Kzlar size bir soru:)

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve EU2 tarafından 5 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    hamilelikte hergün en az 2 litre su içmek gerekiyor öle değilmi?sorum şu bu suyu bebek susuz kalmasın diemi içiyorz yoksa olası enfeksiyon riskine karşımı?
     
  2. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  3. ruj22

    ruj22 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.903
    Beğenildi:
    386
    Ödül Puanları:
    163
    vallaha 3 lt re içmek gerekiyo deiğin gibi hem amniyosıvısı için hem enfeksiyon için hemde ödem,hemeroid,kilo vs. vs için lazım.sonuç olarak iç iç dur yaniii
     
  4. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  5. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.761
    Beğenildi:
    37.892
    Ödül Puanları:
    463
    ben 2. hamileliğimi geçiriyorum ama böyle birşey demedi doktorum. susadıkça içtim hep. bildiğim kadarıyla su içmek için kendini zorlamaya gerek yok. ama başka arkadaşlar daha detaylı biliyordur belki.
     
  6. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  7. arsivist

    arsivist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    günde bir bardak su bile içmeyen ben son 10 gündür günde neredeyse 2 lt içiyorum. dolayısıyla gece gündüz tuvaletteyim :)
     
  8. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  9. leadangel

    leadangel Tuğkanın annesi Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.015
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    su içmek normaldede çok faydalı ama hamişlerde bir okadar daha hem kilo hem şişlikler için yani ödem hem enfeksiyondan korunmak için hem bebiş için hem cildimiz için benki su içmeyen ben en az 3 litre içiyorumhergören sana güzellik geldi diyor cildim çok canlı su aslında bulunmaz nimet ama kıymetini bilmiyoruz sizde ben kadar su içseniz diyorum
     
  10. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  11. TARHAN

    TARHAN Kaan Egemen'im hoşgeldi:) Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.903
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    valla önceden bende bütün gün su içmesem aklıma gelmezdi ama çok çay içerdim çayı kesince susadığımı farkettim:) bir de heryerde günde en az 2 litre su için yazıyor hamilelikte. 1 hafta önce öğrendim hamile olduğumu. öğrendiğimden beri elimde su şişesi 2 litreyi tamamlamaya çalışıyom. zaten çok da susuyorum zorlanmıyorum yani.
     
  12. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  13. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    su hele ki bu sıcaklarda içmen gerekir canım.hem bebek için hem kendin için hem vücudun için.ben 3ltden fazla içiyorum.gece kalkıp içiyorum.elimde su geziyorum.sürekli içiyorum.bir zararı yok.sen de bol bol içmeye çalış.topikler de görüşür olduk kısss :)
     
  14. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  15. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    bende su içmeyi çok seven biri olarak maalesef çok içemiyorum hamilelikden dolayı böbregimin birinde büyüme oluyo ve günlük sıvı tüketimi 2 lt yi geçirmemem gerekiyo.yani suyu çayı ayranı bu 2 lt sıgdırmam gerekiyo mafoldumben
     
  16. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  17. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    evet en az 2 lt ama 4 olursa daha iyimis vücuda ve havaya göre...hem kabizlik sorununu gidermek icin hem vücudun normaldede canli kalmasi icin suya ihtiyaci var...hemde bebek su ile gelisiyomus büyük bi bölümü sonucta icinde bulundugu yer sudan ibaret..
     
  18. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  19. barby_zennure

    barby_zennure minik oglum geldi Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    804
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hem kendimiz hem bebek icin. bebegin suyu yeterli olsun diye ve kendimiz icinde vücudumuzun ihtiyaci karsilansin diye