordum ben de ama şu aradar yolda filan olduğumdan dolayı ihmal ettim yağları ama ben de memnundum bir sorun yoktu kaşınma da oluyordu
     
  12. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  13. ayferr

    ayferr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar bu yağı nerden alıcam
     
  14. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  15. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm ben geçen ay daa büyük yol katetmiştim demiştim ya..küç kullanmıştım aceba ondan mı die yağını alayım dedim..şuan krem war ama acayip kaşınıo..yağ 1 defa yaptım..kreme katmayı düşündüm ama ne dersin
     
  16. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  17. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aktarlarda war cnm..bazı büyük marketlerde de oluo
     
  18. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  19. IntromTrack

    IntromTrack Efe'lerin Efe'si Geldiii Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.585
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    tatlım yağla karışımı karıştırırsan emilim zor olur çünkü biliyorsun yağ saatlerce tam emilmiyor