Kzlar Kafam kark yardm eder misiniz?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve trista tarafından 30 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  1. trista

    trista Guest

    Kızlar Kuzenım Aracılıgıyla Msnde Bırıyle tanıstım adı volkan 23 yasında knsma tarzıı guzel yanı dusunerek konuşuyoo ..

    sana yemin ederim
    *elimden gelen her türlü iyiliği aklına
    *gelebilecek herşeyi yaptım
    *herşeyi
    *belkide
    *bu yüzden kaybettim
    *psikolojim bozuldu
    *doktora gitim
    *psikiyatriye
    *gittim
    *ialçlar kullandım
    *artık kimsye güvencim kalamıştı
    *korkuyorum
    *acaba bu kişide beni bırakıp gidicek mi diye
    *sıkıldım
    *ne biliyim
    *sonra 3 snelk bi ilşkimde aldatıldım
    *ya bir sürü ama nedense
    *hep kaybeden ben oldum
    *ama nedense
    *hep yapan kaybeden ben oldum bole seyler soyledıı..
    bak
    *bens evdiğim insandan
    *çok şey beklemem
    *benim için şunu yapsın
    *bunu yapsın demem
    *asla
    *karşılık hiç beklemme
    *ben sadece
    *bana biraz ilgi alaka ve sevgi bunalrı bana versin
    *benden dünyaları istesin
    *veririm
    *çok şey istemiyprum
    *güzellik
    *felan
    *bunlar benim için
    *inan ama inan ki
    *hiç öenmli değil
    *güzellik
    *geçci
    *geçici
    *ama kalb temziliği
    *kalıcı
    *bi insan neyse ileridede odur gibi şeylerrr soyledııı uzun uzun konuştuk ona bır takım sorular sordum cevapladı ama bu cocuk ne bılıım cok duygusal mulayım bırı yanı sevgılısını hıc sıkmazmıs ıstedıgı yere gıdebılırmıs yakısanı tabıkıde gıyermıs yerıne gore kıskancmıs felan bende boyle sevmıyorum pek yanı benle ılgılendıgını nerede oldugumu merak ettıgını hıssetmek ısterım kıskanc olmasını sevıyorumm cıktıgım erkegın ama bu kısı oyle degıl sadece ben cok severım herseyı yaparım dıyo o kadarr ne yapsam sızceee kızlar ya ben bıraz maço hoşlanıyorum sanırım:S:S
     
  2. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  3. derman

    derman Gökkuşağı istiyorsan ;yağmura katlanmalisin. Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.144
    Beğenildi:
    1.560
    Ödül Puanları:
    163
    yüz yüze konuşmadan kesinlikle arkadaş olma
     
  4. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  5. cup

    cup Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım kıskanılmaktan herkes hoşlanır ama öyle gereksiz yere karışanlara da tilt olurum hani.. bence yüzyüze görüş eğer hoşlanırsan ona göre bi karar verirsin..zamanla insanlar kıskanç olanlardan sıkılmaya başlıyorlar.ilerde olabilecekleri düşünerek hareket et yani. yerimseniben benimki de mesela kıskançlık yapmam etmem diyodu. artık hareketlerinden anlıyorum kıskandığını.öyle şunu yapma bunu yapma demiyo tabiki.mesela ark larımla buluşucaz diyorum..aa tmm haftasonu bn müsaitim diyo =D karışmıyo sadece erkk lerin olduğu durumlarda kendini de dahil ediyo. kaydirigubbakcemile3
     
  6. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  7. trista

    trista Guest

    Ne bılımm evet yuz yuze olmadan bırsey olmaz kesin ama ben ılgılenılmekten hoslanan bıryım kıskanması benı onemsedıgı ılgılendıgı anlamına gelır benı paylasamadıgı ne bılım nerdesın dıye sorması benı dusundugu merak ettıgı anlamına gelır .. hep duygusal hep duygusal sevmıyorum :KK43:
     
  8. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  9. KeLeBeKetkisi

    KeLeBeKetkisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ii ozaman konusma allahm yaa ay ne seyler burda bazen sorulio sasirirorum yanii....öle istemiorsan öle birisini almasin..bukadar basit
     
  10. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  11. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    o zaman bu adam sana göre değilşakkıdı

    msnde tanışma, konuşma, çıkma, ayrılma... da moda oldu:roflol:
     
  12. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  13. cicekbocek

    cicekbocek Mantık yoksa akıl boştur Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.732
    Beğenildi:
    838
    Ödül Puanları:
    238
    internetten sevgili bulanların küçük bir oranı aradığını buluyor. o küçük oranda da senin olduğunu düşünmüyorum canım...

    bence boşver gitsin...
     
  14. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  15. SreCa

    SreCa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    897
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence önce yüz yüze görüş derim
    tabiki kıskanılmak insanın hosuna gider ama psikopaylıga varmadıgı sürece bu işş canım sonrası emin ol hosuna gitsede sıkarr bıkarsın
     
  16. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trista
  17. 5Agust

    5Agust BanaNormal Activity Üye

    Katılım:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bence görüşmek istesende böle mülaym biri çıkmıcak nette yazmak çok kolay..Boş işler boş...
     
  18. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : trista
  19. Lapinu

    Lapinu HAYAT YASAMAYA DEGER Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.097
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ben neten yapilan arkadasliklara karsiyim ekran arkasinda seni neye inandirmak istiyosa oyle konusuyo gorus tanis bulus birsure arkadas gibi sana uygunsa ondan sonra karar ver derim