Kzlar spermler ykanmadan alama olurmu

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve <yumyum> tarafından 24 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  1. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benim dr aşılama yapalım dedi ama bizim maddi durumumuz buna müsait değil malesef ama dr um bana ben yaparım parada almam dedi yani sadece muayene parası verecez ama sperm yıkaması olmayacak bi tanıdığı varmış o na sorarız belki yapar dedi ama büyük bi ihtimal yıkanmadan yapacak böyle aşılama yaptıran varmı aranızda eşimin sperm sayısı gayet iyi fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlarıma.s.
     
  2. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  3. bgm84

    bgm84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Yok Bence öle şey Olmaz.ben Ilk Aşilamami Yaptirdim.spermler özel Bi Sivi Içinde Yiknadi.sonra Enjekte Edildi
     
  4. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  5. EU2

    EU2 Guest

     
  6. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  7. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bilmiyorum arkadalar cp verdiğiniz için tşk ederim ama bakalım artık napacamı bende bilmiyorum inanın
     
  8. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  9. zehra81

    zehra81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ben 3 defa aşılama yaptırdım sperim yıkaması yapılmadı çünkü yıkama sırasında sayı düşermiş gerçi zaten başarılı olunmadı.aslında bence aşılama zaman kaybından başka bişey diğildir insanın pisikolojisi aşırı derecede bozuluyor direk tüp bebeğe gitmek daha iyi bence.
     
  10. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  11. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zehracım herşeyde bi hayır vardır napalım bizde bu sınavdan geçecez bi şekilde allah hayırlı evlatlar nasip etsin inş bilmiyorum artık naparım eşimin sperm sayısı iyi olduğu için birazda olsa içim rahat bide dr uma sadece muayene parası vereceğim için zaten veriyorz o parayı denemekte fayda var diyorum kısmetse zaten olur sonra yaptırmadım diye içimde kalmasın
     
  12. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  13. zehra81

    zehra81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım tabiki yaptır doktorun sana aşılama önerdi ise denemekte fayda var.inşalah ben yanılırım ilk denemende başarılı olursun ve en kısa sürede hamilelik haberini bize burda yazarsın.dualarım herzaman benim gibi çocuk isteyen tüm arkadaşlarım için.
     
  14. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  15. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    amin arkadaşım inş yazacaz bizde inş bizimde vaktimiz dolmuştur artık da en yakın zamanda olur aminnnnn
     
  16. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  17. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    minik sincapcım biliyorum bende duymadım ama dr sadece bizim zaten ödediğimiz parayı alacak yani tedavi parasını ah keşke maddi durumumuz olsada icime sine sine yaptırsan ama yok yok ben 3 veya 5 ay sonra yaptıra bilirim yıkatapta ben dr sadece bi deniyelim dedi bide acı yok bildigim kadarıyla işte bülea.s.
     
  18. 25 Ekim 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  19. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Canım internetten araştırırsan 2 çeşit aşılama var.
    Birinde spermler herhangi bir işlemden geçmeden rahme gönderilirken diğerinde yıkanarak en iyi spermler seçiliyor.